Partyflock

Forumonderwerp · 678452
Weet je wat ik nou niet begrijp... Ik ging gister mijn kaarten omruilen voor VIP kaarten.. "Geen Probleem want er is nog genoeg" zei die vrouw. ONGELOVELIJK !!!Een feest in de Kuip.. onze tempel..Nog steeds niet uitverkocht.. Die Amsterdammers doen hun Arena in ongeveer drie uur... Hebben we eindelijk een knalfeest?? !!!! (of zit Rotterdam straks massaal in de trein naar Amsterdam??) Mijn vraag.... Waar is onze trots
We gaan er gewoon een mooi feest van maken :D Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan dit soort topics doordat mensen nu al bang worden voor dat er iets gebeurt en dat kan invloed hebben op de sfeer. Hopelijk heeft iedereen er gewoon schijt aan en maken we er een top dag van!!!
We gaan er gewoon een mooi feest van maken :D Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan dit soort topics doordat mensen nu al bang worden voor dat er iets gebeurt en dat kan invloed hebben op de sfeer. Hopelijk heeft iedereen er gewoon schijt aan en maken we er een top dag van!!!

:jaja:

Mee eens!! :-)

DEnk dat het een goed initiatief is om een feestje in de kuip t geven maja geef dan een hardere muziekstroming als techno (HARDCORE) :>:>:>
AAAAH joh... geloof dat het er redelijk hard aan toe zal gaan.... komt een complete ruimteoorlog daar.. knallen!!!!!!!
wel ff opschieten geloof dat VIP bijna uitverkocht is... lazzzzzz ik
Ach kom op man, feesie in onze stad!!! Daar moet je bij zijn..

Geloof best dat er aardig wat gevochten zal worden maar een feesie in De Kuip!!! Helemaal gek!

Zekers van de partij..
ja pilootje... waar gelezen. Weet wel dat de vip decks allemaal weg zijn... maar de vip kaarten ook? damm ik heb er twee in ieder geval :)
Kijk... de eerste keer als er iets nieuws wordt georganiseerd dan komen er niet al te veel mensen.. Pas als ze van anderen horen hoe gaaf het WAS kopen ze volgend jaar ook een kaartje... Wie is er naar sensation geweest.... Wie is er naar de eerste sensation geweest..

Ik ben zekerzzzzz op Strike one.

precies...

ik ben niet op de eerste sensation geweest...
en heb daar wel spijt van gehad...

Dus ik moet Strike 1 mee maken...
mensjes jullie gaan spijt krijgen!! :P:P

line up / muziekstijl spreekt me dus helemaal niet aan, dus daarom niet naar de kuip voor een feestje !
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Kijk... de eerste keer als er iets nieuws wordt georganiseerd dan komen er niet al te veel mensen.. Pas als ze van anderen horen hoe gaaf het WAS kopen ze volgend jaar ook een kaartje...

Inderdaad: Kijk maar naar Defqon :jaja:
11 December :yes:

A nightmare in Rotterdam

daar is onze trots :respect:

Mensen in Rotterdam e/o, Twente en Eindhoven e/o:

kijk even in je lokale huis-aan-huiskrant (oa. Weekendkrant Eindhoven, De Havenloods, Weekendkrant Twente). Daar staat een actie in waarmee je kaarten kunt winnen voor StrikeOne. Kost je 1 SMS-je en ze verloten 200 kaarten..

Ik ga niet, of ik moet gratis kaarten krijgen, het is tenslotte UDC. Het is niet de stijl van Rotterdam. Dit feest past eigenlijk niet zo bij Rotterdam, het is geen oldschool/ early rave en het is niet echt hip ( in de stijl van Las Palmas/ Now & Wow).

Als het 's avonds was geweest en ze hadden het accent nog meer op techno gelegd dan had ik wel gegaan en vele andere met mij, zoals ik hoorde.

En over rellen op feesten, ik heb in Amsterdam (ook op sensation) meer meegemaakt als hier in Rotterdam. Op de kleinere feesten in Rotterdam, maakt niet uit welke stijl, gebeurd vrijwel nooit iets.

Maar ja op de een of andere manier is iedereen bang voor Rotterdam.

Lekker wegblijven dan, zou ik zeggen.
Zit nog te twijfelen of ik ga, lijkt me wel gaaf feest, leuke line-up, alleen het banksaldo he...
Niet de stijl van rotterdam... Alsof rotterdam alleen de euromast is. Het accent ligt volgens mij op techno en ik denk dat het werkelijk een top event gaat worden wat beter en mooier is dan wat we kennen.. makes sense omdat je met een eerste feest jezelf moet bewijzen....

Ikke aanweeezig en volgend jaar de 'volgers'
(y) antwoord 747-400

Ikke ook !!!
Bwhahahahaha Rotterdam goes soft ofzo?????? vreemd :/ vreemd :/ vreemd :/

Gaat ik dus cker niet heen!!!!

Voor de mensen die wel gaan (want tja dat kan hè) have fun ofzo.......;)
laatste aanpassing

Wij gaan ook heen!! met een groepje van 10!!

Het gaat echt een super-feest worden!!
Dat maken wij er anders wel van!

Ik heb er echt zin in!!!
Zkr wel een goede line up, als het weer nu ook nog een beetje mee werkt dan heb je een top feest.

te gek een feest in de kuip
alleen vind ik het weer jammer dat het overdag is
daarom is het wat rustiger denk ik
ze moeten dat gewoon s'nachts doen
veel gezelliger
vallen die strakke koppen ook niet zo op
ja chica... maar er was een heer in de stadsdeelraad van het stadsdeel waar de kuip ligt... die wilde zijn "zondagsrust" niet verstoord hebben. Toen werd alles terug gedraaid.
Maar het gaat helemaal goedkomen... vetste show die je je kan voorstellen. enne volgend jaar in de nacht (als die SGPer ons zijn zegen geeft tenminste).
volgens mij sta je daar als enige in de kou. via de party agenda gaan er 1000 van pf naar toe. Speakerplay afgelopen zaterdag trok nog meer mensen, daar gaan 5000 mensen in.

Je bent echt een sukkel als je er geld voor hebt betaald want overal geven ze kaarten weg. denk dat er hooguit 5000 man komen waarvan 3000 vrije kaarten. Ik zou ook niet gaan.. kuip :bah:, saaie line up.

dj jean is de reden waarom ik niet ga. Ik weiger een kaartje te kopen waar hij met zijn irritante gescratch in de line up staat
lekker belangrijk dat ermaar 1000 van pf gaan .....nederland bestaat niet alleen uit pf menno enne saaie line up?? noem sven vath secret cinema marco v armin maar saai..............
saaie line up.

Dat valt best wel mee, errug overdreven omdat te zeggen.

Je kunt het niet vergelijken met een Dance Valley, maar voor de Trance / Techno liefhebber toch wel een feestje om bij te zijn.
Ik ga zaterdag gewoon lekker feestvieren. Lekker Trance/Techno. Gezellig publiek, gaat helemaal goedkomen. Weersverwachting ziet er ook goed uit :yes:
ik wil alleen maar aangeven dat als er slecht 1000 pf'ers gaat, de toko never nooit goed gevuld zal zijn.
PF is geen graadmeter voor dit soort feesten.
ik wil alleen maar aangeven dat als er slecht 1000 pf'ers gaat, de toko never nooit goed gevuld zal zijn.

PF is alleen een goede graadmeter als het gaat om hardcore feesten. Moment dat het iets anders is dan hardstyle of hardcore gaan de mensen toch gelijk mekkeren dat het niks is :D

Dit gaat gewoon een vet feestje worden hoor!!

' Slechts 1000 Pf-ers'....Gelukkig maar!

:yes:

Dir wordt een leuk feessie met heerlijk weer!!

WIJ hebben geen DAK nodig!!!! :yes:
Dat zou er toch af gaan, dat dak, dus kan je beter gelijk zonder gaan :-) :-)

Effe inhaken op dat graadmeter-stukje… Bij Dance Valley staan ruim 5500 bezoekers vermeld van de meer dan 60.000 kaarten dus dat PF een goede graadmeter zou zijn is echt bullshit!

Daarnaast is het inderdaad zo dat nieuwe feesten eerst nog bekendheid moeten krijgen en dat het dus het eerste feest vaak minder druk is. Dat neemt niet weg dat ik de eerste Sensation en bijvoorbeeld de eerste Frequence echt top vond en dat ik het daarna alleen maar minder heb gevonden.

Dat Rotterdam alleen maar geschikt zou zijn voor de hardere stijl vind ik ook echt gelul. Juist door clubs als Now&Wow, Las Palmas, Thalia en OffCorso staat Rotterdam nu nog enigszins op de kaart als uitgaansstad. Ik hou persoonlijk ook wel van een stevige beat, maar ik vind dat Rotterdam over het algemeen niet echt vernieuwend is. Juist daarom vind ik dat Strike One qua line-up en opzet leuk is, het is weer eens wat anders voor Rotterdam. Ik ga ervoor zaterdag! Ieder zijn smaak en zijn ding, maar om nou weer alles in hokjes te gaan plaatsen….

agh
als iedereen zo denkt dan komen er wel weinig mensen ja
gewoon gaan
wordt zekers wel gezellig
en daarna maar gewoon doorgaan toch
Nu weet ik het helemaal cker.......

Dit wordt niks.......iig Qua muziek wordt het niks (voor mij dan)

Overal krijg je gratis kaarten voor dit (feest).

Voor de mensen die gaan, ik hoop voor jullie dat het wat wordt.....

Zal aan jullie denken als ik op FreQuence en daarna op Xxlerator sta te :bounce: -en ;)

Sterkte!!!!!
TIMETABLE STRIKE ONE!

12:00 Ronald van Gelderen
13:15 Jean
14:30 Johan Gielen
15:45 Michel de Heij
16:45 Fausto
17:15 Armin van Buuren
18:45 Marco V
20:15 Secret Cinema
21:00 Sven Vath

...zegt men....
klopt bloesem,alleen raar dat fausto maar 1/2 uur draait........
yep, lijkt er een beetje tussengefrommeld...maar dat klopt ook weer niet, want Judge zou dat niet hebben gepikt...
Maar ja, het gaat mij meer om het begin...ik ga er dus pas rond de klok van 14.oo á 14.30 heen
:-)
De rest is helemaal TOP! (y)
laatste aanpassing
Ik heb mee gedaan aan de prijsvraag voor kaartjes.

Ben benieuwd?
Nou ik ga er wel f kijken. Als ik deze table moet geloven zal ik om n uurtje of drie binnen druppelen.

T is dat ik n gratis kaartje heb, want anders was ik niet gegaan (dan moet er voor mij persoonlijjk tog wat meer techno op t menu staan). Maar dat neemt niet weg dat ik er tog wel zin in heb :p

:respect: vath he :respect:
:p:p:p

Tjaa ook niet mijn smaak nee..maar what ever als je die kaartjes toch wint zou ik ook wel gaan denk k..;)

vind FFWD wel leuk :)
Het zonnetje, sven, patricia en mn vriendje aanwezig...... meer dan genoeg voor een gezellig dagje uit! Hoop dat de witte wijn alleen te zuipen is.....
Michel de Heij lekker midden op de middag! Hoppa!
Tjee, zit net ff op ebay en marktplaats te kijken. De kaarten worden echt bij massa's aangeboden.

Las net 2 kaartjes voor 20 euro en nog meer van dat soort verkopen.

Verder hebben een aantal vrienden van me al gratis kaartjes gewonnen voor Strike One. Ut wil dus nog niet echt uitverkocht zijn.

Zijn ook gewoon te veel feesten in een te korte periode

Ziet er echt VET uit :yes:
Nounou.. ze maken er wel werk van.
laatste aanpassing