Bindingsangst.......Is dat nou egt wat voor mannen?? Ik ben dr om gedumpt.......
Tuurlijk joh, scheer maar lekker iedereen over 1 kam... Wat zal het leven toch heerlijk zijn als je zo simpel denkt. Blijkbaar heb jij nog nooit erge dingen meegemaakt in je relaties.
Ik heb de laatste paar maanden niks anders gehoord van ik weet niet wat ik wil.. Een relatie zie ik niet zo zitten.. En dan vervolgens een andere meid wel.. Ja daag.. Ik zeg ook niet dat iedereen zo is als je ff verder leest.. Maar veel mensen zijn wel zo.. Vanuit wat ik heb meegemaakt..
E Frankybooi,pech-hebber.....kijk jij lekker toe...dan stap ik dr tussen,en dan moet je je ff omdraaien hoor,ik kan het niet als andere mannen kijken,and don't stare at my ass......
zo...BINDINGSANGST......wat een kutwoord! nou ik ben helemaal niet bang om me te laten vastbinden,dus.....
zo...BINDINGSANGST......wat een kutwoord! nou ik ben helemaal niet bang om me te laten vastbinden,dus.....
laatste aanpassing
Ik denk dat er wel degelijk mensen zijn die er last van hebben, heb 't zelf ook altijd gehad. Gewoon dat 't dan te benauwend wordt, te eng. Maar als je iemand ontmoet waar je echt voor wilt gaan dan praat je erover en kom je er samen wel uit hoor.. Als je iemand écht heel leuk vind groei je er wel overheen! Dus als diegene het om die reden uitmaakt vind ie je niet leuk genoeg, hoe lullig dat ook klinkt!
Bindingsangst kan volgens mij maar door twee dingen ontstaan....
1. Iemand is een player en wil er zoveel mogelijk scoren. (wat het nut dan ook moge zijn)
2. Iemand heeft pijn uit een vorige relatie waardoor een schild is ontstaan en men zich daarom niet kan/wil binden.
Ik ben daar zelf ook wel eens bang voor geweest maar geloof nooit dat ik daar iemand voor aan de kant zou zetten. Als diegene zegt voor je te willen gaan is het toch goed?
1. Iemand is een player en wil er zoveel mogelijk scoren. (wat het nut dan ook moge zijn)
2. Iemand heeft pijn uit een vorige relatie waardoor een schild is ontstaan en men zich daarom niet kan/wil binden.
Ik ben daar zelf ook wel eens bang voor geweest maar geloof nooit dat ik daar iemand voor aan de kant zou zetten. Als diegene zegt voor je te willen gaan is het toch goed?