Partyflock

Forumonderwerp · 673943
Ik heb een probleem en dat is dat ik al meer dan een jaar heel erg verliefd ben op een meisje dat niet meer dan vrienden met me wil zijn. Maar we zijn ook elkaars beste vrienden. Ik hou heel veel van haar maar kan haar niet als gewoon een vriendin zien, doet me veel te veel pijn elke keer als ik haar met iemand anders zie maar aan de andere kant wil ik haar ook niet zomaar laten vallen. Kortom: IK WIL HAAR TERUG!!!!
Ik hoop dat iemand me begrijpt en me misschien wat tips kan geven ofzo...
Ja ik denk ook dat dat het beste is. "Gelukkig" gaat ze binnenkort een paar maanden naar het buitenland. Dan zie ik haar dus zoiezo niet.
Lady.D--->>> Nou stel dat ik verliefd word op jou en jij wilt me niet meer dan ben jij misschien wel het meisje in kwestie. snappie?
Nu zeg je iets wat niet klopt meneertje...

Dat meisje heb je tog nog niet gehad of stiekum tog wel ???
Jawel, maar dat was maar een maandje:'(
Oh oke.... maarja je bent tog nog vrienden met dr dat scheelt weer gelukkig .....
nou dat je nog steeds contact met dr hebt, en dat ze tog van je houd op haar eigen manier, snap je me nu :D en dat ze nog steeds je beste vriendinnetje is
ja daar heb je wel gelij in ja.
Maar als ik alles over zou kunnen doen had ik op de dag dat ze het uitmaakt het contact voorgoed verbroken...
ja kijk het leven is niet zo mooi en goed als dat t lijkt, soms moet je keuzes maken en dan kan t nog weleens voorkomen dat je volgens jouw niet de juiste of juist wel de goede neemt... Dat ligt geheel aan jou zelf op dat moment...
ja maar ik was toen vol verwachting dat het ooit nog wel eens goed zou komen (stiekem nog steeds eigenlijk, al weet ik dat het niet meer goed komt)
LET IT GO .....................

Duidelijk genoeg... zijn vast genoeg meisjes die t wel waarderen dat als er iemand gek op hun is en dat t beantwoord word...

Je doet jezelf onnodig veel verdriet met deze kansloze actie als t zo is dat je zeker weet dat t niet meer goed komt. of lul ik nu stront ofzo??
nee je lult helemaal geen stront.
maar ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat het nooit meer goed komt...
zwak hoor van je ....

Maarja jij hebt dat gevoel en dat is niet zo makkelijk loslaten..... Kzou gewoon verder gaan en verder kijken dan alleen maar naar haar en je gewoon positief instellen dan komt t zeker wel goed met je dat weet ik zeker
ik moet het idd gewoon loslaten, wachten op waarschijnlijk niets schiet ook niet op.
na de zomar gaat ze naar het buitenland en dan maak ik een nieuwe start.
bedankt iedereen die me hiermee heeft geholpen(Y)
Artiest Mount
1 tip... Loop je pik achterna :yes: (geen hand vol maar een land vol)

~Inderdaad....vooral in de zomer vergeet je alles een stuk sneller want zoals ik al zei...ken het probleem een beetje...klein beetje maar hoor....dus ik spreek ik enigzins uit ervaring. Of het nou komt door het weer, de korte rokjes of whatever maar je bent veel sneller afgeleid etc. En ja, vergeten is makkelijker dan blijven wachten...wachten duurt veel te lang en doet pijn. Maar dat had je zelf al door. En de tip van Mount is ook geen slechte....loop je pik achterna :D Werkt ook altijd goed. Succes ermee....