Partyflock

Forumonderwerp · 675084

Ik zie het ZO niet meer zitten met mn studie..ik wist wel dat ik achterliep en nog dingen moest doen, maar ik merk nu dat ik het echt weer aan het verneuken ben.Ik MOET deze studie echt halen van mezelf, ben al eerder na drie en een half jaar gestopt met studeren ( stom!)
Iemand tips, ik zit er zo doorheen, hoe raak ik weer gemotiveerd??
Het doel = Diploma!

wat mij heeft geholpen zijn voor mezelf korte termijn doelen in te plannen :yes:
dus niet alleen maar naar het diploma kijken, maar bijvoorbeeld alleen maar 1 thema

en dan vooral kijken naar hoe ik het beste kon bereiken met minimale inzet, en dan toch een leuk thema te hebben :yes:

iig veel succes ermee (F)

iig veel succes ermee

Heel erg bedankt!

Ik heb ditzelfde probleem nu ook. Das echt kut want ik moet nu in totaal 5 verslagen typen met in totaal 300 paginas. Je moet je er even doorheen zetten en je moet je mentor gewoon even lief aankijken en vragen of ze je willen helpen! Dit heb ik ook gedaan en de meeste zijn echt wel bereid om je te helpen bij eventule problemen.
Ik wou dat ik het zelf nooit zo ver had laten komen en ik heb hier ook welo erg van geleerd. Heel veel succes ermee en ik hoop dat ik je hierbij een beetje geholpen heb:D

Dankje voor je lieve pb tjes.

Ik heb inmiddels een stageplek en bijna al mn tentamens gehaald. Is het toch nog goed gekomen.

Hulp vragen helpt idd!
Bedankt! :flower: