Partyflock

Forumonderwerp · 677285
Betreft: evenement: XXlerator, zaterdag 8 mei 2004 om 22:00

Kom net terug uit de Matrixx...
Ik vond het een lekker feessie(Y)
Heb me prima vermaakt!!!

Wat vonden jullie dr van?
Heb me uitstekend vermaakt daarzo!

XXlerator was helemaal TOPPIE!!!!!! :bounce:

Zo als altijd was Mondello weer DE man. Gekkenhuis!!!! :D

Voor diegenen die er niet waren, jullie hebben echt wat gemist. Volgende keer beter.

Niet geweest, maar volgende week weer Gielen -> altijd gezellig.

Voor de verandering maar weer es in Worldcenter (tegenwoordig NWC....maar goed) geweest. Echt jammer, vroeger leuke tent maar nu verkleind en gewoon iets te weinig publiek naar mijn mening :-(
Kan iemand mij vertellen of dat tegenwoordig nog steeds zo rustig is daaro, best jammer..."vroeger" wast altijd wel leuk daaro

(sorry: beetje off-topic O:))
laatste aanpassing

Hoho SP@CEFRE@K

Eerst 21 en 28 juni nog.

Zeker zo DIK!!!!!!!!!

:bounce::bounce::bounce:
Jazekers het was een top avond in de matrixx, Mondello draaide echt vett goed en goed gescratced :respect: :respect:

Voor degene die nie is geweest, die hebbe zekers wat gemist die avond.....super!!!! :)

Ben blij dat ik het overgeslagen heb, iedereen die ik ken vond het zwaar tegen vallen op het laatste uurtje na dan...
Voor mij dus ook geen volgende Xxelerator, Hardstyle is zowieso niet mn favorriete stijl, maar de Italian sound ervan trek ik helemaal niet...
ClassiXX 21 mei :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
ben benieuwd wanneer de foto's is online komen hierzo
Artiest Jones
foto's staan hopelijk donderdag online!!!
Tja Equinoxx inderdaad the man of the evening.. Draaide erg lekker... Maar heb nix van die vrouw van mondello meegekregen (viviane) beetje jammer..

Tot de volgende :bounce: party maar weer
Hahah leuke reacties ja want het was ook geweldig. Q-dance zou dit allemaal moeten lezen en weer eens een x naar mondello gaan luisteren. Zouden ze ruzie hebben ofzo, the master draait nooit meer op q-dance feestjes terwijl hij er zeker bij hoort. Geen In Qontrol, geen DefQon, echt schandalig......