Partyflock

Forumonderwerp · 676596
Bindingsangst.......Is dat nou egt wat voor mannen?? Ik ben dr om gedumpt.......:(

Sorry Sanderman, maar dat was voor m'n schatje Djidon bedoelt!

Maar leuk dat je ook wilt komen!

Als je dat zo leuk vind...... :D
Dan vind ik het ook leuk!!!!

Mooi hebben we het allebei naar onze zin! (K)

Ken je de uitspraak...
"Praatjes vullen géén ....." :D

Tuurlijk schat, maar wie heeft er praatjes dan?

Daar zit wat in :D
Lieve schat(K) loopt er iemand te klagen dan:P voelt zich zeker achtergesteld? Ach ze begrijpen ook niks van ons :jaja: :bloos:

*just the two of us and die graag vastligt uiteraard, you know;)*

Ja die is wel zo lekker! Kan geen genoeg van jullie twee krijgen, maar jij bent echt de beste schat! (K)

bindingsanst is kut, k heb dr ook wel last van..
Mannen met bindinganst, wat is daar raar aan?
Die zal wel zo zn redenen hebben tog?
Miss.Br@in -->We are the best(K)(L)

wat is dat bindingsangst ;D????
Nee... bindingsangst is niet alleen iets voor mannen!
laatste aanpassing

kut hee!!!!
echt...nu nog in therapie ;D??
Bang om vastgebonden te worden:P

*gelukkig heb ik daar nou weer géén last van*

*hoe zou dat nou komen (f)mijn liefste(l)*

Nee vastgebonden worden word ik erg graag en zker door een lekker wijf hier hahahaha!
Nou lieverd, heb nieuwe rode leren bedboeien dus komt goed;):P *snel uitproberen van het weekend*

Die zwarte had ik losgetrokken (stuk) oeps :bloos:

(K)
laatste aanpassing

Kkan me dat heel goed voorstellen met ... die is ook zo heet! Ik heb ook iets leuks om mee te nemen schat dus het word weer een echt feessie! (K)

We moeten ook maar eens in een p[arenclub gaan kijken wijffie dat zag ik in een ander topic!

:vaag:
Bindingsangst??????

Of het nu wel of niet bestaat, voor de ander is het gewoon moeilijk te begrijpen denk ik, vooral als je van te voren hier veel met elkaar over hebt hebt gepraat. Tja..... of 1 van de 2 is niet helemaal eerlijk geweest.

Greetingzzzzzzzz
Parenclubs... vorig jaar teveel van gezien:P
Vaak wel erg lekker eten en je wete;) ben zoete kauw he;)
Maar ook gezellig, en leuke mensen, afhankelijk welke parenclub je gaat uiteraard, sommige zijn echt night of the zombies...hihihiihihhihi:D;)
laatste aanpassing
Mag ik ook mee met jullie Dragon(v)??
Je vraagt het wel erg lief (F);)

Daar moeten we dan wel ff over nadenken he schat, maar ik verheug me wel op ons bezoekje! (K)

Ik help het topic weer ff op gang, omdat ik hier zelf ook langs van heb.

Ik ga me nu maar eens opgeven voor een cursus tegen bindingsangst bij het Riagg denk ik.:s

cool deze hele topic gaat over mij

ik had r gewoon geen zin in
nou nog niet trouwens
lekker mn eigen gangetje
maar ik ben wel eerlijk geweest en dat is tog t belangerijkste

Vind het aan de ene kant wel leuk om een relatie te hebben.Ik zou geen vrijgezel willen zijn.

Maar jongens komen altijd op de laatste plaats. Ik spreek het liefst af op de momenten dat ik niks anders te doen heb. Ben een beetje egoistisch denk ik.:s

Van woorden zoals als samenwonen hou ik al helemaal niet.
hahaha is dat echt iets voor mannen! haha vindt ik een goeie zo denk ik ook over jongens/meisjes! Zo weinig vaste relatie! Als ik een relatie neem dan denk ik van daar wil ik oud mee worden, jaw toch! Maar dat vindt je maar weinig! Ik heb zellef 2 sireuze relaties gehad afgelopen jaren! Dat waren ook me 2 enigste afgelopen 4 en half jaar! En ben blij dat ik niet veel verschillende heb gehad! Ik ben eenmaal niet snel te binden daar moet ik zeker wel 3 a 4 maanden goed met gene om voor moeten gaan en leuk vinden! En sex echt pas in relatie als beide partijen er klaar voor zijn en er een spontane uitbarsting komt jaw toch! Niet met doel alleen maar sex! maar gewoon knuffelen,strelen,masseren en geduld dat vindt ik ! Knuffelen, vrouwen strelen , en respect en geduld tonen vindt ik zellef fijn! Ik voel me goed als ik een meisje zich op zich gemak ken voelen en betrouwbare omgeving! Ben nog nooit vreemd gegaan, waar ik trots op ben! Zal het niet over mijn hard kennen halen, me ex heeft het meerdere keren gedaan bij me en gedumpt voor een ander dus dan weetje hoe het voelt! Groetjes (K)(K)(K)