Partyflock

Forumonderwerp · 678831
Betreft: evenement: Reactor, zaterdag 15 mei 2004 om 22:00

Waar ben jij geweest milos? Ik geloof toch niet dat je niks gedaan hebt....

heb vrijdag een soort van pf-meeting gehad int vondelpark:bier::smoke:...en ben toen toch maar niet naar traffic gegaan;)....zaterdag een feest in alkmaar geweest(hometown van danael) wat om 3 uur al was afgelopen maar niettemin goed gedraait werd....rachmad, jack de marseille en de hey......lekker gehoused nog wel:yes:

woensdag solid grooves en zaterdag heroes;)

Oef ik maakte me al zorgen.......

Je hebt echt wat gemist, denk dat Reactor op weg is om hele mooie techno avonden weg te zetten. Organisatie staat, naamsbekendheid aanwezig, locatie gevonden, publiek is gretig...

Ben nu al beniewd naar de volgende..

Volgende feestje Speakerplay de 29e, de 30e gratis feestje in Breda, s avonds MAW in las palmas met Carola
OMG, wat een avond!

Even ingekomen in de main en area 3, maar daarna keihard gaan in area 2...

Reactor = top

Fotootjes te zien op Technolusion!!!!

el duce;)

29ste ga ik naar free your mind:yes:

en dr bestaat een kans dat ik ook naar MAW ga..even kijken hoe het met het geld zit indertijd;)

(y)

Heeft Wittekind nu nog de geluidsset opgeblazen, of wilden ze aan t einde de main volkrijgen???? De dj's baalden er flink van, wel maf eigenlijk meestal bewaren ze de hardste platen voor t laatst, ik kan me niet voorstellen dat het nog harder kan, wat een geweld.
heb ook foto's op www.groovetrackers.com gezien.

reactor deel 2
traffic
en reactor deel 1

De geluidsset doet t nog...

Dus ze wilde zaal 1 nog vol krijgen. Vond t einde wel heel abrupt... Jammer! Doet niks af aant feest, ik heb een top avond gehad! Hopelijk komen de setjes binnen kort weer online. Vorige keer waren ze ook binnen een week te laagladen via livesets.com...
Ik vond de vorige editie leuker alhoewel de variatie nu er wel lekker in zat :)

De verdeling van de zaal was goed geplaatst zodat er geen hinder was. Al met al een dikke 7,5 omdat het een feest is, dat toch bovenuit steekt>>> Hoe Awake NDSM eigenlijk had moeten zijn ;p
Ik heb keurig een rondje gedaan om de "hardheid" op te bouwen.

Mijn topper van de avond was toch Mark Broom en dat had ik niet verwacht. Wat een held!

De harde techno ging nergens over, sorry maar de tempo was al veel te hoog in de vroege uren. Wat dat betreft deed Teq dat toch iets beter... Ik heb ook pas bij Wittekind gekeken hoe het daar was...

Ik heb in de vroege uren lekker gegrooved in area 3... Steve Bug (Y)
Neh geluid was richting flatgebouwen. De ramen waren er aan het trillen dus moest muziek in hardtechno zaal uit :(
was weer een geslaagd feestje lekkere diepe minimal gehoord, en in de main werd ook relaxed dedraaid het enige minpuntje was dat ik me benen niet meer voelde van de vermoeidheid en de hard-techno was beetje te grof met weing diepgang !!!
Maar heb me top vermaakt !!!!

check ook foto`s van REACTOR :jaja:

http://www.ricovld.nl/

wat een geweldig feest

gewoon de hele nacht non stop doorgaan :bounce:

op naar de volgende REACTOR

REACTOR (Y)
prachtfeest, alleen die zgn hardtechno hoeft van mij echt niet... wat een nare zaal was dat zeg...

verder uitstekend vermaakt en in ieder geval blij dat deze keer de main gewoon lekkere techno werd gedraaid ipv amok
Ja was weer een lauwe party... maar met die hardtechno zaal was helemaal nix mis was aardig loszjes daar.
geweldig!

de hele avond opbouwend en op nivo gedraaid
skils, misjah, broom & reeko :respect:
lekker de ruimte
geluid goed.. alles goed
nou.. weer geen baco verdomme :p

beste feest sinds tijden!
Skils en Broom draaiden lekker, (van Broom sowieso niet anders verwacht)
Erg gezellig, leuke sfeer, niet te druk..

Ik heb me zeker wel vermaakt! :yes:

Edit: ow, en het geluid was om te smullen! :9
laatste aanpassing
Ik wil nog even reageren.... het is laat ik weet het.... maar ik vond Reactor echt GEWELDIG!!!
het was cker een geslaagd feestje. alleen jammer dat je soms de andere zaal kon horen :(