Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
brenda jij bent pas zielig dat je ook niet gewoon naar me toekomt om het te zeggen!!!!!!
en trouwens je durfde volgens mij die auto eergister niet eens uit te komen!!!!!!!!! dusse maak mij nie uit hoor als je ruzie wil ken je het krijge want op zo'n manier ben je er ernstig naar op zoek!!!!!!!!!!!!!
en trouwens je durfde volgens mij die auto eergister niet eens uit te komen!!!!!!!!! dusse maak mij nie uit hoor als je ruzie wil ken je het krijge want op zo'n manier ben je er ernstig naar op zoek!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Hey wat maak je je druk joh? Die twee verdienen elkaar toch???
En ik wil niet lullig doen.. Maar je zit eerst te huilen hier dat je ex met zijn ex is, maar er is 1 jongen die zegt dat hij je lekker vind en je wil gelijk zijn msn....????
correct me if i am wrong, maar dan lijkt t me dat je niet echt verdrietig bent wel??
En het forum is niet om persoonlijke ruzies uit te vechten
En ik wil niet lullig doen.. Maar je zit eerst te huilen hier dat je ex met zijn ex is, maar er is 1 jongen die zegt dat hij je lekker vind en je wil gelijk zijn msn....????
correct me if i am wrong, maar dan lijkt t me dat je niet echt verdrietig bent wel??
En het forum is niet om persoonlijke ruzies uit te vechten

![*! [B]renda !*](/images/user/47519_2927060.jpg)