Partyflock

Forumonderwerp · 677232

Ik denk dat er veel mensen met mij geen kaartje hebben weten te krijgen voor defqon, waarom zouden ze niet zoals bij in controll wat extra kaarten in de verkoop gooien...... zouden er heel wat mensen gelukkig worden.

Mijn stem hebben ze.....

ltrs

uhhhmmm pech voor jou had je maar eerder een kaartje moeten halen en anders betaal je maar 70 euro

niet nog meer mensen tis al druk genoeg
whaha je mag die van mij wel kopen, 150 euro :9

Ik heb nog een kaartje voor 50 euro weten te bemachtigen 8-) nananaanana!!!! :p
:o

Opdonderen met die extra kaarten. Ik heb niet voor niks een vip-kaartje voor €72 moeten kopen. Zo'n scherm lijkt me iig wel relaxed. btje chillen met je wause kop bij nederland - tsjechie.
FUCK OFF met je extra kaarten :devil:

pech voor de gene die geen kaarten hebben maar anders word het echt veel te druk :yes:

Artiest Balbasaur
Zie echt niet in waarom q-dance dat zou doen.
whaha die foto (y)
Dat van in Qontrol was gewoon een promotie stunt!!!!!!!!!!
snap je zelf toch ook wel:S

Bij Defqon heeft zoiets weinig zin, het raakt toch wel uitverkocht.

Artiest {SHOWLIST artist 42480, 45527}
Goed idee!! Ze hadden meer capasiteit moeten hebben.. Dan had je niet zo'n probleem gehad!:D
Hoeveel mesen kunnen er op DefQon1?? 25.000?

Denk geen 40.000.. Maar dat was wel een beter aantal geweest! En had je nu veel meer blije mensen gehad denk ik.:)
Daar ben ik het dus écht niet mee eens...Defqon vorig jaar was klein maar fijn...als je er nog eens 15 000 mensen bijpropt en de locatie even groot blijft wordt het toch veelste krap.

En als de lokatie wordt uitgebreid om een groter aantal mensen te bergen, wordt het echt een tweede mysteryland...ik vond dat feest té massaal en groot vorig jaar.

Vind het jammer dak er zelf niet bij ben, maar het aantal Defqon bezoekers is gewoon goed (y)
laatste aanpassing
defqon was vorig jaar groot genoeg ML suckt doordat het zo groot is!

Als er dan ook wat meer ruimte en grotere tenten komen , oke. Maar dat zal wel niet t geval worden. Dus mensen die nog geen kaartjes hebben hebben gewoon pech gehad. Niemand van ons (die wel een kaartje hebben) hebben zin in een overvolle opgefokte zooi daar.
FerdiB vs De Sheriff: :D vette foto.
hadden de echte "fans" maar eerder een kaartje moeten kopen
defqon was heel vet vorig jaar....maarja tis nu uitverkocht en of er nog meer kaarten komen? misschien heb ik er dan 1 maar al je maten weer niet.....dus ik ga denk ik maar naar impulz festival.....
Ik hoop voor jullie dat het gaat regenen.

Sta je tenminste niet in de stofwolk.

Die foto: klasse!!!!!
foto is vet (Y):D

en zeker geen extra kaarten word al TE druk
of ze moeten het terrein groter maken
whaha ben je vorig jaar niet geweest?? 10.000 meer of minder merk je echt wel hoor, tis geen mysteryland, je hebt hier gewoon niet de ruimte om nog meer mensen binnen te laten.

en ik heb weinig zin om in elke tent helemaal vast te staan, omdat die mensen niet optijd een kaartje hebben gekocht.

Precies...had dan maar eerder een kaartje gekocht
Ik kan nog defqon kaarten aankomen voor 85 euro. Als iemand nog kaartjes moet dan stuur me maar een berichtje
heb ook nog een defQon kaartje liggen, hoogste bieder krijgt em! pm me maar!

Zo is het goed.. mensen zonder kaart hebben dikke pech :yes: :D

dat heb je nou eenmaal bij van die comerciele feesten...

een hele hoop mensen die daarheen gaan die zijn nog nooit op een feest ofzo geweest...

toevallig toen ik mn multigroovekaartje voor koninginendag ging halen stond er een kerel naast me van een jaar of 16-17 en die wilde samen met zn maat 2 kaartjes voor defqon....

toen ze kregen te horen dat het 100€ was voor 2 kaartjes schrokken ze zichzelf kapot!!

WAT 100€!!! zei die ene gast...:P

nou ik kwam nie meer bij van het lachen!!!

Werkzaam bij Full Forzes
waarom extra kaarten?? iedereen wist dat het vorig jaar een groot succes was en dat het dit jaar snel zou zijn uitverkocht! dat werd door q-dance ook aangegeven! ik heb mijn kaartje ook pas na 3 weken gehaald dus iedereen heeft genoeg tijd gehad om het kaartje te halen!!
geen kaarte?? helaas:D
ik heb vier kaartjes over voor defqon. Kosten 85 euro per stuk, schrijf me maar een bericht

knkr is op met die klote kaartjes gek!

:S Iedereen wist toch al dat die kaartjes binnen een maand uitverkocht zouden zijn... en dan gaan ze nu zeiken Dat Q-dance meer kaartjes moet uitgeven... nog voller :( :o

HardbazzFreak: POLONAISE OP DEFQON 8 mei 2004 23:57
nee. maar ik wil wel een scherm
van mij mag er een scherm komen... in geel. Komen er daar ook nog is mensen. :9

gewoon over de hekken klimmen!