135700x bekeken
| Betreft: | evenement: Transaxxion, zaterdag 17 april 2004 om 22:00 |
Sow zit ook weer fris en fruitig op mn werk, was gisteren ook naar Marco Borsato geweeest en ik moet zeggen dat ik t toch wel mooi vond hoor...op de een of andere manier vind ik alles gewoon mooi (gelukkig maar)
Weet nu dus ook dat ik volgend jaar gewoon weer ga maar dan wel op t veld tussen de groupies
Weet nu dus ook dat ik volgend jaar gewoon weer ga maar dan wel op t veld tussen de groupies
stemmen???eerlijk gezegd niet zo’n behoefte aan…heb mn stem ding niet eens gezien en weet niet eens waar ik terecht moet.Ik stem alleen als er in NL verkiezingen zijn, dit zegt me te weinig en het is toch 1 pot nat, de grote landen bepalen toch alles.
Nog 3 uurtjes arbeiten en dan heerlijk ff Amsterdam in, kijken of er nog wat te shoppen valt en dan naar huis koffertje in pakken en feesten….
Ik ben vandaag zo vrolijk! Hoe zou dat komen….
Nog 3 uurtjes arbeiten en dan heerlijk ff Amsterdam in, kijken of er nog wat te shoppen valt en dan naar huis koffertje in pakken en feesten….
Ik ben vandaag zo vrolijk! Hoe zou dat komen….
En of ik je heb zien lopen 
En toen ik je eenmaal in mn vizier had met mn verrekijkertje ben ik je ook niet meer uit t oog verloren, misschien daarom dat ik t gisteren avond zo mooi vond *bloos*
Digle
ps. CHRISJE
Geile donder, ik mis jou ook heeeel errug, laat Wiggie achter in de bush bush en vertrek met mij naar de malediven 
En toen ik je eenmaal in mn vizier had met mn verrekijkertje ben ik je ook niet meer uit t oog verloren, misschien daarom dat ik t gisteren avond zo mooi vond *bloos*
Digle
ps. CHRISJE
Wat een pleures-benauwdheid zeg. Ga zo maar een flink sporten en hard zweten.
Vandaag ging mijn financial management wel relaxt. Alleen wat dan weer kut is : Omdat ik het afgelopen halve jaar teveel verzuim heb gehad, mag ik de laatste twee tentamen dagen niet meemaken. Precies 2 belangrijke vakken : management & marketing
... kut, dan moet ik toch echt gaan herkansen voor de eerste keer in 3 jaar tijd
echt klote
Lieve mensen, het is bijna vrijdag ... dat maakt alles weer goed ... nog iets meer dan 24u en dan kom San Druten weer onveilig maken
Vandaag ging mijn financial management wel relaxt. Alleen wat dan weer kut is : Omdat ik het afgelopen halve jaar teveel verzuim heb gehad, mag ik de laatste twee tentamen dagen niet meemaken. Precies 2 belangrijke vakken : management & marketing
Lieve mensen, het is bijna vrijdag ... dat maakt alles weer goed ... nog iets meer dan 24u en dan kom San Druten weer onveilig maken