Partyflock

Forumonderwerp · 672748

Jooooooooooooo!!!

Ich habe eine nieuwe hardcore Track gemaakt:jaja:

en nu moeten jullie gaan zeggen wat jullie ervan vinden;)

dus download 'm ff!!:)

Psycho Forze -Death by evil

:bounce:
laatste aanpassing

whahahaah chrono jij bent weer stoned;) :d
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
drinken kan ook geen kwaad erbij :P tog?>?
Artiest Triax
Je weet wat ik ervan vind :D sampletje is erg vet gemaakt enzo :D maar ik zou eens een nieuwe weg inslaan kun je zeker aan... :respect:
maar ik zou eens een nieuwe weg inslaan kun je zeker aan...

Een goede tip, ja. Probeer jezelf wat meer te onderscheiden van datgene wat wij kennen.;)
laatste aanpassing
Precies kijk no offensive het is je eigen stijl maar nu tjaa denk dat dit genre toch beetje uitgemolken is... kijk als je nu in 2001 deze trackz had gemaakt was je de man denk ik zo :p dus daarom zeg ik ook altijd dat ik je trackz goed vind in jouw stijl genre....

rititititiieeuw is uit zo te zien:d
word wel idd tijd voor wat nieuws dan :jaja:
volgende nummer ga ik jullie ff verassen dan maar :jaja:
ik hoop positief;)
Ik ben benieuwd.:)
laatste aanpassing

Ja maar geen industrial natuurlijk:d
Hoeft ook niet.;)

nee maar blijf gewoon lekker mijn eigen ding doen, alleen ritititiiieeuw das idd wat simpel en daar heb ik het nu verder ook wel mee gehad :)
hurray voor Ronnie :p eindelijk gaat ie wat anders doen maar geen jump zoals je nu maakt :p ach ja... verras ons maar :D

* is idd bezig met Jump* :$
maar dat bedoel ik niet met verassen natuurlijk;p

Intro: lekker vaag.
Opbouw: goed, echt goed
Melodie: wel aardig, niet speciaal
Beat/kicks: Jummie :P
Geheel: Very nice.

Vooral zo doorgaan zou een met Engels accent sprekende nicht zeggen :)
Ik ben ook voor een klein beetje verneiuwing. Maar niet de industrial kant he.......daar zijn we niet van gedient.

De kicks en de melodietjes kunnen anders vind ik. Vind dat je dat in veel numemrs toch een beetje hetzelfde hebt. Zeker nix optegen want het klinkt nou eenmaal Psycho :D

Maar probeer wat anders zou't ik zeggen....... :D
(we moeten nog steeds een VS maken Ron)

Die VS met u wil ik snel doen:jaja:
ennuh deze bassdrum is natuurlijk wel ff heel anders dan me vorige, dus niet lullen!!!:@ :9
en voor de rest idd ff weer wat anders moet er gaan gebeuren, en beetje me sounds gaan vernieuwen :jaja:

ennu verder ben ik nu bezig met een Jumpstyle/Newschool nummer bezig, wat niks verder te maken heeft met nieuwe sounds natuurlijk:p

maaruh die ga ik ook binnnekort ff posten hier!

gegroet Psychopaatje
Vooral zo doorgaan zou een met Engels accent sprekende nicht zeggen

Had je die niet zelf ingesproken?:D

jawel, maar zo bedoeld hij het niet met die opmerking;)

:d
Zo kwam het bij mij over.;)

Ja bij jou ja:p

Soundmix show, playbackshow, waar zat die gast toch?

Jaque dacona????(of hoe je het ook mag spellen:P)

die zeker?;)

Nee, niet Sjakie. Hoe heet die flip toch? Barry Stevens ofzo?
Klinkt aardig professioneel, maar waar is die melodie dan waar iedereen het over heeft? Ik kan geen melodie ontdekken:)Bass is lekker, geheel klinkt goed, maar de "melodie" is er 1 van 13 in een dozijn..
Maareh dit is Fruityloops neem ik aan?

jup nou weet ik het wel hoor:@ :P heheheheh dit nummer gaat ook niet naar de platenmaatschappij zo, mocht ik dat wel doen, dan pas ik 'mn nog wel ffflink aan denk ik:)

Fruityloops idd :jaja: