| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 19 juni 2004 om 11:00 |
ja dat vraag ik me eigenlijk ook af, of je weed mee naar binnen mag nemen? he het 1x mee gemaakt dat ze verdomme me weed in een kliko gooiden. gaat ie ff niet?? maar ja een brandende vraag. wie o wie weet dat
yeah, thnx noxa, ik kom niet voor verrassing te staan. he er zin an!!
[TS]Joepske 17 juni 2004 11:55
Gaan we weer met deze onzin..
In beide richtingen?
Ik zie de wouten al om 11 uur sochtends een alcohol controle houden op zaterdag
En drugs controles slaan ook nergens op, ze mogen je niet eens fouilleren want je mag dat namelijk weigeren tot het punt dat ze je arresteren..
En waar is je bron? Of wilde je gewoon weer een topic openen ?
Gaan we weer met deze onzin..
In beide richtingen?
Ik zie de wouten al om 11 uur sochtends een alcohol controle houden op zaterdag
En drugs controles slaan ook nergens op, ze mogen je niet eens fouilleren want je mag dat namelijk weigeren tot het punt dat ze je arresteren..
En waar is je bron? Of wilde je gewoon weer een topic openen ?
is geen onzin kerel, na raving nightmare stonden ze ook met hun blaastestjes en er liepen continue drugshonden rond op de parkeerplaats. niet dat die erg veel vinden, maar toch voor de vorm vind wel lachen
en wat lees ik over geen muziek na die tijd? waarom niet? toen ik vorig jaar met de auto naar decibel was geweest, ook de muziek hard aan tot uurtje of 8, was hardstikke gezellig op de parkeerplaats
almere wat strenger?
t hangt idd van de gemeente af of je wel of geen soft-drugs mee naar binnen mag nemen. Gewoon doen joh, wat gaan ze je maken om n zak wiet dan? En
? ja, ff uitproberen he... Mocht n x in Ahoy zo doorlopen met 3stuks (eigen gebruik) Terwijl laatst tijdens FYM (arnhem) n vriendin van me gewoon 2u vast heeft gezeten omdat ze bij zich had....