Partyflock

Forumonderwerp · 667652

Onze vrolijke vriend...

-is áltijd overdressed met zijn stropdas, zowel tijdens zijn debiele baantje als in zijn vrije tijd
-er komt nooit iets zinnigs uit
-vind zichzelf altijd heel erg grappig

Niks persoonlijks tegen dit geinige sponsje,
maar vrijwel élke wazi-mongool is fan van hem.
Er zijn allicht veel mensen die om dit gastje kunnen lachen en er vaak naar kijken,
maar het valt me op dat juist de grootste wazi-mongolen zichzelf zo prominent met deze kwast willen identificeren. :/

Met pijn in mijn hart (ik mocht hem wel) zal ik daarom voortaan alles en iedereen die iets te maken heeft met Spongebob boycotten.

Hardcore 4 Life,
Spongebob & doorgesnoven wazi's; BURN!!! :devil:
als je dat poppetje zo bekijkt, heeft ie idd wel gabberkleertjes aan...
Geachte heer Vibo,

Als u goed naar de uitzending had gekeken, had u ook gezien, dat mijn client erg verzot was op dit zeepaard.
Daarbij moet ik even vermelden dat in het thuisland van Dhr.Zeepaard, hij een zeepaard-taxi was voor zijn brood. Hij is dus zelf zo dienstbaar ingesteld, niemand, ook niet mijn client, heeft hem ergens toe gedwongen. Dhr. zeepaard werd door dhr. Squarepants in een kastje gewurmd om hem te beschermen.

Ik ben dus bang dat u een en ander verkeed heeft opgevat.

Met vriendelijke groet,

Kim
Spongebob Squarepants PR manager.

lol jezus :P
Ik wil niet insinueren richting dhr Spongebob,
maar nu lijkt het me toch wel duidelijk dat er onderzoek gepleegd gaat worden naar deze gele jongeman.

Omdat u mijn naar het hart ligt mevr Kim,
zou ik u aanraden al uw banden met dhr Squarepants te verbreken en de verdediging van hem staken,
waarschijnlijk wordt de S.S.-organisatie nu doorgelicht voordat het kwaad bij de wortel er uit getrokken gaat worden...
Ik geloof in de onschuld van mijn client en zal hem nooit afvallen.

Mocht in de toekomst onverhoopt dat blijken dat ik u toch in het gelijk moet stellen,
zal ik natuurlijk onmiddelijk alle contact met Dhr. Squarepants verbreken.

Vooralsnog geloven wij niet dat dit nodig zal zijn.
laatste aanpassing
waarschijnlijk wordt de S.S.-organisatie nu doorgelicht voordat het kwaad bij de wortel er uit getrokken gaat worden...

= kimhmm

O:)

Vind bijna alles op Nickelodeon wel lachuh..

Kijk vaak de Amanda show (www.amandaplease.com)
Sponge Bob natuurlijk Angry beavers, en die wezel ofzo die daarna komt.. Heffer heet ie geloof ik en ook soms die 2 negers.. Kenan en Kel.. en ook wel eens Sabrina en oook heel soms Sweet valley High met die 2 (lekkere) zusjes :p

Kortom. ik kijk het best vaak ben geen nazi noch wazi en ik studeer..dus ben niet dom :D

= kimhmm

U hoort binnenkort van mijn advocaat!

:@

Ik vind dit topic pas leeghoofdig.

Je raakt kant noch wal met zo'n verhaaltje wat nergens over gaat.

ik heb pas voor ut eerst die spongebob gekeken en toen ben ik maar met de kat gaan spelen want ik vond dr echt geen drol aan :S

Hier kijkt hij toch wel wat vrolijker! :yes:

(ps ben geen wazi! :P)
Nee, vast niet...
Maar leg eens uit:
wat heeft onze Amerikaanse vriend dan met de Nederlandse vlag te maken? :S
:P

ViBo.. beetje opletten.. :[

Mijn liefje Rox heeft hier vorige maand al een topic over geplaatst..

* zucht *

Nee, vast niet...
Maar leg eens uit:
wat heeft onze Amerikaanse vriend dan met de Nederlandse vlag te maken?

Zijn huisdier heet toch ook Gerrit en het is een waterslak, maar toch miauwt ie???

Daarom dus!! (Y) :P
ViBo.. beetje opletten..

Mijn liefje Rox heeft hier vorige maand al een topic over geplaatst..

* zucht *

Heb de zoekfunctie toch gebruikt hoor mop,
kan geen soortgelijk topic vinden.

Maar kan ook hier aan liggen misschien :$ :
wat een bullshit topic.
ik ben ook wel eens Bassie in een SS kostuum tegengekomen.

mogen we bassie en adriaan ook niet meer leuk vinden nu???:S:D

je kan overal wel een verband tussen zoeken, SpongeBob is gewoon kick, en Octo een zeikerd!:D

Spongebob is kicke net als ze huisdier gerrit :P

Wat is dat Spongebob?! :S

(jah sorry, kom net onder mijn steen vandaan!)
:9
Tjonge jonge wat een vergelijking, komt een beetje paranoide over als je 't mij vraagt. Wat maakt het eigenlijk nou allemaal uit, chill man, relax, maak lol, ga naar feesten ofzo, leef je uit maar steek je tijd niet in die achterlijke zooi boycotten, het is de moeite niet waard en je berijkt er ook nogges niks me.
vibo zet mijn sponsie bob niet in een kwaad dag licht wil je

en al helemaal niet vergelijken met wazi's

bvd

Deze topic gaat nergens over...

ga je me nou boycotten vibo ?????

spongebob is cool

Met pijn in mijn hart (ik mocht hem wel) zal ik daarom voortaan alles en iedereen die iets te maken heeft met Spongebob boycotten.

Hardcore 4 Life,
Spongebob & doorgesnoven wazi's; BURN!!!

donder op man! als jij naar the bold and the beautiful kijkt loop ik dat toch ook niet te zeiken dat kakkers de deur uit moeten en ze ga ''ycotten'' of weet ik veel wat je met dit forum wilt bereiken:vaag:

en de uitzending eindigd in een scène waarin het zeepaard achterna wordt gezeten omdat hij zogenaamd het geld uit de kluis van dhr. Crab heeft opgegeten.

deed hij ook trouwens.. kut zeepaard :)
tering, Vibo, jij knake harry!!
Ga jij effe spongebob met Wazi's Associeren!!
Wie volgen? De teletubbies? :S
:frusty:

en niet veel wazi's vinden spongebob leuk.. ook veel normale mensen.. en zelfs mensen zoals jou vibo!

Is er ook iets tegen gabbers die van spongebob houden
:vaag:
Maak SpongeBob zwart! :D

tsss.. vibo's eigen site

http://www.kindertent.nl/vi_bo

denk dat ie fan is van teletubbies...:jaja:
Alsof Spongebob nie koeler is dan die zoute pokemon!!! bah bah bah bah KWAL

Degene die spongebob niet kunnen waarderen hebben echt geen gevoel voor humor!
Ik vind um echt geweldig!

Sorry dat sommige mensen zich volwassen gedragen..
vin het tuh triest voor woorduh dat iemand zoiets vergelijkt heb juh nix beters tuh doen !!!
laatste aanpassing

Dit is een gek topic,
voor mensen die zich vervelen,
jongens en meisjes dames en heren, hier een mededeling:
ik heb jeuk aan me kont!!!
Ik denk dat dat komt omdat ik me verveel...
wie heeft er een ruwe spons voor me? :P

hijs best leuk :yes:

Hij is allejezus irritant
Erger me kapot aan hem:/

spongebob is ook misbruikt vroeger :jaja:

mooi trouwens.. figuren die ontkennen wazi te zijn heheheh
ik ontken nie ben geen geen wazi maat;) maar dan hoef juh zoiets nie tuh vergelijkuh vin ik dan he;)

hehem ik doelde niet op jou hoor,., ik heb alleen ViBo zijn verhaaltje gelezen.. ik bedoel het gewoon in het algemeen..
ga je me nou boycotten vibo ?????

hebn ik dat ooit NIET gedaan dan? :P

en niet veel wazi's vinden spongebob leuk.. ook veel normale mensen.. en zelfs mensen zoals jou vibo!

[/qupte]

Ja best leuk manneke, maar dat wil niet zeggen dat ik op hem zou stemmen :P

[quote]vin het tuh triest voor woorduh dat iemand zoiets vergelijkt heb juh nix beters tuh doen !!!

1. leer Nederlands
2. ook jij hebt quasi-wazi-foto's van vlaggen en Lonz in je profiel staan,
en mag daarom niet mee disussiëren :P

ik heb jeuk aan me kont!!!

\

... ga je moedah da mee lastig vallen (y)_:)
maar het valt me op dat juist de grootste wazi-mongolen zichzelf zo prominent met deze kwast willen identificeren.

Jaa zo ken ik er nog wel een paar..wat dacht je van american history X ?!! k zal er geen woorden aan vuil maken
Jaa zo ken ik er nog wel een paar..wat dacht je van american history X ?!! k zal er geen woorden aan vuil maken

ahx gaat juist over een foute skinhead die bekeert... daar draait het hele fuckin verhaal over en toch vinden alle wazi's het een mooie film...

gaat zeker zo... eerste uur word aangezet en zodra die gast de gevangenis in gaat is hij opeens afgelopen :O
dat bedoel ik maar!

Spongebob is gewoon een held :respect:
oke we geven er een draai aan.
alle mensen met de muziekstijlen darkcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, speedcore, tekno, terror als favo in hun profiel houden van Spongbobje
:[
het is een tekenfilm manneke.
jij maakt je druk over wie of wat dit
figuurtje leuk vind.
dat is tamelijk triest....

Sissy de opperkotser (anti-wazi) 27 maart 2004 10:53
oke we geven er een draai aan.
alle mensen met de muziekstijlen darkcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, speedcore, tekno, terror als favo in hun profiel houden van Spongbobje
-------------------------------------------------

das beter!

Het is trouwens Spongebob ipv Spongbobje
laatste aanpassing

vibo, ben jij een kakker?
vibo, ben jij een kakker?

heb wel schijt aan alles,
en iedereen die tegen mijn topic is zelf een wazi :9