bekerpotje ??? die zijn net zo belangrijk als alle competitiewedstrijden lijkt mij.
en de uitwedstrijd in Breda, toen werden ze in het schip gedaan door ene Boukhari en is die geen eigendom van ....., juist de club die nu kampioen wil worden, dus echt makkelijk zal het niet zijn, ondanks dat NAC verder niets meer kan berijken en een gelijkspelletje is voor hun ook wel genoeg, want dan hebben ze 4 punten totaal gepakt en nog een bekerwedstrijd gewonnen.
en de uitwedstrijd in Breda, toen werden ze in het schip gedaan door ene Boukhari en is die geen eigendom van ....., juist de club die nu kampioen wil worden, dus echt makkelijk zal het niet zijn, ondanks dat NAC verder niets meer kan berijken en een gelijkspelletje is voor hun ook wel genoeg, want dan hebben ze 4 punten totaal gepakt en nog een bekerwedstrijd gewonnen.
Kheb zin in zondag...
redelijk optijd naart home...
dan de wedstrijd...
en daarna groot feest opt Leidse...
alvast maar tegen me klasgenootjes gezegd dat ik waarschijnlijk maandag niet op school te vinden ben!
vadaag de video van Ajax seizoen 94/95 gekeken... in 1 woord geweldig... tenminste het meeste dan
redelijk optijd naart home...
dan de wedstrijd...
en daarna groot feest opt Leidse...
alvast maar tegen me klasgenootjes gezegd dat ik waarschijnlijk maandag niet op school te vinden ben!
vadaag de video van Ajax seizoen 94/95 gekeken... in 1 woord geweldig... tenminste het meeste dan
...een echte Ajacied, sloopt Amsterdam niet!
hee wat zijn echte ajacieden volgens jouw?die pannekoeken die alle uitwedstrijden van ajax bezoeken laat me niet lachen stelletje loosers.....ik schaam me dood voor die zogenaamde supporters...waar zijn jullie dan altijd als we er echt voor gaan ???????ik zeg zondag zullen we die sukkels even laten rennen boeren hahahah en 410 aan het gas groet beer