Partyflock

Forumonderwerp · 678452
Weet je wat ik nou niet begrijp... Ik ging gister mijn kaarten omruilen voor VIP kaarten.. "Geen Probleem want er is nog genoeg" zei die vrouw. ONGELOVELIJK !!!Een feest in de Kuip.. onze tempel..Nog steeds niet uitverkocht.. Die Amsterdammers doen hun Arena in ongeveer drie uur... Hebben we eindelijk een knalfeest?? !!!! (of zit Rotterdam straks massaal in de trein naar Amsterdam??) Mijn vraag.... Waar is onze trots
ook niet als de geluidsoverlast binnen de wettelijke normen blijft tijdens de metingen? ;)
laten we het maar hopen! zag je gister trouwens lopen bloesem
laatste aanpassing
Jah, ik was die mankepoot :D
Had je me wel ff kunnen begroeten, of zo... ;-)
laatste aanpassing

De kans op rellen tijdens het uitgaan in Rotterdam en Amsterdam is net zo groot
> zie forum legalize streetparade <

Je heb altijd van die mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen...

PS:
mars L79, nog nooit in NOW&WOW geweest zeker??

en je heb ook van die mensen die er gewoon om vragen........
was er niet bij.... dus hoe erg was de geluidsoverlast zaterdag?

Ik vond het allemaal geweldig hoor. Heb geen rel gezien tot 8 uur 's avonds. Toen ging ik namelijk weg. Maarja, tis idd jammer dat Rotterdam een naam krijgt zo qua feesten. Ik als ajaxcied heb een hekel aan Rotterdam maar op zo'n feest ga je daarom toch niet lopen gallen en zieken. Dan moet je juist feestuh!

Ach ja, erzijn van die knuppels...tis jammer dat zulke mensen op deze aardkloot rondlopen
Nu zeg je ik als ajaxcied heb een hekel aan Rotterdam, nou dat zijn verstandige uitspraken NOTTT.. Ik heb aan geen enkele stad n hekel maar kom op zeg, in Amsterdam is het ook niet altijd gezellig....
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Wij kwamen er om 21.10 niet meer in, terwijl we met 7 man allemaal kaartjes hadden :s

(y) goed bezig UDC :s
nee goed bezig om om 21:10 te komen als het om 23:00 afgelopen is.. gratis kaartjes cker :S

dan verwacht dus iedereen dat je komt om te knokken... het feestje begon namelijk al om 12:00 uur hoor..
Lun@tick :yes:

Beetje dwaas he, om pas om 21 uur te komen...kan niet anders als gratiszzzz zijn geweest :-( (n)
er moest iemand werken tot 18.00 en bij ons is het samen uit, samen thuis...we hebben dik een uur in een file gestaan bij Amersfoort..

en nee, ik kom niet om te knokken op een feest, en nee het waren geen gratis kaarten :s

(n) reacties
oke,:bloos: , dan mijn excuses... :flower:

Is idd dan erg lullig, maar ja, als je int pak van de beveiliging zit, is het dus redelijk denkbaar, dat ze net zo dachten als wij: herrieschoppers...
kijk maar eens op mijn profiel, ik ben niet echt het stereotype relschopper..:D

het is je vergeven ;)

Yo GeraRDam, ik vin Rotterdam gewoon saai, lelijk en ongezellig. Maar dat komt omdat ik Amsterdam gewend ben. R'dam is zo volgepompt met nieuwe gebouwen en in Amsterdam vind je de oude gezelligheid terug. Maarja dat komt ook maar door de oorlog..BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEE