Ja hoor reinbier. ga ff over me bril beginnen. da's namelijk nogal logisch.
En als je ff wat verder keek dan alleen me antwoord zie je ook dat ik van hardcore en terror hou. was sarcastisch bedoelt dat eerste antwoord van mij. sorry als je dit niet in de gaten had.
en verder zou dit ook geen vooroordelen zijn maar een mening. dus ga jij nou eerst is ff wat beter op je eigen letten en dan pas mij afzeiken.
laters
En als je ff wat verder keek dan alleen me antwoord zie je ook dat ik van hardcore en terror hou. was sarcastisch bedoelt dat eerste antwoord van mij. sorry als je dit niet in de gaten had.
en verder zou dit ook geen vooroordelen zijn maar een mening. dus ga jij nou eerst is ff wat beter op je eigen letten en dan pas mij afzeiken.
laters
laatste aanpassing
kut muziek man 
MOH was zwaar vet en de muziek vond ik ook echt goed maar terror en speedcore vind ik toch echt te hard en is gewoon niet leuk meer
ik ga zelf liever voor hardstyle
ik ga zelf liever voor hardstyle
Hardcore -> meestal wat te soft maar wel leuk om te luisteren. (versneld is het wel koel
)
TERROR, coffeecore, doomcore, enz
Helemaal los gaan kapot maken tegenmurenopvliegen.
(behalve dan als er rikketiksjit en tegnotroep in zit, NIET MOELEK DOEN GEWOON RAMME)
Speedcore is voor op zondag bij het vissen/leeg zijn wel grappig
! ! ! DJ TRON, Cunt Records en Nordcore ! ! !
(behalve dan als er rikketiksjit en tegnotroep in zit, NIET MOELEK DOEN GEWOON RAMME)
Speedcore is voor op zondag bij het vissen/leeg zijn wel grappig
! ! ! DJ TRON, Cunt Records en Nordcore ! ! !
joh iedereen geeft zo veel namen aan alles, ik roep maar wat, ga jij ff moelek doen hee, kan me allemaal geen cancore schelen als het maar ramme is.