Partyflock

Forumonderwerp · 667536

Eindelijk gaat het gebeuren ! Een oldschoolparty in de MatriXX :D :D

Toppie :respect:

21 Mei
Matrixx, Nijmegen
Dj Rob & MC Joe
Panic
Stanton
Darkraver

Werelds gewoon.... Hier ben ik echt heel blij mee !!! :D
laatste aanpassing
Ok dan, veel plezier!!!
Ja, dank je.
Jij ook hè!

Minimum leeftijd is 20 jaar!

zouden ze nou serieus controleren aan de deur?

vind zowie zo dat matrixx
zich een beetje moet gaan
aanpassen vooral
als ze een oldschoolavond
gaan houden
beetje triest als
mensen van ver komen
en weer weg kennen omdat
ze er niet van bewust
waren dat ze geen nikes
aan mochten houden

MsBitch met een flink decolete kom je altijd binnen;)
zouden ze nou serieus controleren aan de deur?
:yes:

en ik krijg net een mailtje terug van de matrixx dat iedereen met Nikes gewoon binnenkomt. Daar was al rekening mee gehouden..... :-)
Lekker hypocriet...
Nee dank je!

Principes mensen, principes!
Wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen over een avondje stappen, zucht!
Wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen over de mening van een ander, zucht!
Hmmm, je bent wel lekker origineel vandaag zeg!
laatste aanpassing
Beter goed gejat dan slecht verzonnen hè... ;)
laatste aanpassing
nou mag je nikes aan en is het nog nie goed en dat heeft niks met je principes te maken want het is normaal dat je geen nikes aan mag in een discotheek en nou maken ze een uitzondering omdat het oldschool is dus ik zie je probleem niet echt meer

dus nikes mogen gewoon?Zou een beetje triest zijn als dat niet zou kunnen op zo'n feestje.

inderdaad
timoothy 19 mei 2004 18:04
nou mag je nikes aan en is het nog nie goed en dat heeft niks met je principes te maken want het is normaal dat je geen nikes aan mag in een discotheek en nou maken ze een uitzondering omdat het oldschool is dus ik zie je probleem niet echt meer

U got that right!

vanavond de boel maar weer eens onveilig maken....... :P
Hehe Grolsch Core.... komt zeker goed. Vanmiddag eerst maar eens in Duitsland drank gaan inslaan:P
Wordt gezellie vanavond :D

Haa Gespot Kom op C kers :bounce:
Zo ik heb best zin in vanavond moet ik zeggen..
:bounce: :D

Vanavond huuh Ooh Ok Dan maar niet !!!
Artiest {SHOWLIST artist 3198, 158092, 30715, 23213, 40084, 39, 58344}
Mensen hou er maar rekening mee dat er echt alleen maar Oldschool gedraaid zal worden en geen Early Rave...nou misschien een beetje dan..;)

Maar echt snoeiharde oude platen gaan niet voorbijkomen vrees ik...:(

Tot vanavond...

Dat is juist perfect Dennis !! :D :D
kut zeg ik zou met vrienden er heen gaan willen ze nu toch wat anders gaan doen :-(

zwaar klote zeg ik had hier echt wel zin in.

kan wel janken :-(
Dat is alleen maar een mooie gedachte Panic, want hoe vaak zegt een organisatie van we geven een 'oldschool' feest en uiteindelijk wordt de helft van de avond early rave gedraaid, hopelijk krijgen we vanavond een terugkeer naar de begintijd van de house :respect:
Zou wel mooi zijn, het heet tenslotte ook oldschool classixx, anders kunnen ze het net zo goed early-rave classixx noemen, maar het zal wel goed komen...

Ja,

Da's swaar klote michael!!
En dan is het early-rave en dan is het beeld helemaal niet op de waarheid berust...

Lang leve de Tiny tot's, Happymens, Stunned Guy's, Bonkers... bla bla bla
We zullen straks wel zien wat het gaat worden. Maar terug naar waar het allemaal begon zou mooi zijn....
Thanx dennis!!

Hahah Vanaf 1.00 uur!! Starts the Panic :D :bounce:
Leuk feestje :bounce:

ze gingen langer door dan 05.00 uur

Was gewoon weer een lekker avondje..:D
T was weer super gezellig!!!!
Als Rob net zo lekker draaide als dat ' ie donderdag deed, dan zal 't wel goed geweest zijn ja!

Van verjaardagsfeestjes toch nog spontaan helemaal uit mn dak kunnen gaan! heb er weer van genoten :D :yes:

Locatie Matrixx is niet te groot, niet te klein, publiek wat ouder en vaak "relaxed';-) en dan die muziek :K!
Het was weer leuk :yes:!
UK was je er wel....:P

Ik had veel zin om te gaan.....
En het was echt heeeeel gezellig :$

heb me echt goed vermaakt in matrixx!!
zo heb me zeker goed vermaakt.. :D

Alleen ze hebben me jas aan iemand anders meegegeven
voor herhaling vatbaar :D eindelijk eens een keer de hele avond goeie muziek

Echt supervet feest!
relaxed en wat ouder publiek, goeie muziek, veel nummers die ik al een tijd niet gehoord had (are am eye, calling earth, smack my bitch up :respect: ).

House your body house your body, house music all night long... Say What?? ;)
laatste aanpassing

Was erg gezellig :)
Lekker veel bekenden, en een stukkie topmuziek zeg !

:respect: voor alle DJ's !
Zekers te weten voor herhaling vatbaar..

En Goudlokje, heb je me niet ongemerkt gestalkt dan ;p
:bounce:

Is zeker voor herhaling vatbaar ja!! :jaja:
Heb de hele avond met een Big smile :D gestaan.. Hahah "Mijn" muziek de hele avond lang!! Yahoooo!!

Lots of respect 2 Panic :respect:
Het was zekers gezelig en de muziek was ook super,
het mag zeker nog wel een keer gedaan worden, maar niet te vaak, want anders is het ookniet meer leuk
wel man.. 1 keer in de 2 maanden ofzo.
WAauuuuW....Vet LauW FeeSjiE.....:xtc:
heb dr 1 1/2 uur voor in de auto gezete maar zekers geen enkele minuut spijt van gehad....
....My mates And My hebben heel de Aaf :bounce:

om 9 uur daarna pas gaan slapen met nog die heerlijke RoeS :vaag:
Inderdaad de sfeer, het publiek en de muziek waren perfect!!! Kon niet beter... Echt heel de avond superbeat! Voor herhaling vatbaar, maar zeker niet teveel zodat het niet afgezaagd gaat worden. Oldschool ClassiXX rules:respect:! Bij ons in Belgie noemen ze die stijl Retro House, maar dan draaien ze spijtig genoeg wel niet zo van die gabberachtige klassiekers als "Don't Touch that stereo", "Drunken piece of shit", "Hardcore Vibes", enz... Dat noemt bij jullie dan weer Early Rave, denk ik. Is voor de afwisseling wel zeer leuk en maakte deze avond gewoon af. Kon ik mij gabbermoves van echt jaren geleden nog eens stiekem proberen boven te halen. Tot grote hilariteit van mijn vriendin. Wat is eigenlijk het grote verschil tussen Oldschool en Early rave, want wij gebruiken die termen niet. Oldschool is bij ons niet hetzelfde als bij jullie en de term Early Rave komt in Belgie niet voor. Muziek vanuit de beginjaren van de House noemt bij ons Retro House. Beetje stomme benaming.

Het meeste deel van het publiek was iets ouders en dat was wel leuk. Dit waren ook voor hun dan platen vanuit hun beginnende feestperiode zoveel jaren geleden. Een beetje nostalgie kan wel eens leuk zijn.....memories..... oooo zoals het vroeger was wordt het nooit meer....HAhaha.:frusty:

DJ Panic was super. Er was toch nog een DJ tussen Panic & Darkraver, niet???? Wie was dat nu weer, Dj Rob vermoed ik? Darkraver vonden wij deze avond precies wat minder en hadden wij meer van verwacht. Toch was het een super vet feestje en de verplaatsing meer dan waard!!!!:bounce:.
laatste aanpassing
was idd dj rob ertussen door
en darkraver wat minder, daar wen je wel aan, vond het trouwens nog wel mee vallen hij draaide nog wel aardig
calling earth

heb Rob de dag ervoor nog gevraagd of 'ie dat wilde draaien, maar hij had 'm toen niet bij :s.
Heb 'm toen trouwens ook meteen gezegd dat 'ie geen petje op zou mogen in Nijmegen 8)8)8)
laatste aanpassing