Partyflock

Forumonderwerp · 675042

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

ik hoorde het net op het nieuws voorbij komen, 5 jaar, hij is dus als een volwassene berrecht, net goed, wat vinden jullie ?

maar als een nederlander het had gedaan had de straf echt wel hoger zijn geweest

ik ben daar heilig van overtuigd :@

Naam zegt hier al genoeg allemaal een pot nat!!!

dus ik moet bas of frank heten om een nederlander te zijn ???? oneminded fool
een oordeel hij heeft iemand van zijn leven beroofd......oordeel = optyfen met hem.......en elk ander logisch redenerend mens zal dat ook zeggen.....
2 Tokkelos :
het staat altijd in de krant als een marrokaan iets doet ..mar zodra skinnies beginne te knalle ..mag er geen skinheads in de krant gezet worden

Stond laatst nog breed uitgemeten in de krant (Muiderberg), bleek alleen Jood ipv Skin te zijn.

Daarnaast is het gewoon zo dat Marokkanen veel meer narigheid uit halen. Kijk maar eens naar de verhouding Marokkanen en Nederlanders met een strafblad. Maar ja, daar hadden we het niet over.
maar als een nederlander het had gedaan had de straf echt wel hoger zijn geweest

:yes:

Neehoor, deze straf is conform de eis van het OM en was voor een NL jongen waarschijnlijk hetzelfde, misschien eerder lager geweest.

jah maar ik zie ook zat marrokanen ..die het wel willen ... ..dus geef die mensen ook een kans ??
laatste aanpassing

lager denk ik niet, voor zo'n daad, dat kan nooit
ik vind 5jaar zitten in marokko in zo mooie cel en dan mooi daar laten:@
:respect:
mag jij me dr 5 aanwijzen....dan ben ik het met je eens als je dat lukt....
2 Stampterror : Waarom zou je een Turk in Marokko in de cel stoppen? ;)

2 Tokkelos :
jah maar ik zie ook zat marrokanen ..die het wel willen ... ..dus geef die mensen ook een kans ?

Die zijn er zeker. En daar zit je probleem. Kansen moet niet 'krijgen' , die moet je zelf creeeren en maken. Je krijgt niet alles van de overheid aangereikt! Ik moet toch ook zelf iets van m'n leven maken?

En ik begrijp dat werkgevers enzo selectiever zijn. Als je een aantal slechte ervaringen hebt gehad, kijk je daarna zeker uit.
laatste aanpassing

Maar goed ook! Hij heeft die 5 jaar wel zeker verdiend! Het hadden wat mij betreft nog wel meer jaartjes mogen wezen! :)
3,5 jaar

wie zegt dat we die mensen geen kans geven. alleen diegene die iets fout doen, die hebben hun kans verspeeld

we? jij en je gezin ? je hobbyclubje?
Artiest Gonzo
nooit meer vrij laten die gast

:yes: mee eens!
2 Tokkelos :
we? jij en je gezin ? je hobbyclubje?

Ik denk de meerderheid van de nederlandse samenleving ;)
Helaas zijn heel veel mensen het gezeur zat (niet alleen van Marokkanen). Zelf merk ik dat ik ook steeds negatiever ben gaan denken over Marokkanen, daar wil ik best heel eerlijk in zijn. Mijn eerste contacten met Marokkanen waren top. Mijn mentor op de univ is een Marokkaan, top gozer! Maar als ik door de stad loop, zie ik maar weinig van dit soort kansrijken.
laatste aanpassing
wat lul je nou weer slap. voel je je persoonlijk aangesproken of zo. vind je het soms moeilijk om zinnen te intrepeteren?? en wie valt nu mensen persoonlijk aan.... JIJ!!!!!

nou ja in ze eigen land dan hehehe in zo cel met 45 van die figuren op water en verrot brood

en daarom is nederland reel..jij gaat kats een auto in van eeen feest je word aangehouden...en mag 12 jaar lang op een fles zitte (gebroken) ...is tog zwaar aarrelaxed niet ?
laatste aanpassing

de gehne die het verpesten die hebben hun kans gehad, het land uit

de gene die niks doen, en zich aan de regels houden, daar heb ik echt geen problemen mee

onze straffen zijn gewoon te soepel

waar door WIJ zo iets hebben van ach ja.........

iedereen weet dat als die naar thai land gaat en hij wordt gepakt ben je de lul

bij nederland is dat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee­l minder
party angel weet wat ik bedoel :D
2 Tokkelos :
en daarom is nederland reel..jij gaat kats een auto in van eeen feest je word aangehouden...en mag 12 jaar lang op een fles zitte (gebroken) ...is tog zwaar aarrelaxed niet ?

Probeer het nog eens, zodat iedereen het begrijpt! :P

2 Engeltje :
onze straffen zijn gewoon te soepel

Ik vraag me af of het aan de straffen ligt. Denk eerder dat de pakkans laag is, kleine dingen te snel door de vingers gezien worden en prioriteiten verkeerd worden gelegd (meer bekeuringen in het verkeer uitdelen).
laatste aanpassing
jezus man, als je een illigaal dvdtje verkoopt ga je langer de bak in.

geweldig land....5 jaar voor moord met voorbedachte rade.

Verblijf je 5 jaar in een mooie cell, met ps2, computer..t.v. Daarnaast gewoon een uitkering om lekker te sparen, de mogelijkheid om door te leren.

super...maar wel een gezin naar de klote.
en daarom is nederland reel..jij gaat kats een auto in van eeen feest je word aangehouden...en mag 12 jaar lang op een fles zitte (gebroken) ...is tog zwaar aarrelaxed niet
------------------------------------------------

:s huh en wat betekend dat:s

nah 5 jaar is ook niks!!

en vaak komen ze dan nog iets eerder vrij wegens goed gedarg enzo!!

ik zeg gewoon eerlijk hij heb het sneaky gespeeld met ze van: ja en ik wou hem in z'n schouder raken, BULL SHIT!!!!!!!!! hij schoot gericht op z'n hoofd :@
laatste aanpassing

hehe laat maar ik hou er op mee (Y) 2 gekke meneer

te weinig levenslang is nog te weinig voor het nemen van een leven
Lekker is dat 5 jaar naja hopen dat die tbs zijn hele leven duurt :s
2 tokkelos

je antwoorden zijn net zo helder als je IQ......je kan beter eerst ff nadenken voordat je een opmerking plaatst...al zal nadenken bij jou een hoop problemen opleveren.
2 Spookjuh :
Lekker is dat 5 jaar naja hopen dat die tbs zijn hele leven duurt

Denk het niet, TBS'ers kosten een vermogen per jaar. Ik geloof 150000 euro ofzo.
Ik vind 5 jaar veel te kort, zou erin blijven als ik familie van de leraar was...

Mag hopen dat de TBS levenslang is... en anders heb ik zo'n vermoeden dat Murat over 5 jaar beter kan remigreren... als je alle reacties zo s bekijkt...
2 Tinkerbell : Over 5 jaar is iedereen die Mu-rat weer vergeten. En is er wel weer een andere ?-rat die iets soortgelijks uithaalt......
laatste aanpassing

ten eerste ik vind de meeste reacties (Y)

er kan wel op een ghoede manier gepraat worden over dit soort onderwerpen
5 jaar pffffff....... Waarom verdomme niet gewoon levenslang ofzo dat hij stokoud is en niet meer in staat is zo iets te doen?? 5 jaar is echt veel en veel te weinig dit gaat nergens over.

ten eerste ik vind de meeste reacties

er kan wel op een ghoede manier gepraat worden over dit soort onderwerpen

en ten tweede?
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Murat laten opflikkeren naar zn eigen land is niet reeël lijkt mij...zodra die daar aankomt hoeft ie maar een jaar te zitten en hij is een vrij man.Nederlanders die daar gepakt worden voor allerlei zaken krijgen zonder pardon 10 jaar....laat we hun eigen regels toepassen op hun eigen "foute" mensen....dus minstens levenslang!!
laatste aanpassing
2 Brainwave :
Waarom verdomme niet gewoon levenslang?

Omdat ons strafsrechtssysteem niet op deze manier van denken is gebaseerd. Het systeem gelooft in het feit dat mensen fouten kunnen maken en tijdelijke vrijheidsberoving een middel is om mensen tot in keer te laten komen.

En nog veel belangrijker. Als iedere moordenaar levenslang zou krijgen in NL dan zouden we ongeveer failliet gaan. Dus is niet te betalen. Kost per minimaal 2 miljoen euro per moordenaar.

2 NasenBluten
:respect:

*edit*
laatste aanpassing