| Betreft: | evenement: Pleasure Dome, zaterdag 8 mei 2004 om 21:00 |
Jammer dat het een flop is geworden... Denk dat het hele concept best wat had kunnen worden, alleen was het minder slim van ID&T om Chuckie op de line-up te zetten. Ze moesten al moeite doen het nieuwe concept te verkopen, en dan nemen ze nog een risico met Chuckie. Alleen al als je de onverdraagzaamheid hier op PF voor urban ziet, dan denk je toch twee keer voordat je een urban-dj programmeert. Is hetzelfde als op een urbanfeest een dancedj neerzetten, doe je ook niemand een plezier mee.
ID&T is een beetje bezig zichzelf te overschatten volgensmij, vooral met dat hele urbangedoe. Ik luister zelf vrij veel urban, naast dance, maar kan van ID&T niet begrijpen dat ze een dergelijk risico nemen.
ID&T is een beetje bezig zichzelf te overschatten volgensmij, vooral met dat hele urbangedoe. Ik luister zelf vrij veel urban, naast dance, maar kan van ID&T niet begrijpen dat ze een dergelijk risico nemen.
Alleen al als je de onverdraagzaamheid hier op PF voor urban ziet, dan denk je toch twee keer voordat je een urban-dj programmeert
Er zijn nog meer mensen die uitgaan en er zijn nog zoveel mensen die niet op partyflock zitten daar kan je makkelijk nog wel een arena of 2 mee volgooien.... dus partyflock is misschien een graadmeter voor hardcore en hardstyle feesten maar voor andere feesten echt niet...
Ben ik met je eens snackyman, partyflock is niet de perfecte graadmeter. Maar als je gaat kijken naar de mensen waarmee je een arena of 2 (ik denk wel een arena of 100) mee kunt vullen, dan heeft ID&T een hele slechte promotie gevoerd. Ze hebben zich met de promotie van pleasuredome vooral op het publiek gericht wat al wat langer meegaat in de dancescene, ze hadden dus beter moeten weten. En op partyflock komt ook nog een vrij groot deel van de techno/house/tranceliefhebbers, laat pleasuredome nou toch net die richting uitgaan...
26 maart 2004 21:37
Quote:
'Pleasuredome' verplaatst naar de kuip in rotterdam
Het evenement 'Pleasuredome', dat staat gepland op 8 mei aanstaande in het Gelredome te Arnhem, wordt verplaatst naar de kuip in rotterdam
'Pleasuredome' blijkt nog wel rijp voor het grote publiek in een locatie als het Gelredome. Aangezien de kaartverkoop reeds is gestart en wij erg veel positieve reacties ontvangen over het nieuwe concept, de website en de line up, hebben wij besloten om 'Pleasuredome' dit jaar wel door te laten gaan in een grotere setting.
De kuip is voor de introductie van het nieuwe evenement uitstekend geschikt. Op technisch vlak biedt deze locatie meer dan voldoende perspectief en de mogelijkheden met betrekking tot het geluid zijn uniek.
Daarnaast kunnen we in deze locatie het concept van een intieme, luxe, bombastische en sensuele nacht- en theaterclub met daarin artiesten die fungeren als hoofdrolspelers van een tien uur durend dans-, show- en theaterspektakel volledig handhaven.
Diegenen die een kaart hebben gekocht voor 'Pleasuredome' kunnen daarmee op 8 mei gewoon naar de de kuip in rotterdam. De tijden en het programma blijven hetzelfde. Je kunt hier klikken voor de aangepaste website. De kaarten voor dit evenement in de kuip kosten 37 euro (exclusief service kosten). Tegen inlevering van het toegangsbewijs krijgen mensen die nu reeds een kaart hebben het verschil in kaartprijs aan de kassa terug. Kaartverkoop voor Pleasuredome in de kuip start maandag 29 maart.
Wil of kun je op 8 mei niet naar 'Pleasuredome' in de kuip en had je al een kaart gekocht, dan kun je er ook voor kiezen je geld terug te krijgen. Als je hier klikt kom je op de speciale internetpagina waar je het teruggave formulier kunt downloaden. Op het formulier is te lezen hoe de teruggave is geregeld. Voor bezoekers die een vipkaart in bezit hebben is een speciale regeling getroffen. Zij kunnen een reactie sturen naar vip-pleasuredome@id-t.com.
Wij hopen jullie te zien bij 'Pleasuredome' op 8 mei in de kuip rotterdam
Quote:
'Pleasuredome' verplaatst naar de kuip in rotterdam
Het evenement 'Pleasuredome', dat staat gepland op 8 mei aanstaande in het Gelredome te Arnhem, wordt verplaatst naar de kuip in rotterdam
'Pleasuredome' blijkt nog wel rijp voor het grote publiek in een locatie als het Gelredome. Aangezien de kaartverkoop reeds is gestart en wij erg veel positieve reacties ontvangen over het nieuwe concept, de website en de line up, hebben wij besloten om 'Pleasuredome' dit jaar wel door te laten gaan in een grotere setting.
De kuip is voor de introductie van het nieuwe evenement uitstekend geschikt. Op technisch vlak biedt deze locatie meer dan voldoende perspectief en de mogelijkheden met betrekking tot het geluid zijn uniek.
Daarnaast kunnen we in deze locatie het concept van een intieme, luxe, bombastische en sensuele nacht- en theaterclub met daarin artiesten die fungeren als hoofdrolspelers van een tien uur durend dans-, show- en theaterspektakel volledig handhaven.
Diegenen die een kaart hebben gekocht voor 'Pleasuredome' kunnen daarmee op 8 mei gewoon naar de de kuip in rotterdam. De tijden en het programma blijven hetzelfde. Je kunt hier klikken voor de aangepaste website. De kaarten voor dit evenement in de kuip kosten 37 euro (exclusief service kosten). Tegen inlevering van het toegangsbewijs krijgen mensen die nu reeds een kaart hebben het verschil in kaartprijs aan de kassa terug. Kaartverkoop voor Pleasuredome in de kuip start maandag 29 maart.
Wil of kun je op 8 mei niet naar 'Pleasuredome' in de kuip en had je al een kaart gekocht, dan kun je er ook voor kiezen je geld terug te krijgen. Als je hier klikt kom je op de speciale internetpagina waar je het teruggave formulier kunt downloaden. Op het formulier is te lezen hoe de teruggave is geregeld. Voor bezoekers die een vipkaart in bezit hebben is een speciale regeling getroffen. Zij kunnen een reactie sturen naar vip-pleasuredome@id-t.com.
Wij hopen jullie te zien bij 'Pleasuredome' op 8 mei in de kuip rotterdam
Heeft niks met vergunning te maken, die hadden ze al heel lang... ID&T heeft las ik hier ergens een stuk of 3 nachtvergunningen... En je gaat niet zo'n groot feest organiseren als je vergunningen nog niet rond zijn!
Denk alleen dat ze het publiek voor dit soort feesten overschat hebben... beetje jammer, maar HMH is nogsteeds geen verkeerde locatie denk ik!
Denk alleen dat ze het publiek voor dit soort feesten overschat hebben... beetje jammer, maar HMH is nogsteeds geen verkeerde locatie denk ik!
de eerste Thunderdome feesten in Duitsland (Oberhausen bijv.) zijn ook geflopt...hebben ze ook verlies op gedraaid...ach denk dat Duncan & co. onderhand zo'n flopje wel kunnen lijden...die gasten weten van gekkigheid niet wat ze met de centen moeten doen dus dan proberen ze maar iets risicovols...groot gelijk hebben ze...
Ik denk dat ze het een beetje onderschat hebben, ze deden er in het begin ook wel erg vaag over vond ik de kaartverkoop was al begonnen en de line-up was nog niet eens bekend.
Maar goed ik ga er wel heen lijkt me erg leuk..
Arnhem was voor mij dichterbij geweest als de HMH maar goed.. Je moet er wat voor over hebben voor een goed feest!
En de HMH is qua locatie mooier als Arnhem, beter geluid enzo!!
Dus ik heb er veel zin in!!
Tot dan bij PleasureDome!!!!
y
Maar goed ik ga er wel heen lijkt me erg leuk..
Arnhem was voor mij dichterbij geweest als de HMH maar goed.. Je moet er wat voor over hebben voor een goed feest!
En de HMH is qua locatie mooier als Arnhem, beter geluid enzo!!
Dus ik heb er veel zin in!!
Tot dan bij PleasureDome!!!!
innercity in het buitenland is ook afgezegt omdat er te weinig animo was op brussel na dan, en de eerste 2 jaar heeft mysteryland ook verlies geleden en shockers en ik geloof amnesia in jaarbeurs was ook een grote flop, tja met de winst wat ze normaal boeken op een feest is af en toe een flop blijkbaar niet erg.
toch ga ik naar pleasure dome en ik zou het niet eens erg vinden als het niet wordt uitverkocht, dat is ook wel eens relaxt dan een stampvolle zaal.
toch ga ik naar pleasure dome en ik zou het niet eens erg vinden als het niet wordt uitverkocht, dat is ook wel eens relaxt dan een stampvolle zaal.
Welcome to the Pleasuredome verplaatst naar Heineken Music Hall
Het evenement 'Pleasuredome', dat staat gepland op 8 mei aanstaande in het Gelredome te Arnhem, wordt verplaatst naar de Heineken Music Hall in Amsterdam. 'Pleasuredome' gaat dit jaar wel door, maar in een kleinere setting. Kijk hier voor meer informatie over deze verplaatsing. Daar vind je ook informatie over kaartteruggave en VIP.
Het evenement 'Pleasuredome', dat staat gepland op 8 mei aanstaande in het Gelredome te Arnhem, wordt verplaatst naar de Heineken Music Hall in Amsterdam. 'Pleasuredome' gaat dit jaar wel door, maar in een kleinere setting. Kijk hier voor meer informatie over deze verplaatsing. Daar vind je ook informatie over kaartteruggave en VIP.
hahaha...
Ik hoor hier allemaal termen als:
"ID&T kijkt niet wat de mensen willen"
"Tegenwoordig flopt elk feest van ID&T"
"Gaan ze eindelijk eens op hun bek"
Mensen wordt eens wakker!! Ik ben ook geen fan van ID&T, maar er is geen één organisatie die elke week zoveel geld binnen haalt... Kijk naar:
In Qontrol (uitverkocht!)
Defqon 1 (ook zeker uitverkocht)
Hardcore Ressuraction
Innercity
Sensation...
en zo kan ik wel ff doorgaan!!
Pfff... iedereen met z'n ID&T loopt niet meer zo goed
Ow ja! Bij deze citeer ik Duncan letterlijk:
"Het gaat beter als ooit met het bedrijf, zelfs nog beter als een aantal jaren geleden, toen de grote feesten echt in trek kwamen."
(Ken de feitjes...)
Ik hoor hier allemaal termen als:
"ID&T kijkt niet wat de mensen willen"
"Tegenwoordig flopt elk feest van ID&T"
"Gaan ze eindelijk eens op hun bek"
Mensen wordt eens wakker!! Ik ben ook geen fan van ID&T, maar er is geen één organisatie die elke week zoveel geld binnen haalt... Kijk naar:
In Qontrol (uitverkocht!)
Defqon 1 (ook zeker uitverkocht)
Hardcore Ressuraction
Innercity
Sensation...
en zo kan ik wel ff doorgaan!!
Pfff... iedereen met z'n ID&T loopt niet meer zo goed
Ow ja! Bij deze citeer ik Duncan letterlijk:
"Het gaat beter als ooit met het bedrijf, zelfs nog beter als een aantal jaren geleden, toen de grote feesten echt in trek kwamen."
(Ken de feitjes...)
laatste aanpassing
Sjesus wat is iedereen weer vreselijk negatief over ID&T!! OOk Njoy werd al helemaal afgekraakt! Snappen jullie dan niet dat ID&T breder de markt in moet kijken en dus zoveel mogelijk soorten muziek moet aanbieden? Sorry maar Njoy lijkt me een ontzettend gezellig feest + gratis entree van Six Flags. En Pleasuredome, ja het Gelredome was wel een wat grote locatie om zo'n nieuw concept te beginnen maar ik weet zeker dat het in de HMH een groot succes gaat worden. Niet iedereen houdt van hardstyle. Het is goed om Urban (Chucky) eens toe te voegen op feesten. Dat ging op Innercity toch ook goed, kijk maar naar al dat publiek wat er toen was! ID&T is was mij betreft op de goede weg
tja jaspûûr, als ze op de goede weg zouden zijn dan zouden ze pleasuredome niet verplaatst hebben toch?
Dat ze markt willen verbreden ok maar bijv een NJOY is gewoon PUUR om geld te verdienen. Je wilt als bedrijf naast geld verdienen ook een product hebben waar je achter staat en ik kan me niet indenken dat Duncan en co zelf naar dit feest zouden gaan als ze het niet georganiseerd zouden hebben.
Dat ze markt willen verbreden ok maar bijv een NJOY is gewoon PUUR om geld te verdienen. Je wilt als bedrijf naast geld verdienen ook een product hebben waar je achter staat en ik kan me niet indenken dat Duncan en co zelf naar dit feest zouden gaan als ze het niet georganiseerd zouden hebben.
Ok, stel je voor:
Je zit thuis lekker TMF te kijken (???), en je ziet op een gegevend moment een reclame van iets van Pleasure Dome ofzo. Je ziet een paar leuke dj's en je denkt ''goh, daar ga ik heen!''. Je loopt vrolijk naar de dichtstbijzijnde Tocketbox en je koopt daar 1 kaartje voor Pleasure Dome.
Hoe moet je dan weten dat het verzet is naar de HMH? Op de reclame zie je nog steeds dat het in Geldredome in Arnhem is. Zullen er mensen toch naar het Geldredome komen denk je?
Je zit thuis lekker TMF te kijken (???), en je ziet op een gegevend moment een reclame van iets van Pleasure Dome ofzo. Je ziet een paar leuke dj's en je denkt ''goh, daar ga ik heen!''. Je loopt vrolijk naar de dichtstbijzijnde Tocketbox en je koopt daar 1 kaartje voor Pleasure Dome.
Hoe moet je dan weten dat het verzet is naar de HMH? Op de reclame zie je nog steeds dat het in Geldredome in Arnhem is. Zullen er mensen toch naar het Geldredome komen denk je?
Da's alleen maar een kwestie van tijd, de kaartverkoop ging nog niet zo hard. de mensen die een kaartje hebben gekocht die leven naar zo'n feest toe en houden echt wel de ontwikkelingen in de gaten, bovendien is 't (dacht ik) pas 8 mei. De reclames, posters zullen nog wel worden aangepast. website is allang vanaf de eerste dag dat 't bekent werd aagepast. Dus je hebt geen punt B.A.L.
Snappen jullie dan niet dat ID&T breder de markt in moet kijken en dus zoveel mogelijk soorten muziek moet aanbieden? Sorry maar Njoy lijkt me een ontzettend gezellig feest + gratis entree van Six Flags
Nee, ID&T kijkt niet breder...aan het soort festivals als NJoy is al een overkill...de gedachte waaruit ze het feest organiseren slaat dus als een lul op een slagroomtaart...tja en wat die gratis entree betreft...dat heb je bij Lowlands ook...daar staan BTW nog betere artiesten ook
Ik ga wel lekker naar pleasuredome, hoorde vorig jaar ook veel domme verhalen over tiesto, commercieel dit, commercieel dat. Was een hartstikke leuk feest, dus je ken er gewoon niks van zeggen.
Btw; een Thialf vol met MoH is zeker niet commercieel, hehe....tuurlijk.
Ik vermaak me altijd wel, dus ook op Pleasure dome, verandering van spijs doet eten mensen.
gr
Btw; een Thialf vol met MoH is zeker niet commercieel, hehe....tuurlijk.
Ik vermaak me altijd wel, dus ook op Pleasure dome, verandering van spijs doet eten mensen.
gr
vind het echt een kut reclame!!
Vast niet de eerste flop... en wanneer is het een flop?! Als het totaal mislukt? Afgelast wordt? Of het geld kost?
denk je nou echt dat id&t nog nooit geld heeft verloren aan een festival/feest.... echt niet alles is een succes.
denk je nou echt dat id&t nog nooit geld heeft verloren aan een festival/feest.... echt niet alles is een succes.
Dat ligt eraan van welke muziek je houdt. Id&t weet nog steeds erg goed hoe ze een goed feest in elkaar moeten zetten.
Alleen al als je de onverdraagzaamheid hier op PF voor urban ziet, dan denk je toch twee keer voordat je een urban-dj programmeert
Alsof PF enigzins representatief is voor de DanceScene
gaan ze eindelijk s op hun bek.
Wat een verschrikkelijke NERD
Verder kan het natuurlijk gebeuren dat iets niet helemaal uit de verf komt.... dat kan gewoon bij nieuwe productintroducties. Wees blij dat ID&T tenminste de moeite neemt om zo nu en dan wat nieuws te brengen i.p.v. de rest van de organisaaties die alleen maar teren op Hard geluid en BeuKaaaaaahh
Maarja, dit zal door weinig PF's gesnapt worden
laatste aanpassing
Het is nu al een flop! De arrogantie van ID&T dat ze met een nieuw feest, met niet-mainstream muziek een Gelredome volkrijgen. 
Ok, voor de liefhebbers zou het een leuk feestje kunnen worden in de HMH, maar het hele concept is weg. Pleasuredome ===>>> PleasureHALL kunnen ze t beter noemen dan.
Ok, voor de liefhebbers zou het een leuk feestje kunnen worden in de HMH, maar het hele concept is weg. Pleasuredome ===>>> PleasureHALL kunnen ze t beter noemen dan.
nou nou marcel je hoeft niet meteen te gaan schelden he, maar je hebt wel beetje gelijk, ik zeg het idd niet echt slim maar tis voor mn gevoel weeeer een nieuw (groot) feest. en daar zijn er al zoveel van. Dan krijg je toch echt het gevoel dat het iets te ver gaat. Tja en dat het dan niet goed gaat met de kaartverkoop is denk ik logisch, omdat er al zoveel feesten zijn.
Maar ok, je het wel gelijk dat ze tenminste weer eens met iets nieuws komen.
Maar ok, je het wel gelijk dat ze tenminste weer eens met iets nieuws komen.
laatste aanpassing
ID&T wilt alleen maar bruut coomercieel geld verdienen, zonder goed na te denken over wat het publiek nu echt wilt. Pleasuredome is nu al geflopt omdat het niet eens meer in de Gelredome is. En het volgende feest waar ze mee gaan floppen is NJOY...
tja en wat die gratis entree betreft...dat heb je bij Lowlands ook...daar staan BTW nog betere artiesten ook
Nee als je naar Lowlands gaat betaal je 18 euro meer als je naar Six flags gaat.
En op Lowlands zijn echt betere artiesten!!!
tja en wat die gratis entree betreft...dat heb je bij Lowlands ook...daar staan BTW nog betere artiesten ook
Nee als je naar Lowlands gaat betaal je 18 euro meer als je naar Six flags gaat.
En op Lowlands zijn echt betere artiesten!!!
laatste aanpassing
id&t GAAT TOCH IN DE TELEFONIE? en draagt het binnekort toch over aan Q-dance??? Nou zal mij benieuwen
Als je in de telefonie gaat heb je ook helemaal geen tijd meer om aan de feesten te denken. Feesten geven is ook een hobby, je doet het voor de mens, als je niet zo denkt kun je beter ophouden net als ID&T. Ben benieuwd wat de volgende stap van Q-dance zal zijn....Zal ook wel ID&T achterna gaan.
GELD, GELD, GELD.
GELD, GELD, GELD.
laatste aanpassing
@B.A.L.: Idd..ik las het al op Fok Forum, maar gisteravond was het weer raak. Zit ik The Box te kijken, komt et een reclame (mooi isse wel!) voor Pleasuredome en ja hoor....in Arnhem!! Kunnen ze dan niet even die spots veranderen zou je zeggen?
Er worden wel meer feesten verplaatst, soms zelfs op de dag zelf.
Hemkade > Powerzone bijvoorbeeld.