BAL je kent coffeecore alleen omdat et reeds in dit topic genoemd is.
Je weet niet wat het is dus praat dan ook geen onzin over de naam
Je weet niet wat het is dus praat dan ook geen onzin over de naam
Dus ik mag het geen lompe naam vinden als ik niet weet wat het is? Stel je voor, iemand heet Tristan, dan mag ik dat toch ook wel een lompe naam vinden, zonder te weten hoe dis is?
Geintje
Hardcore/Terror/Speedblabla vindt ik kutmuziek en veel neppubliek......het feit dat mensen een bepaald merk gaan dragen omdat ze van die uitgescheette muziek houden, doet mij denken aan bijv: de rapscene, of dat hele Gothicgebeuren. Jongetjes en meisjes kunnen zich gemakkelijk een image aanmeten, en daardoor krijg je neppubliek.
Hardcore/Terror/Speedblabla vindt ik kutmuziek en veel neppubliek......het feit dat mensen een bepaald merk gaan dragen omdat ze van die uitgescheette muziek houden, doet mij denken aan bijv: de rapscene, of dat hele Gothicgebeuren. Jongetjes en meisjes kunnen zich gemakkelijk een image aanmeten, en daardoor krijg je neppubliek.
tjah en ik houd weer niet van progressive rotzooi... gwoon al die commerciele mensen luisteren daarna speedcore gaat mij ook veels te ver... maar wel respect voor de mensen die het proberen bij te houden
laatste aanpassing
heerlijk in de auto vlak voor en vlak na n examen! 
Voor de rest af en toe een nummertje op n feest
Voor de rest af en toe een nummertje op n feest
Hardcore vind ik vet maar terror en speedcore vind ik helemaal nix.
Mainstream please die 
9 juli utrecht no more mainstream
9 juli utrecht no more mainstream
alles behalve de mainstream bagger en de klapisinjehandjescore.
tjah en ik houd weer niet van progressive rotzooi... gwoon al die commerciele mensen luisteren daarna
vandaar al die groot opgezette progressive feesten...doe niet zo dom 16 jarig zwabbertje
laatste aanpassing

![[EV] EARLYGABBERINNETJE](/images/user/85084_740365.gif)

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)