Partyflock

Forumonderwerp · 683761
'Cocu akkoord met PSV over terugkeer'

Phillip Cocu keert terug bij PSV, zo meldt Omroep Brabant. De 33-jarige international kwam zondag tot overeenstemming met de Eindhovense ploeg, die van plan is de geboren Eindhovenaar maandag te presenteren als nieuwe aanwinst.
Cocu liet onlangs via zijn zaakwaarnemer Rob Jansen weten dat hij twijfelde over een avontuur bij een Engelse club en een terugkeer bij PSV. Eerder kwam de verdedigende middenvelder niet tot een akkoord met Barcelona over een nieuwe verbintenis.

Van 1995 tot en met de zomer van 1998 speelde Cocu al voor PSV, dat hem had overgenomen van Vitesse. Na drie jaar bij de roodwitte club vertrok de 79-voudig international naar Barcelona.

bron : www.vi.nl

ik denk dat cocu het zelfde mee gemaken als litmanen zitten gebleseerd etc etc.

ach we zien het wel.
that's al for now
bij ajax speelde ook zat echte ajacieden die terug kwamen;) allemaal zijn ze zwaar mislukt:yes:

voor de ervaring is het leuk voor de jonge spelers,maar een aanwinst:no: tenminste niet in het veld
bas hoe kom je er steeds aan:d inderdaad erg leuk,maar zal inderdaad wel fake zijn:yes:

mau je weet toch ouwe,ze wil niet zeggen waar ze werkt,maat ze zei dat ze in de buurt van de tears werkt ...dus ff binnenkort weer die kant opgaan,en als ik haar vind geef ik die muts toch een veeg grrrrrrr :[
echt word er helemaal fucking geil en nat van
laatste aanpassing
oke bas komt je les weer;) vrouwen moeten naar jou toe komen:yes:
Misschien heeft ze Cocu ook al eens gehad of ging het daar niet over...

Graaf, maak je maar niet te druk om Cocu en PSV, nog even en Ajax verwelkomt oude rotten als Overmars, Reiziger, De Boertjes etc. ;)

Cocu is aangetrokken met de beoogde transfer van Van Bommel. In de jeugd loopt er voor die positie geen waardige opvolger en dus de ervaren Cocu.

Och, het wel en wee in Eindhoven wordt straks toch overstemd door de teneurgang in Portugal! :jaja:
Philip welkom terug :respect:
Damien>> wij zijn ook nog steeds blij dat jullie die bejaarde heintze terug hebben gehaald. we zijn hem nog steeds dankbaar voor de UEFA-cup :yes::yes:
Ach, het is jullie gegunt, als dat niet was gebeurt, had geen enkele feyenoorden nog een stoer praatje, maar door heinze kunnen jullie de komende 15 jaar nog oude koeien uit de sloot halen
ff oftopic

https://partyflock.nl/SECTION/user/ACT­ION/single/USERID/96903.html

wel leuk kippetje maar denk dat ze fake is

Ik weet het wel zeker

On-topic

Cocu kan nog steeds van waarde zijn voor PSV :)

Lijkt me een handige overstap, en inderdaad een logische...
Bij PSV als 1 van de belangrijkste spelers, in een ploeg die hem vertrouwd is....
Bij Barcelona.... had ie al veel eerder weg moeten gaan!!!
heerlijk die frustratie damien, echt geweldig.
Frustratie??? Over het feit dat we van feyenoord verloren hebben destijds????

0,0!

Heeft misschien geduurt tot de dag nadat jullie hadden gewonnen, was allang weer vergeten, ik word er alleen aan herinnerd hier in het topic dat het door heinze was

Gaan we weer dom rellen
Over het feit dat we van feyenoord verloren hebben destijds
enzovoorts???

:bah:

Daar gaat het hier toch helemaal niet over, pannekoek!!!
Ow, ik dacht dat het hier wel om ging.

Rustig maar hoor, ik neem de taak al op me dat het op het voetbal forum niet uit de hand loopt ;)
hump wie ben jij dan?
jij liep nog niet zo lang geleden allerlei suffe logo'tjes van 2e rangs buitenlandse ploegen te posten in elke topic. mafkees.

ik vond dat juist wel humor!
ach we kunnen niet allemaal een goed gevoel voor humor hebben dus dat geeft niet:yes:.

het gaat erom dat je dan ook niet moet zeiken over anderen die offtopic posten.

wat jij nu doet is ook offtopic!

en ik doe t nu ook weer!

hehe
ik post nooit ontopic.

TOKIO - In een flatwoning in de Japanse hoofdstad Tokio hebben slopers de stoffelijke resten aangetroffen van een man die naar alle waarschijnlijkheid twintig jaar geleden is overleden. Al die tijd heeft niemand hem als vermist opgegeven bij de politie, meldde het Japanse persbureau Kyodo woensdag.

In het appartementengebouw in de dichtbevolkte wijk Ikebukuro heeft sinds de bouw in 1973 niemand officieel gewoond omdat de eigenaar failliet was gegaan. De overleden man, die voor de bouwer gewerkt had, heeft er volgens de politie illegaal gewoond. Ongeveer twintig jaar geleden verscheen de man ineens niet meer op zijn werk.

Het geraamte van de dode man werd aangetroffen toen de nieuwe eigenaar van het al meer dan twintig jaar leegstaande gebouw met de sloop wilde beginnen. Naast het skelet, dat op een futon lag, lagen kranten uit 1984.

wejoo king, dat zijn berichten!!!!
Vind het prima nieuws.

Sowieso een speler van naam die tekent bij PSV, dat is na al dat gezeik van de afgelopen tijd tenminste een gunstig teken voor eventuele andere geinteresseerden.