Partyflock

Forumonderwerp · 669909

voor de politie niet te vinden radar detector ingebouwen. Is er iemand die dit heeft gedaan en daar (via pb) info of foto's van heeft?
laatste aanpassing
Je kan het ook gewoon posten hoor :s

lekker belangrijk raden jullie mijn kenteken maar

heb nog 2 van die dingen...
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
mensen met een radardetector: sbs6 straks om kwart over 9!

gaat over http://www.copradar.com/preview/chapt7/stalcar.html
laatste aanpassing

was dat?
ja mn grootste nachtmerrie het wordt zo allemaal uitgelegt door ome koos bij wegmisbruikers

Nee, ik heb zo'n ding niet nodig want ik rij altijd braaf.. Dus rij niet harder dan de maximum snelheid, houdt netjes afstand en ben gewoon de perfecte bestuurster..

O:)

Pff, daar gebeuren alleen maar ongelukken mee met zo'n ding.
laatste aanpassing
cindy> nog nooit geflitst zeker voor onder de 10 kilometer te hard op een 5 baans verlaten snelweg?
en zeker ook nog nooit berichten gelezen van auto's die op het laatste moment vol in de remmen gingen en waar 2 auto's vol achterop klapte?
ik heb er een stinger inzitten
zit in me handschoenvakje
op eerste gezicht valt ie echt niet op

arjan > een radaddectector-detector??? :|

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeh :(
er worden er 30 stuks in nederland verdeelt, maar ome koos gaat het allemaal voor ons uitleggen
Ben inbouwmonteur van auto electonica geweest,

Wat voor auto heb je???
een toyota corolla e9, de mijne heb ik zelf al ingebouwt (opnieuw afgesteld op de 34 ghz mn6f band en een hoorntje erop)
maar wat wil je daar mee zeggen?
ik vind ome koos een teringlul :$

30 in nl
$#@&*@$))%&@&

zijn stingers trouwes te detecteren
of is dat een fabeltje?
alle radar detectoren hebben een lekstroom, stingers ook..
was er al bang voor

hehe

nah ja
heb er iig al veel plezier van gehad :)

maar hope dat het mee zal vallen met die detecties :S
gewoon een schakelaar er tussen bouwen en maar bij iedere verdachte auto dat ding uitzetten :/
Kweet et ook ff niet anders.. maaree ik ga dr ff over brainstormen met een paar gasten ;)
ding zit onder handbereik
ken hem zo uitzetten of eruit trekken

recent 2 x aangehouden voor gordelcontrole
2 x ding er gelijk uit getrokken hehe

Nieuw apparaat in strijd tegen wegpiraat

Foto LC/Jan de Boer

Door Jaap Hellinga
LEEUWARDEN - Onverbeterlijke snelheidsovertreders beschikken vaak over peperdure radarverklikkers om snelheidsbekeuringen te ontlopen. Sinds zulke apparaten verboden zijn, verstoppen ze de verklikkers in hun auto's. De Friese politie beschikt nu echter over een zogenaamde radardetector-detector. Iedere overtreder wordt genadeloos opgespoord

RDD heet het doosje in politiejargon. Agenten kunnen het met zuignappen op de vooruit van hun surveillancewagen plakken. Rijdt er iemand met zo'n verboden radardetector voorbij, dan klinkt er een schelle toon en knipperen de lichtjes. Hebbes!

Sinds vorige week donderdag zijn al zeventien bestuurders betrapt op het bezit van detectieapparatuur. ,,Alles pak je, en ook op hele grote afstanden'', jubelt politieman Karel Hilbrands. ,,Het is een kat-en-muisspelletje.''

Negen van de tien in beslag genomen verklikkers kosten rond de €1000. Daar komt dan ook nog eens een boete van €250 overheen. ,,Dat tikt er in, maar we hebben het nu wel over de bikkels. Die nemen dat risico'', zegt Hilbrands. ,,Ze weten het allemaal.''

Friesland is het laatste politiedistrict dat het nieuwe wondermiddel tot zijn beschikking heeft gekregen. ,,In Groningen kregen ze in het begin gigantisch veel radardetectors te pakken. Daar loopt het nu terug.''

De Friese agent draaide een poosje met de Groningers mee. ,,We kregen een man in een vrij dure auto te pakken. Hij ontkende zo'n radarverklikker te hebben en we konden zo op het oog ook niks vinden. Hij gaf pas toe toen we zeiden: als je niet meewerkt, wordt je auto voor onderzoek in beslag genomen.''

In de praktijk zal het zo'n vaart niet lopen. ,,We gaan niet zelf sleutelen'', benadrukt Hilbrands. ,,Een kniptangetje heb je als agent natuurlijk gauw gevonden, maar voor dat je het weet knip je een draadje van de gps los.''

De betrapte chauffeur moet er dus zelf voor zorgen dat de radardetector uit zijn auto wordt verwijderd. Lukt dat niet ter plaatse, dan neemt de politie het 'kenteken deel 1' in beslag. De verdachte heeft daarna nog vier weken de tijd om de detector op het politiebureau in te leveren.

Blijft hij weg, dan wordt zijn kenteken ongeldig verklaard. In zo'n geval is de trotse autobezitter ver van huis. Hilbrands is blij met de nieuwe aanwinst. Tegelijk belooft hij: ,,We gaan er geen heksenjacht van maken.''

,,We gaan er geen heksenjacht van maken.''
O:)
,,We gaan er geen heksenjacht van maken.''

nee vast niet :S

stelletje hoeren :@
Een radar-detector-detector bestaat helemaal niet :P
ben toch bang van wel aardvak, heb er vandaag eentje gezien op de n99 vlakbij de afsluitdijk...
Ik ben er niet bang voor.... "inside information" gehad :P
ben er niet bang voor? inside information??

http://www.copradar.com/preview/chapt7/stalcar.html daar is tie dan, en echt wel dat dat ding werkt
Van "de politie" zelf...... ding schijnt alleen goed te werken als de auto naast je staat.... en nog een heel tijdje ook......
van de "politie" nah, ik weet niet welk team dat is, maar op de goedkopere radardetectors gaat hij loeihard af.
Op de nieuwere bello's wil die nog wel op het laatste moment afgaan.
En het schijnt al helemaal moeilijk te zijn als je de 34.3 ghz band uitzet (multanova)
Waar heb jij die informatie vandaan??? Erg interessant!.... gaat ik eens ffies mijn "contact" bestoken met deze shit.... ! :D
Inside information he? ;)

www.flitsservice.nl ben daar meldingen verwerker :) op het forum zijn er al div. forums en daar is 'iemand' die die dingen uitmeet met allemaal appratuur enzo, en hij is er achtergekomen dat door het uitschakelen van de multa band dat je lek spanning heel laag is.
Ik denk door dat het komt omdat je op de 34 ghz band meer vermogen nodig hebt..
Weet je waar ongelukken mee gebeuren:(
als mensen op de snelweg hard gaan remmen als ze een camera zien staan:(
doe ik zelf ook want ik wil geen bekeuring.
ridderkerk: je hebt inpreciepe helemaal gelijk, mensen die hard rijden (naja 130 ipv 120) willen soms vol op de rem gaan staan als ze een controle zien, best gevaarlijk en dr zijn al vaak genoeg ongelukken mee gebeurt maar onze ome koos ligt er niet wakker van geloof ik :S
ik moet iedere dag twee uur rijden voor me werk.
en als ik s,avonds naar huis rijd om 23:00 .
is de A15 helemaal uitgestorven:) dan wil ik weleens 140 Km rijden inplaats van 120 Km.
dan is het pas lullig als ze je flitsen:(
kijk voordat je naar huis gaat voortaan effies op flitsservice.nl bij meldingen:

http://www.flitsservice.nl/algemeen/index_html/index_meldingen.html?http://flitsservice.com/flitsservice/meldingen/vandaag.aspx ;)
meestal luister ik op me werk naar radio538.
die melden meestal ook wel waar ze staan;)
maar soms missen ze ze er weleens een:(
maar bedankt voor de link ga zeker kijken.
538 is kut, probeer veronica maar of de rds van skyradio daar komen onze meldingen op :)
ik dacht eigenlijk dat alle meldingen op alle radio zenders hetzelfde waren:(
maar nu ga ik zeker naar Veronica luisteren:)
het gaat ome koos toch alleen maar om de centjes.
en niet om de verkeers veiligheid:(
waar ze beter flitsers kunnen plaatsen is binnen de bebouwde kom of bij scholen waar veel kinderen oversteken. dat zou nuttig zijn;)
Maar, blijf het toch een vreemd verhaal vinden : lekstroom in een auto heb je van alle apparatuur die er in zit,
want hoe raakt anders je accu leeg als je de auto een tijd niet hebt gebruikt.Lekstroom bestaat namelijk niet je hebt altijd apparatuur dat stroom gebruikt. Klok/radio binnen verlichting etc. Dit kun je alleen weghalen door een hoofdschakelaar om te zetten die rechtstreeks de stroom van de accu haalt. Stinger geeft aan dat het volslagen onzin is, want een ontvanger ontvangt en doet verder niets.
Alleen als hij iets te melden heeft geeft hij signaal en gebruikt net als alle andere apparatuur in de auto stroom.
Dus bij iedere auto moet de radar detector detector reageren omdat iedere auto stroom gebruikt.
laatste aanpassing
Stinger geeft aan dat het volslagen onzin is, want een ontvanger ontvangt en doet verder niets.

Dis is niet waar! ik zal het je uitleggen..
Je moet een radar detector zien als een soort klankvork, een van 24 ghz (gatso) en 34 ghz (multanova)

Zodra je er een andere vork bij houdtmet diezelfde toonhoogte zal die mee gaan trillen, precies datzelfde systeem zit in je radar detector, een flitspaal zend een golf uit van 24 ghz en je radar detector zal dus mee gaan trillen, dat gebeurt door middel van spanning/stroom (een radardetector wordt ook warm zodra die lang heeft aangestaan voel maar is ;))
Een rdd detecteerd dus of er iets mee-trilt zeg maar, en dat geeft tie aan.

Het verhaal dat een radar detector alleen ontvangt klopt niet, verzenden doet tie wel degelijk.
Hmn, dat is interessante info! Nu ben ik benieuwd of je dat "zelf" ook kan meten.
je bedoelt een radar detector detector detector?
laatste aanpassing
Hahahaha... ja, dat kan wel eeuwig doorgaan..... :P
ik ben benieuwd! iemand die ik ken is er al hard mee bezig om zoiets voor elkaar te krijgen.
ik vertrouw em wel want hij heeft vroeger ook mij radardetector helemaal afgesteld en een hoorntje op gemaakt... werkt echt super
toepasselijk filmpje;)

http://users.pandora.be/bastos/lol%202004/snelheidscontrole.wmv
wacht maar tot je deze hebt gezien:
http://www.thecarpage.nl/fs/flitsservice.wmv
laatste aanpassing

gewoon een stinger in je bumper en het kastje in je muntvakje.. niet te vinden
ja hehe, maar wacht maar tot er iemand met een rdd voorbij rijdt die heeft je dan echt wel, stingers hebben een voldoene lek-spanning van die radar unit om op te sporen via dat ding
zieke shit hoor 220 geijkt is echt wel goed hard!
als ik vol gas onder de schipholtunnel ga dan staat me teller op 205 en me gps op 187, en dat is al snel laat staan 30 km harder

voor mensen die willen inbouwen van detector heb ik wel een paar foto's van mijn creatie uiteraard zonder herkenbare auto type:D

Ik heb er 2 weken geleden een boete voor gekregen :@. Kost me 250 euro en ik moest mijn kentekenbewijs deel I inleveren. Deze kreeg ik weer terug nadat ik de stinger op het bureau had ingeleverd :@.

Gelukkig hebben ze weer wat nieuws op de markt weten te brengen.

DE SPECTRUM ANALYZER
Met onze achtergrond als pionier, marktleider en innovator op het gebied van radar detectors hebben wij zo'n 12 jaar lang de input van onze klanten verzameld. Na de klanten-ideeën te hebben gekoppeld aan onze eigen wensenlijst, zijn wij drie jaar geleden begonnen met de ontwikkeling van een nieuwe Stinger. Tijdens de eerste R&D fase bleek al dat we nog veel meer moois zouden kunnen verwezenlijken dan we in eerste instantie van plan waren. En als het mooier en beter kàn, kunnen we het ook niet nalaten om het mooier en beter te maken. Dat Stinger perfectionisme heeft als nadeel dat de ontwikkeling veel langer heeft geduurd dan wij hadden gedacht. Het voordeel is dat we een droomproduct hebben gemaakt. Ongekend op het niveau van consumentenproducten.

DSI Computer
De 'DSI Computer' is een modulair computersysteem voor de automobilist, bestaande uit een 'Computer Center' en meerdere modules die je daarop aansluit. Het geheel wordt bediend via de 'Memory Display' module, een 'Grafische User Interface'.

De DSI Computer is in grote mate 'toekomst-bestendig'. In de eerste plaats vanwege z'n modulariteit: Nieuwe ontwikkelingen kan de gebruiker eenvoudig doorvoeren door een nieuwe module bij de Computer Center in te klikken. Daarnaast kan de gebruiker m.b.v. de PC-interface software updates downloaden van deze website. Hiermee blijft de DSI voor vele jaren een waardevolle investering.

Wereldprimeur: Militaire meettechniek voor in de auto De meest in het oog springende module is de Spectrum Analyzer. Deze unieke Stinger uitvinding is gebaseerd op de 'laboratorium spectrum analyzer', een vrij groot en heel duur apparaat dat door instituten zoals TNO gebruikt wordt voor precisie metingen en analyses op het gebied van microgolfsignalen. De Stinger Spectrum Analyzer is echter zo compact dat hij makkelijk in een auto is in te bouwen en is bovendien redelijk betaalbaar. Maar dat is nog niet alles.
Onze ingenieurs hebben deze Spectrum Analyzer weten te combineren met een 'patch antenne', gebaseerd op een techniek die tot nu toe was voorbehouden aan militaire toepassingen zoals in F-16 straaljagers en intelligente raketsystemen. De 'patch antenne' draagt niet alleen bij aan de bijzondere accuratesse maar is bovendien essentieel voor de extreme gevoeligheid van de DSI.

Enkele DSI Computer toepassingen Gedragen door deze 'cutting-edge' technieken en een slimme computer combineert de DSI Computer een veelvoud aan hyperintelligente toepassingen, zoals:

Safety Signals - "Pas op! Werk aan de weg."
Police Check - De rollen omgedraaid
Militaire Detectie - Militaire meettechniek, dubbele afstand
RitRegistratie - Automatische kilometer-administratie
Met 'Safety Signals' kunnen automobilisten met een DSI waarschuwingen ontvangen voor bijvoorbeeld 'werk aan de weg', uitgaande scholen alsmede politie- en ambulancediensten.
De rollen worden nu eens echt omgedraaid: DSI's 'Police Check' stelt de automobilist in staat om de politie te controleren op legaliteit en juistheid van de snelheidscontroles.

'Militaire Detectie' omvat 'Radar Alamering' en 'GPS Detectie'. Door zijn militaire meettechniek - de nieuwe Stinger is geen radar detector - kan de DSI waarschuwen op ruim de dubbele afstand van radar detectors zoals de legendarische Stinger Ventura.

Zie: www.stinger.nl
laatste aanpassing

toch is mijne ondetecteerbaar tenminste rijdend en als ik een stopteken krijg zet ik em uit via een knopje....verder is er niets van te zien behalve dan dat oude alarm ledje:D