| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 19 juni 2004 om 11:00 |
Daar ben ik het dus écht niet mee eens...Defqon vorig jaar was klein maar fijn...als je er nog eens 15 000 mensen bijpropt en de locatie even groot blijft wordt het toch veelste krap.
En als de lokatie wordt uitgebreid om een groter aantal mensen te bergen, wordt het echt een tweede mysteryland...ik vond dat feest té massaal en groot vorig jaar.
Vind het jammer dak er zelf niet bij ben, maar het aantal Defqon bezoekers is gewoon goed
En als de lokatie wordt uitgebreid om een groter aantal mensen te bergen, wordt het echt een tweede mysteryland...ik vond dat feest té massaal en groot vorig jaar.
Vind het jammer dak er zelf niet bij ben, maar het aantal Defqon bezoekers is gewoon goed
laatste aanpassing
Ik hoop voor jullie dat het gaat regenen.
Sta je tenminste niet in de stofwolk.
Sta je tenminste niet in de stofwolk.
whaha ben je vorig jaar niet geweest?? 10.000 meer of minder merk je echt wel hoor, tis geen mysteryland, je hebt hier gewoon niet de ruimte om nog meer mensen binnen te laten.
en ik heb weinig zin om in elke tent helemaal vast te staan, omdat die mensen niet optijd een kaartje hebben gekocht.
en ik heb weinig zin om in elke tent helemaal vast te staan, omdat die mensen niet optijd een kaartje hebben gekocht.
Precies...had dan maar eerder een kaartje gekocht
dat heb je nou eenmaal bij van die comerciele feesten...
een hele hoop mensen die daarheen gaan die zijn nog nooit op een feest ofzo geweest...
toevallig toen ik mn multigroovekaartje voor koninginendag ging halen stond er een kerel naast me van een jaar of 16-17 en die wilde samen met zn maat 2 kaartjes voor defqon....
toen ze kregen te horen dat het 100€ was voor 2 kaartjes schrokken ze zichzelf kapot!!
WAT 100€!!! zei die ene gast...
nou ik kwam nie meer bij van het lachen!!!
een hele hoop mensen die daarheen gaan die zijn nog nooit op een feest ofzo geweest...
toevallig toen ik mn multigroovekaartje voor koninginendag ging halen stond er een kerel naast me van een jaar of 16-17 en die wilde samen met zn maat 2 kaartjes voor defqon....
toen ze kregen te horen dat het 100€ was voor 2 kaartjes schrokken ze zichzelf kapot!!
WAT 100€!!! zei die ene gast...
nou ik kwam nie meer bij van het lachen!!!
HardbazzFreak: POLONAISE OP DEFQON 8 mei 2004 23:57
nee. maar ik wil wel een scherm
van mij mag er een scherm komen... in geel. Komen er daar ook nog is mensen. nee. maar ik wil wel een scherm

![[La]KimmY[Tieuw]](/images/user/59034_2126432.jpg)