Partyflock

Forumonderwerp · 673472
Denk dat het meer geld voor de dames onder ons,

Vraag me wel eens af wat jij doet als je door een vreemde in je kont wordt geknepen
sla je dan gelijk of kan het je niks schelen

Gewoon geen aand8 aan geven dat willen ze juist...

dan draai ik een poepje op hun hoofd :yes:
Vind ik ook, behoorlijk zielig die gasten die dat doen. Als je wat van dr wil, stap er dan op af en give it your best shot ipv dat zielige geknijp

idd:jaja: vind geen style (geen betere manier om indruk te maken?)
Een man bij z'n zak knijpen en dan zeggen dat hij niet in aanmerking komt is ook leuk O:)

doe t nooit :no:

Dan ga ik poepen
kijk eerst of het een lekkertje is en dan lach ik
en anders krijg je een ros voor je harses:D
kijk eerst of het een lekkertje is en dan lach ik
en anders krijg je een ros voor je harses

:yes: sluit ik me bij aan:P
alhoewel een glas bier over degene heenflikkeren krijg je ze net iets kwader meej;) :[ en knietjes doen ut ook goed:yes:
:jaja: daar sluit ik me ook bij aan :P
en als et geen lekkertje is krijgt hij nog eerst een waarschuwing;)
laatste aanpassing
dames niks waarschuwen als ie een lekker bekkie heeft is het oke maar anders
gelijk rossen:[

Zo hard mogelijk terug knijpen!
Zo hard mogelijk terug knijpen!

haha zo hard dat z'n kont er blauw van is:jaja:

Idd!! Een lekker flinke bloeduitstorting op ze kont de volgende dag! Knijpen en draaien!! ;-)
ik vind het nie erg als ze me in de kont knijpen maar ik laat het niet zomaar gebeuren door een vreemde die denkt dat die lollig is..
bekenden mogen me wel in mn kont knijpen maakt me nix uit..:)

Ik heb het altijd:(
Die geile mannen ook:@
Jajaja mag ik een dame ook terugslaan als er ongewenst in mijn kont word geknepen? :P:devil:
Als ze er lekker uit ziet dan krijgt ze een (K) :P
Slaan!!!! :yes:
En als diegene nu van geslaan worden houd? :P

Een vreemde kan een dodelijke blik of een trap voor zijn reet verwachten
Heb je puntschoenen?

blijf van een ander af!!! 1x en dan kijk een x en als ze het weer doen!!! ja!!!
zo wat ik dus al zeg blijf van een ander af!!
Ik geef altijd een flinke pets :D

ik knijp hem heel hard in z'n lul
Tis veel leuker om als vrouw een andere vrouw in haar kont te knijpen als er een groepje mannen in de buurt staat

Krijg je leuke taferelen

Of wat ik welles heb gedaan, een vent in zn kont geknepen en toen ie omkeek keek de jongen achter hem hem aan.... raad de rest maar ;)
relluh?

gewoon terugknijpen :yes:
Ik vind dat zo'n zielig gedoe :bah:
En als je dan boos achterom kijkt is de jongen in kwestie natuurlijk al nergens meer te bekennen.
Echt niet die staat er altijd gewoon ....

heb je dat nou nog niet door?? :/
Ik draai me om en zeg dat ze van me af moeten blijven.. op een boze toon
*knijpt in Bitchy's kont*
Hehe 8)
Ik hoor nog niks :P
nee ik ook niet :9

Maar je gaat er ongetwijfeld problemen mee krijgen :yes:
*knijpt nog een keer*
(6)
Vrouwen zijn net zo knijpgraag als mannen...

Juh heb ik ook gehad dat een vrouw me in me kont kneep op innercity en dan zij die het deed snel ja was me vriendin en gelijk er vandoor hehehe.
mijn meeste bizare ervaring ever denk ik was voor 3 weken terug toen ik voor mijn werk naar Brussel was samen met een collega...

toen we naar huis wilden gaan stond ik op het perron samen met mijn co, maar ze wist niet of we goed stonden dus ging het nog even vragen.

er stond een man voor me en die keek me constant aan (ik dus niet zijn kant opkijken omdat ik me dan geen houding weet te geven) gaat hij weg. dus ik denk die gaat naar zijn trein toe... voel ik ineens wat aan mij kont dus ik kijk staat hij achter me met zijn rug naar me toe dus ik denk die heeft een tas in zijn hand die per ongeluk tegen mijn kont aankwam...

dus ik draai weer terug, voel ik het weer maar niet even vlug dus ik draai me om, staat meneer daar ongegeneerd even lekker mijn kont te kriebelen.. ik deed een stap naar voren en bewoog een beetje van blijf af..

ik was werkelijk waar helemaal in SHOCK!

nooit verwacht van een keurig nette man dat hij zo'n brutale actie uit zou halen :S

misschien dat het de begische manier is, maar het beviel me van geen kant.

Een tetter voor je muil kan je krijgen!! :[
Niet kontjes knijpen :nee:, maar een tik op de billen geven bij een mooie man!!
ik kan daar altijd heel boos om worden!!
als j t zo graag wil, vraag t dan eerst

als ik me omdraai en zie wie het is , en het is een lekker iemand gewoon lachuh is het iemand waarvan ik het niet wil dodelijke blik geven en als ik niet weet wie het is gewoon doorlopen

maar slaan zou ik nooit doen tezij ze doorblijven gaan.
Vrouwen zijn net zo erg hoor, van mij kunnen ze in ieder geval niets verwachten, maar ik ken jongens die ook vrouwen slaan dus dames denk erom.

ik doe het niet bij anderen en vind het leuk bij mij :D
Ik wordt bijna bij elk feest in me kont geknepen en dan niet 1 keer :Vaag: Als ik dan achterom kijk kijkt iedereen even onschuldig dus dat schiet ook nie op :P
meestal zijn het van die uglies die in konten knijpen.
Dus dan weet je al genoeg lijkt me als dame zijnde :)
Jammer genoeg knijpen de dames niet zo vaak ;)
haha, ga door ga door!

Ik word ook wel eens in mijn kont geknepen, zolang het niet te hard is vind ik het geen probleem :-)
Aan de ene kant vind ik het niet kunnen. Aan de andere kant zie ik het meer als een schouderklopje. Maar het moet niet structureel gebeuren.

Ik zou inderdaad willen dat de vrouwen het ook maar eens gingen doen.