| Betreft: | evenement: Reactor, zaterdag 15 mei 2004 om 22:00 |
heb vrijdag een soort van pf-meeting gehad int vondelpark
...en ben toen toch maar niet naar traffic gegaan
....zaterdag een feest in alkmaar geweest(hometown van danael) wat om 3 uur al was afgelopen maar niettemin goed gedraait werd....rachmad, jack de marseille en de hey......lekker gehoused nog wel
woensdag solid grooves en zaterdag heroes
woensdag solid grooves en zaterdag heroes
Oef ik maakte me al zorgen.......
Je hebt echt wat gemist, denk dat Reactor op weg is om hele mooie techno avonden weg te zetten. Organisatie staat, naamsbekendheid aanwezig, locatie gevonden, publiek is gretig...
Ben nu al beniewd naar de volgende..
Volgende feestje Speakerplay de 29e, de 30e gratis feestje in Breda, s avonds MAW in las palmas met Carola
Je hebt echt wat gemist, denk dat Reactor op weg is om hele mooie techno avonden weg te zetten. Organisatie staat, naamsbekendheid aanwezig, locatie gevonden, publiek is gretig...
Ben nu al beniewd naar de volgende..
Volgende feestje Speakerplay de 29e, de 30e gratis feestje in Breda, s avonds MAW in las palmas met Carola
Ik vond de vorige editie leuker alhoewel de variatie nu er wel lekker in zat 
De verdeling van de zaal was goed geplaatst zodat er geen hinder was. Al met al een dikke 7,5 omdat het een feest is, dat toch bovenuit steekt>>> Hoe Awake NDSM eigenlijk had moeten zijn
Ik heb keurig een rondje gedaan om de "hardheid" op te bouwen.
Mijn topper van de avond was toch Mark Broom en dat had ik niet verwacht. Wat een held!
De harde techno ging nergens over, sorry maar de tempo was al veel te hoog in de vroege uren. Wat dat betreft deed Teq dat toch iets beter... Ik heb ook pas bij Wittekind gekeken hoe het daar was...
Ik heb in de vroege uren lekker gegrooved in area 3... Steve Bug
De verdeling van de zaal was goed geplaatst zodat er geen hinder was. Al met al een dikke 7,5 omdat het een feest is, dat toch bovenuit steekt>>> Hoe Awake NDSM eigenlijk had moeten zijn
Ik heb keurig een rondje gedaan om de "hardheid" op te bouwen.
Mijn topper van de avond was toch Mark Broom en dat had ik niet verwacht. Wat een held!
De harde techno ging nergens over, sorry maar de tempo was al veel te hoog in de vroege uren. Wat dat betreft deed Teq dat toch iets beter... Ik heb ook pas bij Wittekind gekeken hoe het daar was...
Ik heb in de vroege uren lekker gegrooved in area 3... Steve Bug