Partyflock

Forumonderwerp · 672456

Artiest Balbasaur
Frank & Marcel, bedankt voor jullie set gister int Kraaienest. Ik weet dat het Kraaienest niet veel voorstelde ( gemiddelde leeftijd 15:P ), maar ik ben echt wel ff vol gas gegaan. Lekkere nummers gehoord, Whores in da House op het eind:kwijl: Wel zonde dat jullie niet op Defqon kunnen komen:(

Zijn er trouwens nog meer mensen geweest?

*voegt Deepack toe aan lijst favoriete dj's*

Klopt:jaja: Studio Sport komt nog
*hoezo wedden?*
Is hij te dom voor jou ofzo, dat het OOK zo zou zijn zonder (volgens jou loze opmerkingen)

Hij roept het zelf over zich af, blijkbaar snap jij dat niet. Ook niet vreemd als jij je vandaag pas hebt aangemeld.
Waar lees je dan ik hem te dom zou vinden? Dat zeg ik niet.

Nee omdat je Zegt: wedden....
En nee ik heb hier nog een andere PRO!
Deze heb ik toevallig vandaag aangemaakt! (maar iniedergeval bedankt dat je hem ff bekeken hebt)
Whaha

Mensen,laten we t hier bij houd, ieder zijn EIGEN standpunt KLAAR!

Nog 'n profiel?

Heb je MPS ofzo? :vaag:

Beter verwijder je er één!

kinderen
Kijk, als je dus hier langer zit weet je dat het moeilijk is om een topic een beetje serieus te houden. Daarom verbaaste het me dat er wel wordt geklaagd over al die loze opmerkingen terwijl de topicstarter erin mee ging en ze zelfs uitlokte.
Je hebt het dus ook een beetje zelf in de hand.:)

Mensen,laten we t hier bij houd, ieder zijn EIGEN standpunt KLAAR!

Mijn boodschap is wel duidelijk.

Dat je er nog zo serieus op ingaat 909.
Dat vind ik mooi.:D

man in pak...dat vind ik mooi :yes:
En bedankt Deepack :)

'k Zal er zo eentje aantrekken ToberZ... :)

:)
hoe kan je nou serieus een topic gaan openen, om deepack te bedanken, ze horen bij de slechtste hs djs die er zijn

Ze behoren volgens velen bij de populairdere DJ's. Dat jij ze slecht vindt, zorgt er nog niet voor, dat ze slecht zijn!

deepack vet??????

hahahahahahahahahahahaha

stelletje frotters.
Jezus wat een gezeik, laat B.A.L. lekker zijn topicje openen!

En het was idd gezellig bij Deepack :D

En ik ben al 20 :D
Tering, ik heb niet vaak zoveel spelfouten bij elkaar gezien :D
En voor al die zeurders hier: hou alsjeblieft op zeg...

Ben het deze keer met from the beach eens ;) Alhoewel, niet helemaal, want ik vind (dat is dus zonder t mensen!) dat de topicopener wel op hetzelfde niveau mag reageren als de rest. Maar verder sluit ik me bij the beachboy aan ;)
deepack is vet toen ook in bob saloon
das ook een kindertent en ik voelde me ook een van de oudere, of ik was te vaag. :vaag: