kijk eerst of het een lekkertje is en dan lach ik
en anders krijg je een ros voor je harses
en anders krijg je een ros voor je harses
alhoewel een glas bier over degene heenflikkeren krijg je ze net iets kwader meej
Slaan!!!! 
mijn meeste bizare ervaring ever denk ik was voor 3 weken terug toen ik voor mijn werk naar Brussel was samen met een collega...
toen we naar huis wilden gaan stond ik op het perron samen met mijn co, maar ze wist niet of we goed stonden dus ging het nog even vragen.
er stond een man voor me en die keek me constant aan (ik dus niet zijn kant opkijken omdat ik me dan geen houding weet te geven) gaat hij weg. dus ik denk die gaat naar zijn trein toe... voel ik ineens wat aan mij kont dus ik kijk staat hij achter me met zijn rug naar me toe dus ik denk die heeft een tas in zijn hand die per ongeluk tegen mijn kont aankwam...
dus ik draai weer terug, voel ik het weer maar niet even vlug dus ik draai me om, staat meneer daar ongegeneerd even lekker mijn kont te kriebelen.. ik deed een stap naar voren en bewoog een beetje van blijf af..
ik was werkelijk waar helemaal in SHOCK!
nooit verwacht van een keurig nette man dat hij zo'n brutale actie uit zou halen
misschien dat het de begische manier is, maar het beviel me van geen kant.
toen we naar huis wilden gaan stond ik op het perron samen met mijn co, maar ze wist niet of we goed stonden dus ging het nog even vragen.
er stond een man voor me en die keek me constant aan (ik dus niet zijn kant opkijken omdat ik me dan geen houding weet te geven) gaat hij weg. dus ik denk die gaat naar zijn trein toe... voel ik ineens wat aan mij kont dus ik kijk staat hij achter me met zijn rug naar me toe dus ik denk die heeft een tas in zijn hand die per ongeluk tegen mijn kont aankwam...
dus ik draai weer terug, voel ik het weer maar niet even vlug dus ik draai me om, staat meneer daar ongegeneerd even lekker mijn kont te kriebelen.. ik deed een stap naar voren en bewoog een beetje van blijf af..
ik was werkelijk waar helemaal in SHOCK!
nooit verwacht van een keurig nette man dat hij zo'n brutale actie uit zou halen
misschien dat het de begische manier is, maar het beviel me van geen kant.
Vrouwen zijn net zo erg hoor, van mij kunnen ze in ieder geval niets verwachten, maar ik ken jongens die ook vrouwen slaan dus dames denk erom.
Ik wordt bijna bij elk feest in me kont geknepen en dan niet 1 keer
Als ik dan achterom kijk kijkt iedereen even onschuldig dus dat schiet ook nie op 
Aan de ene kant vind ik het niet kunnen. Aan de andere kant zie ik het meer als een schouderklopje. Maar het moet niet structureel gebeuren.
Ik zou inderdaad willen dat de vrouwen het ook maar eens gingen doen.
Ik zou inderdaad willen dat de vrouwen het ook maar eens gingen doen.