Partyflock

Forumonderwerp · 670192
hoorde op radio dat promo op sensation gaat table'n hmm wat vinden we daarvan?

lijkt me wel straks als hij ze eigen "ding"gaat doen!!!!!!!!!!!
:jaja:

geen dank :)
Brutus is van geslacht veranderd? :O

Laat Dana en Darkraver lekker jumpstyle draaien, de Arena is echt een locatie die een beetje vraagt om gezellige niet al te zware muziek.
Industrial komt in een donkere kelder gewoon beter tot z'n recht.
Promo zal wel gewoon ouwe plaatjes gaan draaien...
ik zie t al voor me:

de sensation tune
en dan zo'n distorted bass zoals r_AW! :D:D:D
laatste aanpassing
blijkbaar gaat geld voor principes. Als het geld eenmaal begint te komen zullen we er allemaal aan geloven. en kiezen ook wij voor het geld.
promo - frozen

...best lekker hoor :P
weet je wak knap vind;P de volgende dag is er ewen r&b huppelfeessie:P knap dat ze dat dan zo snel schoonkrijgen(Y)
hahaha ik zou de moeite ok nie neme om ut voor dat r&b feessie op te ruimen. laat zer maar lekkah bubblingen in die shit:devil:
Eerste keer dat ik naar sensation ga....weet totaal niet wat ik er van moet verwachten...iedereen zegt wat anders...

De groeten!!
ja ik heb me kaartjuh ook gekregen duz ut word ook mijn 1 ste x. ik zie wel hoe ut loopt:bounce: heb liever hardcore maar als ik zie hoe die arena is aangekleed daar wil ik ook wel een x op die tribunes staan:) leip uitzicht:vaag: hehe
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Sensation....ach ja, puur voor de muziek ga ik er niet heen.
1 of 2 keer per jaar op zo'n grote knaller staan is gewoon leuk, kom dr voor de sfeer, voor alles eromheen.

Ben alweer aan het sparen voor een kaartje voor volgend jaar :vaag: ghehe, en ben idd benieuwd wat Promo nu gaat uitspoken.

jammer zeg

ik zou toch liever Vince zien :yes:
*spanningopbouwende stilte*

Yup...en morgen zullen we het allemaal weten...en zondag zullen we allemaal brak zijn en dan zullen we weten wat....PROMO HEEFT GEDAAN!!!

hopelijk draait hij wat van zijn oude files :kwijl: