Je weet wat ik ervan vind
sampletje is erg vet gemaakt enzo
maar ik zou eens een nieuwe weg inslaan kun je zeker aan... 
Precies kijk no offensive het is je eigen stijl maar nu tjaa denk dat dit genre toch beetje uitgemolken is... kijk als je nu in 2001 deze trackz had gemaakt was je de man denk ik zo
dus daarom zeg ik ook altijd dat ik je trackz goed vind in jouw stijl genre....
hurray voor Ronnie
eindelijk gaat ie wat anders doen maar geen jump zoals je nu maakt
ach ja... verras ons maar 
Ik ben ook voor een klein beetje verneiuwing. Maar niet de industrial kant he.......daar zijn we niet van gedient.
De kicks en de melodietjes kunnen anders vind ik. Vind dat je dat in veel numemrs toch een beetje hetzelfde hebt. Zeker nix optegen want het klinkt nou eenmaal Psycho
Maar probeer wat anders zou't ik zeggen.......
(we moeten nog steeds een VS maken Ron)
De kicks en de melodietjes kunnen anders vind ik. Vind dat je dat in veel numemrs toch een beetje hetzelfde hebt. Zeker nix optegen want het klinkt nou eenmaal Psycho
Maar probeer wat anders zou't ik zeggen.......
(we moeten nog steeds een VS maken Ron)
Die VS met u wil ik snel doen
ennuh deze bassdrum is natuurlijk wel ff heel anders dan me vorige, dus niet lullen!!!

en voor de rest idd ff weer wat anders moet er gaan gebeuren, en beetje me sounds gaan vernieuwen
ennu verder ben ik nu bezig met een Jumpstyle/Newschool nummer bezig, wat niks verder te maken heeft met nieuwe sounds natuurlijk
maaruh die ga ik ook binnnekort ff posten hier!
gegroet Psychopaatje
ennuh deze bassdrum is natuurlijk wel ff heel anders dan me vorige, dus niet lullen!!!
en voor de rest idd ff weer wat anders moet er gaan gebeuren, en beetje me sounds gaan vernieuwen
ennu verder ben ik nu bezig met een Jumpstyle/Newschool nummer bezig, wat niks verder te maken heeft met nieuwe sounds natuurlijk
maaruh die ga ik ook binnnekort ff posten hier!
gegroet Psychopaatje