| Betreft: | evenement: Pleasure Dome, zaterdag 8 mei 2004 om 21:00 |
Mensen wordt eens wakker!! Ik ben ook geen fan van ID&T, maar er is geen één organisatie die elke week zoveel geld binnen haalt... Kijk naar:
In Qontrol (uitverkocht!)
Defqon 1 (ook zeker uitverkocht)
Hardcore Ressuraction
Innercity
Sensation
In Qontrol (uitverkocht!)
Defqon 1 (ook zeker uitverkocht)
Hardcore Ressuraction
Innercity
Sensation
De bovenste 3 blijven nog altijd van Q-dance nerd, zeg dan nix ofzo!
(Ken de feitjes...)
Blijkbaar ken je de feitjes toch niet zo goed haha
Zo is dat....
oeps!! grote monden worden goots afgepoeierd!
ik denk dat pleasuredome wel ok word...........Njoy dat lijkt me pas kut
kinder partytje
ik denk dat pleasuredome wel ok word...........Njoy dat lijkt me pas kut
kinder partytje
daarom rijd ie ook een meerdere sportwagens die ik nooit van me leven zou kunnen betalen Hard-Spriek...
Vind het jammer dat ze Chuckie hebben geboekt maar dat wil niet meteen zeggen dat het een kut feest is. Nu de kaartverkoop tegenvalt moeten ze toch wel veel verlies draaien? anders maken ze wel asociaal veel winst op feesten.
Vind het jammer dat ze Chuckie hebben geboekt maar dat wil niet meteen zeggen dat het een kut feest is. Nu de kaartverkoop tegenvalt moeten ze toch wel veel verlies draaien? anders maken ze wel asociaal veel winst op feesten.
Q-dance is 80% ID&T, waarom denk je anders dat Q-dance in ene in de Rai zit, terwijl niemand daar een feest mag neerzetten, omdat ID&T alle vergunningen heeft voor de Nachtelijke uurtjes.
Zeer binnenkort zal het wel overgedragen naar Q-dance, ID&T zal wel altijd wat te vertellen hebben, maar zal daar weinig tijd voor hebben. ID&T gaat de telefonie in, is wat ik als laatste heb gehoord en ze zullen dus weinig tijd hebben om nog een feest te geven met succes. Je ziet het nu al gebeuren.
Maar kom op ID&T aanhangers dan neem je toch gewoon een telefoon met ID&T als provider...
en Q-dance zal wel volgen, maar eerst nog een paar feesten met flink wat winst neerzetten.
Zeer binnenkort zal het wel overgedragen naar Q-dance, ID&T zal wel altijd wat te vertellen hebben, maar zal daar weinig tijd voor hebben. ID&T gaat de telefonie in, is wat ik als laatste heb gehoord en ze zullen dus weinig tijd hebben om nog een feest te geven met succes. Je ziet het nu al gebeuren.
Maar kom op ID&T aanhangers dan neem je toch gewoon een telefoon met ID&T als provider...
en Q-dance zal wel volgen, maar eerst nog een paar feesten met flink wat winst neerzetten.
Duncan heeft misschien wel een vinger in de pap, maar zal zeker niet de beslissingen nemen, want Duncan neemt alleen maar verkeerde beslissingen
Jij hebt echt een blok voor je hoofd, hoe kun je nu beweren dat iemand die fcoking met drie man, in het begin, een miljoenen bedrijf uit de grond gestampft heeft, alleen maar verkeerde beslissingen neemt! wat een ongeloofelijke sneue gast ben je dan.
Id&t geeft nog steeds heel succesvolle feesten, en Q-dance zit echt maar in een kleine markt. Ze doen in princiep alleen maar de hardere styles, niché markt.
/On_topic
Nee, eerste flop van id-t was mysteryland in maasvlakte rotterdam
Maar goed... Zo associaal veel winst maken mensen niet aan feesten. Echte winst maak je aan andere dingen. Zoals reclame e.d.
Dit hele topic is jammer! Lees, als je dat kunt, het boek van id-t eens. Misschien heb je dan een iets minder grote bek. Het zijn zeker geen goden, maar een beetje respect voor waar mensen hun hart en ziel in leggen.. kan zeker niet hierzo.
laatste aanpassing
ID&T gaat de telefonie in, is wat ik als laatste heb gehoord en ze zullen dus weinig tijd hebben om nog een feest te geven met succes. Je ziet het nu al gebeuren.
ID&T de telefonie in
Ze zijn subprovider, maar daar hoeven ze alleen maar paketten voor te kopen en die weer doorverkopen.
Ze hebben niets met de telefonie zelf te maken.
Hieronder nog zo'n subprovider :
PepTalk
denk idd ook dat je als oprichter niet echt zo dom bent om snel domme beslissingen te maken. heb niet het hele verhaal gelezen maar vaak bedenken hetzelf de concepten van een feest hoor! sensation oa! en ja niet door Duncan!
en winst wordt idd niet behaald door de feesten. door de cd's die ze verkopen!
maar over pleasuredome!! weet niet of het een flop wordt maar ze gaan idd niet voor niks naar HMH!
en winst wordt idd niet behaald door de feesten. door de cd's die ze verkopen!
maar over pleasuredome!! weet niet of het een flop wordt maar ze gaan idd niet voor niks naar HMH!
Jezus wat een gejank nog steeds over een zogenaamde flop van Pleasuredome 
Beter toch dat ID&T op tijd bericht dat Pleasuredome op een andere locatie doorgaat???
Hoeveel feesten worden er wel niet gecancelled/verschoven weet ik veel wat en moet je maar raden wat je met je kaartje mag/kan doen en of t ooit doorgaat???
Nu is iedereen er op tijd van bewust dat t in de HMH gewoon doorgaat, das in mijn ogen geen flop, maar inspelen op de 'markt'. Want blijkbaar was er geen markt voor een nieuw concept zo groot uit te pakken dus doen ze t kleinschaliger/intiemer/sfeervoller.
En de HMH is wat mij betreft zeker een perfecte locatie.
Maar goed het wordt georganiseerd door aartsvijand nummer 1 van al die Qneusjes hier op PF aangezien het ook geen feestje voor 'hun' is, dus gaan ze maar meteen uithuilen hier en zeiken hoe kut dat feest nu wel niet moet worden en hoe kut ID&T zogenaamd wel niet is. Nou ik geloof 1 ding dat dit feest zeker toppie wordt en dat er superchill publiek op afkomt die wel weten hoe je een feestje moet bouwen en die WEL openstaan voor 'wat anders' en niet zielig in 1 hokje willen zitten.
En nou hou ik er maar over op want kan zo nog wel uren doorgaan om aan al die Qneusjes eens duidelijk te maken dat ze blij mogen zijn dat we hier in Nederland zoiets hebben als ID&T.
ID&T voor alles wat ze tot nu toe gedaan hebben en blijven doen.
Beter toch dat ID&T op tijd bericht dat Pleasuredome op een andere locatie doorgaat???
Hoeveel feesten worden er wel niet gecancelled/verschoven weet ik veel wat en moet je maar raden wat je met je kaartje mag/kan doen en of t ooit doorgaat???
Nu is iedereen er op tijd van bewust dat t in de HMH gewoon doorgaat, das in mijn ogen geen flop, maar inspelen op de 'markt'. Want blijkbaar was er geen markt voor een nieuw concept zo groot uit te pakken dus doen ze t kleinschaliger/intiemer/sfeervoller.
En de HMH is wat mij betreft zeker een perfecte locatie.
Maar goed het wordt georganiseerd door aartsvijand nummer 1 van al die Qneusjes hier op PF aangezien het ook geen feestje voor 'hun' is, dus gaan ze maar meteen uithuilen hier en zeiken hoe kut dat feest nu wel niet moet worden en hoe kut ID&T zogenaamd wel niet is. Nou ik geloof 1 ding dat dit feest zeker toppie wordt en dat er superchill publiek op afkomt die wel weten hoe je een feestje moet bouwen en die WEL openstaan voor 'wat anders' en niet zielig in 1 hokje willen zitten.
En nou hou ik er maar over op want kan zo nog wel uren doorgaan om aan al die Qneusjes eens duidelijk te maken dat ze blij mogen zijn dat we hier in Nederland zoiets hebben als ID&T.
ID&T is gewoon wat aan het rondsnuffelen en terecht. ze moeten ook brood op de plank hebben. En wat is dat nou voor gelul dat thunderdome kut was... thunderdome was geil je moest alleen vooraan staan voor echt harde bliepjes.
nouja en soms gaan concepten niet zoals gepland, jammer maar daar leren ze wel van. Ikzelf vind dat urban ook niet zo koel en de top van ID&T ook niet helemaal zover ik weet, maar kijk naar het straatbeeld, de helft vd jeugd is helemaal into jarule (als die uberhaubt nog leeft) dus urban ligt dan voor de hand. Maargoed het is even proberen of dat de dance cultuur en de urban cultuur samen gaan. Mijn mening is dat het niet zo kan, en dat zoals bijvoorbeeld NJOY een leuk idee is maar verder... ik heb er me twijfels bij, maarja ze kunnen het altijd proberen.
en als laatste nog, Je kan wel zeiken ID&T is kut blabla maar als je ze kut vind hou je bek en ga niet naar die feesten. simpel. keuze zat.
nouja en soms gaan concepten niet zoals gepland, jammer maar daar leren ze wel van. Ikzelf vind dat urban ook niet zo koel en de top van ID&T ook niet helemaal zover ik weet, maar kijk naar het straatbeeld, de helft vd jeugd is helemaal into jarule (als die uberhaubt nog leeft) dus urban ligt dan voor de hand. Maargoed het is even proberen of dat de dance cultuur en de urban cultuur samen gaan. Mijn mening is dat het niet zo kan, en dat zoals bijvoorbeeld NJOY een leuk idee is maar verder... ik heb er me twijfels bij, maarja ze kunnen het altijd proberen.
en als laatste nog, Je kan wel zeiken ID&T is kut blabla maar als je ze kut vind hou je bek en ga niet naar die feesten. simpel. keuze zat.
laatste aanpassing
Ik zal je zeggen dat als er geen ID&T was geweest dan hadden we wel een andere grote organisatie gehad, maar omdat ID&T zo'n beetje de touwtjes in handen heeft kun je als kleine man bijna nergens meer iets beginnen. De Dj's worden steeds duurder om te boeken. Hun maken contracten met ze en dat kunnen zij zich ook veroorloven. Xanno zit net bij Q-dance en omdat hij een keer voor hun draait moet je meteen een smak geld neer leggen. Als je dan een feest wil geven met een capaciteit van 500, is dat niet meer haalbaar. Het is monopoly zoals hun dat doen en niks meer feestachtig.
En dan wel Mojo aanklagen???? Sorry hoor. Ze doen precies hetzelfde.
Dit is niet alleen op ID&T afgeven, want ik zal ook zeer zeker respect ervoor hebben als het allemaal eerlijk verdiend zou zijn.
Maargoed, men zegt dat zaken doen vies is en je grootste vriend je vijand is.
En dan wel Mojo aanklagen???? Sorry hoor. Ze doen precies hetzelfde.
Dit is niet alleen op ID&T afgeven, want ik zal ook zeer zeker respect ervoor hebben als het allemaal eerlijk verdiend zou zijn.
Maargoed, men zegt dat zaken doen vies is en je grootste vriend je vijand is.
laatste aanpassing
Iedereen hier is negatief echt 
Niemand kan eens positief zijn over de feesten van dit bedrijf. Kijk:
Sensation white: te zachtjes
Sensation Black: Okee hier is men meestal wel
over maar er is gezeik dat er 2 hardcore dj's zijn
Thunderdome: is laatste tijd ook alleen maar kut
Innercity: Wat doen die kutbrazilianen hier?
Trance Energy: Veels te veel lopen, hardstage kut muziek
Bloomingdale: gaat niemand meer naar toe
NJOY: Kinderfeestje
Pleasuredome: Wat een kutmuziek, kut dj's
(Nog vergeten Mysteryland: Leuke locatie, wel gezeik dat 't nu overdag is)
Ennug ID&T mobile is alleen een samenwerkingsverband met Telfort, Telfort biedt de diensten aan alleen onder het naampje ID&T en verder is 't niks. Dus geen soort AH mobiel ofzo.
Ik wordt in ieder geval gek van al die kritiek. heb het altijd perfect naar m'n zin op die feesten, en iedereen die op dat feest is schijnbaar ook. Alleen hier moet ieder PF'je ID&T afzeiken wordt er knetter van.
Hier laat 'k et bij.
Niemand kan eens positief zijn over de feesten van dit bedrijf. Kijk:
Sensation white: te zachtjes
Sensation Black: Okee hier is men meestal wel
Thunderdome: is laatste tijd ook alleen maar kut
Innercity: Wat doen die kutbrazilianen hier?
Trance Energy: Veels te veel lopen, hardstage kut muziek
Bloomingdale: gaat niemand meer naar toe
NJOY: Kinderfeestje
Pleasuredome: Wat een kutmuziek, kut dj's
(Nog vergeten Mysteryland: Leuke locatie, wel gezeik dat 't nu overdag is)
Ennug ID&T mobile is alleen een samenwerkingsverband met Telfort, Telfort biedt de diensten aan alleen onder het naampje ID&T en verder is 't niks. Dus geen soort AH mobiel ofzo.
Ik wordt in ieder geval gek van al die kritiek. heb het altijd perfect naar m'n zin op die feesten, en iedereen die op dat feest is schijnbaar ook. Alleen hier moet ieder PF'je ID&T afzeiken wordt er knetter van.
Hier laat 'k et bij.
laatste aanpassing
haha id-t zuigt ook gewoon, vroeger hadden ze nog wrede feesten en was mysteryland hardcore only nu produceren die nerds ook hiphop partys en weet ik veel wat alemaal nog meer en ja pleasuredome is n flop, ze startte eerst de voorverkoop gaven t een vette naam en doen heel geheimzinnig en wat blijkt tis een kut line up wat d8ten ze dat ze heel gelredome vol kregen met 25000 techno lui, d8 t niet!!!!!!
ach ja bepaalde typetjes hier op PF denken dat het stoer is om anti ID&T te zijn, maar dat soort typetjes heeft toch helemaal niks met de housescene te maken.
Dat zijn juist degene die uitgekotst worden door de echte partypeepz, alleen hebben ze t niet in de gaten en zetten ze zichzelf alleen maar voor lul
Lig niet wakker van die kneusjes
Dat zijn juist degene die uitgekotst worden door de echte partypeepz, alleen hebben ze t niet in de gaten en zetten ze zichzelf alleen maar voor lul
Lig niet wakker van die kneusjes
Even voor de goede orde:
Q-dance is NIET ontstaan uit ID&T. Ik kan me de eerste Qlass-Elite feesten in de Hemkade nog wel herrineren.
Ze zijn overgenomen/gefuseerd of hoe je het wil noemen, maar het is niet opgericht door ID&T zelf.
Als ik het goed heb door een oude vriend van Miles. Verder opereren ze ook behoorlijk zelfstandig en nemen ze de hardere stijlen over van ID&T.
Q-dance is NIET ontstaan uit ID&T. Ik kan me de eerste Qlass-Elite feesten in de Hemkade nog wel herrineren.
Ze zijn overgenomen/gefuseerd of hoe je het wil noemen, maar het is niet opgericht door ID&T zelf.
Als ik het goed heb door een oude vriend van Miles. Verder opereren ze ook behoorlijk zelfstandig en nemen ze de hardere stijlen over van ID&T.
Mwah vind id&t toch af en toe wel tegenvallen! Denk eerlijk gezegd niet dat dit echt iets zal gaan worden!
Vooruitblik op Pleasuredome met Laidback Luke In The Mix donderdag a.s.
Op 8 mei a.s. staat Laidback Luke op Pleasuredome in de Heineken Music Hall. Als voorproefje voor Pleasuredome zend ID&T Radio 2 uur lang Laidback Luke 'In The Mix' uit. Luister donderdag 22 april a.s. vanaf 22.00 uur naar 'In The Mix' en laat je verrassen door deze 'turntable-wizard'.
Op 8 mei a.s. staat Laidback Luke op Pleasuredome in de Heineken Music Hall. Als voorproefje voor Pleasuredome zend ID&T Radio 2 uur lang Laidback Luke 'In The Mix' uit. Luister donderdag 22 april a.s. vanaf 22.00 uur naar 'In The Mix' en laat je verrassen door deze 'turntable-wizard'.
volgens mij is Laidback Luke juist een CD dj. En draait hij niet met "turntables"
laatste aanpassing
Hmm ik vind de line up nou niet echt spectaculair eerlijk gezegd. Maar of het een flop wordt, vast niet. ID&T heeft genoeg kennis in huis om het geen flop te laten worden. Maar verder ben ik het wel eens met de mensen die zeggen dat id&t zow langzamerhand wel op microsoft begint te lijken. Ze maken de kleine onafhankelijke organisaties het wel heel erg moeilijk 
just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing, just keep dancing,