Partyflock

Forumonderwerp · 677635

Ik zie op de timetable dat Luna gaat afsluiten a.s. zaterdag op Scantraxx presentz Hardheadz. Waarom niet Technoboy?? Heb ik liever en aangezien hij er toch is....
Artiest {SHOWLIST artist 23156, 27546, 1951}
2 Markymark a.k.a. Mani:

die producties uit die stal van technoboy, weet jij hoe die gemaakt worden......er zit continue 5 man in die studio dingen te maken voor technoboy en hij zelf doet er geen ene fuck aan, en je kan wel zeggen dat ze al die samples wel moeten gebruiken aangezien de hoeveelheid shit die ze uit brengen maar dhhd enz die zijn tenminste origineel en elke plaat is anders en er lijkt geen 1 op elkaar, en bij die TB kan je dat niet zeggen.....de laatste 3 builders zijn kompleet het zelfde en maakt niet uit welke plaat je van hem naast elkaar draait ze hebben allemaal de zlefde opbouw, afbouw, kicks, bass en snelheid!! alles is het zlefde wat die gasten maken....dus doe mij maar dhhd die zijn tenminste origineel en gaan niet voor het geld!!

ik ben het met je eens chop-e!!!

2 dj askie:

hoe durf je te zeggen dat luna soms slordige foutjes maakt, hij is juist de gene die schijt heeft en DURFT te mixen en niet op safe gaat zoals de meeste doen, heb jij die set van TB geluisterd op In-Qontrol GEEN ENKELE MIX STRAK GELIJK maar dan ook egt geen 1!!! en hij plakt zijn plaatjes aan elkaar......waarom denk je dat de hc fans alleen luna een goede hs dj vinden.....omdat hij schijt heeft en durft te mixen en daarmee het risico neemt dat hoj een foutje maakt!!!
laatste aanpassing
Artiest Mani
Ik weet hoe die platen gemaakt worden ja!! Kan jij mij bewijzen dat het gebeurt zoals jij zegt dat het gebeurt? Het team bestaat uit 5 man ja, waaronder Cristiano zelf.

en je kan wel zeggen dat ze al die samples wel moeten gebruiken aangezien de hoeveelheid shit die ze uit brengen

ik heb het woord MOETEN nooit in de mond genomen. :)

Ik ga niet verdedigen dat de laatste 3 builders zoveel hetzelfde zijn want daar heb je gelijk in! het zij zo. Maar toch doet de nieuwe builder het erg goed op de dansvloer, of ga je dat ontkennen?

Ik snap best dat je een grote vriend van Richard bent en je hem ten koste van alles wil verdedigen, dat heb ik ook bij Cristiano. Wat dat betrefd ben ik ook niet geheel objectief. Maar ik vind het niet geheel eerlijk alsmede collegiaal van jou dat je Luna moet gaan "ophemelen" door een Collega in de grond te gaan duwen.

Zoals ik al eerder zei, geloof niet dat dit topic bedoeld was om 1 van beide heren in de grond te beuken en de andere als winnaar uit te roepen. En ik blijf ook bij de laatste zin in mijn vorige post :yes:

Now can we all just get along?

:bier: iemand? :D
vanavond drinken we er 1!!
5 :P
shit jullie zin op iq dus niet naar outblast gewesst dat was mega vet.

en vanavond darkraver als afsluiter dat is al naadje, en in de andere zaal luna :frusty:

uurtje eerder weg mischien vanavond 8)
:| ZEIKERDS!!! :devil:
Luna kan bijna alles draaien (misschien wel alles :/ ) dus ook afsluiten en nou dit topic dicht :P

Goed zo Activator, heb ik meer ruimte om te stampen!
Artiest {SHOWLIST artist 16727, 63028}
aaaaah vanavond feesten als een gek :)

en op luna en technoboy kan ik allebei enorm uit me dak gaan, maar technoboys nummers komen denk ik beter tot hun recht na luna dan ervoor. maar ach, kga me er ook nie druk om zitten maken ofzo :P en voor een deel is et natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak :)

2 Thilo : ik heb ook niet gezegd dat ik technoboy een bijzondere dj vind, want dat vind ik ook nie. mixtechnisch gezien vind ik luna ook beter dan TB, en dat ie risicos durft te nemen is juist goed, maar kvind dat djs tijdens optredens niet TEVEEL moeten gaan klooien. ik heb luna ook vaak genoeg goed horen draaien maar zn set op qlimax vind ik echt jammer. hij heeft de platen niet altijd 100% strak, en bijvoorbeeld van equalize it naar the prophecy lopen de vocals door mekaar en aan dat soort dingen moet je als dj toch denken. :)
laatste aanpassing

en voor een deel is et natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak

wijze woorden :yes:
op seqtion eindigde luna ook en vond het helemaal nie erg. hij gaat net effe wat meer oldschool platen draaien. En hopelijk gaan ze weer battle-en want leverde echt snoeiharde nummers op. Ben helemaal klaar voor 2night.
:bounce:
Nou tot straks he??!!!! Zie jullie wel op de meeting??!!

Ennuh Luna & thilo TOp:P

Artiest {SHOWLIST artist 6296, 1394}
Zoals (helaas) vaker in topicz op PF, vind ik dit er ook weer 1 voor de prullenbak. :s

Iedereen weet het weer beter dan de ander... Wordt dr echt een beetje moedeloos van. Ga nou gewoon eens feesten en lekker uit je bol, daar zijn de feesten voor!! :yes: Voor die gastjes die denken dat ze alles weten doordat ze live-sets afluisteren en bestuderen en daardoor zogenaamde critici zijn, wacht gewoon tot je oud (en wijs) genoeg bent tot je mag gaan stappen, dan ondervindt je het allemaal in levende lijve en misschien denk je er dan ook wel heel anders over.

Iedereen veel plezier op Scantraxx!!! (y) :D
Oh nog even wat over mondello!..;)

Het is af en toe ook gewoon een genot om te kijken als hij staat te draaien.. hoe hij alles in elkaar draait! heerlijk..

ik weet nog goed 2-3 jaar geleden....wie was toen de afsluit koning?? LUNA!! alleen omdat die kut italianen als TB en mondello zulke achterlijke harde shit gingen draaien en pitch +8 en luna juist voor de hardstyle koos waar wat meer in zat en niet dom weg raggen zit iedereen nu om die italianen te schreeuwen als je zo wil beuken ga dan naar een hardcore feest!!

maar goed Hardstyle op die snelheid is toch niet hetzelfde als hardcore..
Ik vind het persoonlijk wel lekker die "snelle" hardstyle
Op X-Q Luna draaide Luna het laatste uur toch ook hard en lekker... gezeik om nix dus, want het komt wel goed :bounce:
Mensen mensen..
denk om je rikketik, het komt allemaal goed! ;P

Op X-Q Luna draaide Luna het laatste uur toch ook hard en lekker... gezeik om nix dus, want het komt wel goed

presies... 8)

Laat Luna idd maar afsluiten!

Ik hoor hem tien keer liever dan TB, of dat nou afsluitend is of niet maakt me geen fuck uit.

Smaken verschillen gewoon...

Technoboy is gewoon een goede afsluiter kwa pitch, maar Luna is er best wel geschikt voor hoor, het feest wordt gewoon supervet, vriend van me, waar ik mee ging, had ze kaartje kwijt geraakt, nu ga ik lekker alleen, en spreek daar met Soulseekers af, dus als iemand nog wilt meerijden, heb nog plaats voor 3, ik kom uit de richting Schagen

Greetz Thomas
Achteraf vond ik Technoboy ook zeer goed draaien en ook Luna draaide lekker (op een paar foutjes na dan). Ik vond het gewoon een zeer geslaagd feest!
Had toch liever technoboy als laatste gezien....Luna draaide lekker, maar vond iets te langzaam!
Artiest {SHOWLIST artist 2483, 63717}
Too Markymark: Idd de een zijn favoriet is de ander zijn domper. Dit is een eindeloze discussie die geen winnaar kent als het gaat over eigen mening want dat win je nooit!!!
Feit blijft wel dat Luna beter mixt dan Tb en dat de meeste Italiaanse platen heel veel van hetzelfde zijn!
Mijn mening: Tb is geen slechte dj maar mijn voorkeur gaat uit naar Luna omdat die veelzijdiger is en gode produkties uitbrengt!!
Voor de rest bedankt voor deze leuke discussie, haha

Mani: Pb dat biertje maar!!!
Thilo: Do that shit!!!
voor zover ik weet heeft Luna geen fouten gemaakt maar was het gewoon het apparatuur wat zwaar klote was en telkens oversprong!

vind sowieso de Hemkade flink achteruit gegaan , ben er nou wel z'on 40 keer geweest maar het kan niet meer op tegen vroeger!

allebei de djs zijn niet de moeite waard als afsluiter..geen TB en geen Luna.
Dit is een eindeloze discussie die geen winnaar kent als het gaat over eigen mening want dat win je nooit!!!

FEIT!!! :yes: :yes:

leuke conversatie maar op gegeven moment moet je maar stoppen want dan gaat het onvriendelijk worden.. dit was nu nog niet het geval, althans niet van mijn kant :)

:bier:
tering wat eindigde Luna soft. Ik was blij dat dana en de darkraver in die andere zaal aan het knallen waren anders had ik het echt een kut einde gevonden.
Mja ik vond het einde ook wat matig. Ze hadden Zany ag meoten laten sluiten. :9~ hij draaide echt geniaal!!
ja dat vond ik nou ook. Zany draaide tenminste een beetje hard en snel.

Luna eindigde gewoon met de prophecy en Techno prime. Dat zijn leuke platen maar dan wel zo rond 3 uur. We willen harder eindigen.
Weet iemand btw met welke plaat ie afsloot?
To mani: van mij ook niet, ik hou wel van een leuke discussie!!

groetjes Patrick
Mooi, goede discussie partners zijn schaars ;)