Partyflock

Forumonderwerp · 672753

Ik gebruik af en toe wel eens wat speed coke of weed... speed heb ik pas sinds kort ondekt en ben daar nu ook weer mee gekapt...
Ik word altijd zwaar paranoia als ik speed en weed tegelijk gebruik.. van coca word je ook wel para maar dit was echt gruwlijk... ik kon mezelf niet meer in de hand houden...ik heb ergens 4tot mischien wel 6 uur in een steegje gestaan omdat ik dacht dat ik zou worden aangevallen door kraaien die kwaad op me waren :S 8) dit heb ik aleen met pep en weed samen gehad... Ik ben inmiddels wel gestopt met de harddrug voorzover er geen echte aanleidingen voor zijn...Een blowtje af en toe blijft altijd lekker ...
Mening ??!!?? :/
laatste aanpassing
lekker juist! beetje speed in mn water om niet moe te worden en dan de joint voor t roesje! Geweldig! :jaja:

Wiet en lijm is veel beter, dan blijft die thc vast zitten en ben je langer stoned
Kut combi, lijkt wel of je dood gaat zn gevoel krijg ik er van :S

Speed + Wiet

afrader woor er zo para van als de nacht en het ergste is nog hele nacht pep en dan smorgens als je met wa vrienden bij iemand thuis zit en dan een joint roken dan woor je pas para wie het mee wil maken moet het proberen echt :vaag:
jah heb ik ook dus rook geen wiet meer maar hasjies hihi:p maaruh voor ut slaapen rook ik wel wiet als ik speed op heb want jah je gaat er tog beter van slaapen!!:)

ik weet wel wat je bedoeld, als je een poosje wakker bent op speed en je gaat daarna een dikke joint roken, dan voel je je wel een stuk beter, maar je kan er ook enorm para van worden.

en dat is natuurlijk vet kut. :yes:
laatste aanpassing
pffff klote combi speed en hasj is een veel betere als je perse wilt blowen..
als ik weed rook terwijl ik doorga
dan denk ik nog steeds snel maar dan snap ik niet meer wat ik denk..met als gevolg dat ik verdwaal in me eigen hoofd met alle gevolgen van dien!
nee voor mij geen weed en speed samen!
verdwalen :)
laatste aanpassing

beetje vreemd maar wel lekker speed en weed jammie lekker vaag wolvega de gekste en niet even maar heel mijn leven

speed = rotzooi... zal daar wel an liggen... de enige comby met wiet waar je echt raar van word is...

Opper dronken zijn en dan een DIKKE joint roken...
Opper dronken zijn en dan een DIKKE joint roken...

moet er niet aan denken :D
bah bah dan ben ik zo ziek als een hond en kots ik alles onder :no:

weed en speed?!?!, dat ken ECHT niet!!! mellows moeten niet mauwe(tenminste niet tegelijkertijd), een beetje speedfreak weet dat toch?!?!?!
Mmm vind het eigenlijk wel een relaxte (Y) combi, nooit problemen mee gehad iig :D :smoke:

mijn maakt het nie uit ik gebruik alles wat er tegebruiken valt des noots door mekaar
Ja weed en speed de perfecte combi!!
:respect:
jaa psies Speed in de NaZe hehe altijd lol me tde neus vol als jullie nergens last van hebbe snuif je teweinig!snuif maar een lijntje ipv van een joint roken blijf maar lang wakker dan krijg je dr wel last van als jedan een joint rook en btw tegen woordig snuift iedereen alleen maar kut versneden pep hier is nergens meer appeltje pasta te krijgen weet iemand wat ? stuur ma een berichtje na me moet grote aantallen als je het goedbevalt!
gaat heel best samen:yes:
alleen asfalteer je wel 10x zoveel

tegen woordig snuift iedereen alleen maar kut versneden pep hier is nergens meer appeltje pasta te krijgen weet iemand wat ? stuur ma een berichtje na me moet grote aantallen als je het goedbevalt!

Zwicht dealertje.

SLOTJE