Partyflock

Forumonderwerp · 667536

Eindelijk gaat het gebeuren ! Een oldschoolparty in de MatriXX :D :D

Toppie :respect:

21 Mei
Matrixx, Nijmegen
Dj Rob & MC Joe
Panic
Stanton
Darkraver

Werelds gewoon.... Hier ben ik echt heel blij mee !!! :D
laatste aanpassing
Watte? :D

Waren de back2back feesten niet oldschool dan?
Ik kan het mis hebben maar..

Wel leuk iig :D
Zoooooooo beter :D :D daar gaan we zekers heen.. :bounce:

volgens mij niet nee yvonnuh.. laatste xxlerator was het pavo en zany back2back en dat was gewoon dat ze samen tergelijkkertijd draaide...

Nee, dat was gewoon hardstyle. Gelukkig dat er wel wat mensen oldschool draaide (Equinoxx, ik ben je nog steeds dankbaar ;))..

Maar nu, de hele avond oldschool.. En wat voor een..
Gewoon mijn alltime hero's op 1 avond.. Kan niet beter onderhand :D :D

Leuk, maar volgens mij mag je dan nog steeds geen Nikes aan :cry::cry:
Waarom op vrijdag :vaag:
vind ik dan weer jammer, doe t dan gewoon op zaterdag.
Darkraver niet te vergeten, die staat ook geboekt! :respect:

Wel vet dat ze dit doen, nu nog een hardcore party en het feest is compleet ;)

ohjaaaaaaaaaaaaa!!!!
hier ben ik zkeers aanwezig!!!!

ohw kut dit is een vrijdag!!
dan ben ik er waarschijnlijk dus toch niet!:S
ja ik denk dat ze het nog niet aandurven op zaterdag maar als het bomvol zit zal er wel verandering in komen..
Dit zou juist op een zaterdag ook bomvol raken denk ik hoor :yes:
Ik moet nu nog maar eerst zien of ik die zaterdag vrij kan krijgen anders ga ik niet.
dat weet ik wel zeker dat het bomvol word.. :D

ja man ze oeten het gewoon verzetten naar zaterdag!!:D
denk ik dat ze veel meer mensen trekken dan op vrijdag!!

zijn immers veel mensen die werken op zaterdag!
waaronder ik zelf:(
Beters ik ben er iig zeker weten bij!!!!!

100% aanwezig
ja hoor las t net in het blaadje van de matrixx is zekers beter maakt niet uit op wat voor een dag het is ga er toch zeker heen van begin tot eind :bounce:

vaak over gehad dat t er ooit een oldschool feest moest komen maar had er niet echt vertrouwen in dat het er ooit zou komen haha fout
Ik hoop dat het feest een groot succes wordt en dat twam besluit dan een volgende editie op zaterdag gehouden kan worden. Eindelijk weer eens ouderwets lomp knallen in de XX. Bij de het laatste miss monica optreden in de xx was er ook nog een 20 minuten oldschool ... zalig

waus 26 maart 2004 18:41
ja hoor las t net in het blaadje van de matrixx is zekers beter maakt niet uit op wat voor een dag het is ga er toch zeker heen van begin tot eind

vaak over gehad dat t er ooit een oldschool feest moest komen maar had er niet echt vertrouwen in dat het er ooit zou komen haha fout

Ik had precies hetzelfde. Zelfs de naam "Classixx" heb ik een keer letterlijk geroepen :D

Ik denk dat er veel oude bekenden uit de buurt wakker geschopt gaan worden ;)
Jaaahaaa zeker wel 100000%%% aanwezig!! Lekker wat early hardcore ertussendoor dan word het zeker wel TOPPP!! :bounce: Denk wel zeker dat panic daar wel voor zorgt!! goeieouwetijd ;P
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
denk dat ik er dan zeker ook wel weer is bij ben :D
Eindelijk, echt wel beter een keer,
respect to the oldschool!!
zekers

en toch moeten ze het verzetten naar zaterdag :)
Ik denk dat er veel oude bekenden uit de buurt wakker geschopt gaan worden

daar ben ik ook bang voor denk ik en tevens dat het wel eens erg gezellig kan worden

heb gister nog iets gehoord over een partyland feessie maar dat was allemaal nog een beetje vaag en onzeker maar er wordt over gesproken :D

Hé UK, hebben ze inderdaad toch naar ons geluisterd in het vorige XXlerator topic hebben wij het hier samen inderdaad nog over gehad en de naam ClassiXX inderdaad genoemd...
Ik heb er zin in Back 2 the good old days!

Ja he, stond me ook iets van bij ja :)
Met al dat geld wat wij erheen brengen mogen ze ook wel luisteren ;)

2 waus : Inderdaad, ik hoorde gister ook iets. Er gaat ergens in mei een reunie aankomen begreep ik. Hoe en wat verder weet ik ook niet. Wel lachen :D
Je kan nu zelfs stemmen dat je een hardcore feest wilt hebben in de matrixx. Op de site van de matrixx zelf.

ik zal eens even een topic starten.

Hier ben ik zeker weten bij, en de dag erna ook bij Curse of darkness!

nee helaas moet ik dit gaan missen!!

ik kies toch voor B2B vs hardtec in de peppermill 20-5
komen Rob & mc joe, panic & mc alee en paul elstak
vorige editie was ook super vet

en zaterdag 22-5 naar de hemkade multigroove!!
Dit word een leuk weekend 2 dagen achter mekaar knallen en allebei gewoon in nijmegen..
in de pep is het ook goed te doen maar ga zeker niet daarheen als er zo'n feest in mn achtertuin gegeven wordt :D

en multi ziet er ook weer briljant uit
Laat het avondje oldschool maar komen :yes: . Eigenlijk komt het goed uit dat het op een vrijdag georganiseerd wordt. Waarschijnlijk zijn er dan echt alleen maar oldschool liefhebbers binnen.

Eigenlijk komt het goed uit dat het op een vrijdag georganiseerd wordt. Waarschijnlijk zijn er dan echt alleen maar oldschool liefhebbers binnen.

Precies ! Nu komen de mensen echt voor de muziek. Zaterdags komt er vaak volk, dat gewoon niets beters te doen heeft. Althans, zo ben ik zelf. Ook al is er trance, dan ga ik nog, puur voor het uitgaan, en niet voor de muziek.

Ik heb er ook zin in !! Lekker oldschoolen om de hoek :D :D

En 11 Juni een Partyland-reunie ! Ook beter... !!
Partyland altforst of daarbij ??

Ik heb dit topic ook even laten koppelen ;)

Je kan zo door voor koppelbaas ;)

Yep, die Partyland ja :D
Oude Blauwe Sluis..
Heb er nog niets over gehoord of gelezen. Wat is het voor iets dan ??

Partyland ben ik vroeger wel een paar keer geweest, niet echt vaak :no: Maar een één of andere reunion lijkt me niet verkeerd. Voor de oude garde

eerst matrixx de 21 mei en dan 22 mei curse of darkness dan 2 vette partys in onze prachtige stad nijmegen de oudste stad van nederland
Ik denk dat ik het maar bij "Multigroove presents Legends" houd voor dat weekend maar de line-up van de Matrixx de 21e is zeker om te :kwijl:en :P.

Hakkuh!!!!
daar ga ik zeker heen tering zeg dat wordt echt een topavond. daar gaan we helemaal losssss.......
nog maar een maand.. ;P

Nee, dat was gewoon hardstyle. Gelukkig dat er wel wat mensen oldschool draaide (Equinoxx, ik ben je nog steeds dankbaar )..

To UK:

Als je 8 mei ook in de Matrixx bent,ga ik zeker weer wat oldschool draaien na Daniel Mondello.

Ik denk dat ik er wel ben (y)
Zou weer vet zijn, een paar gouwe ouwe classics :D

Ik hoorde dat je vorige keer ook de boel op de kop hetb gezet met oude knalplaten (was helaas zelf al naar huis), maar ga zo door ;)
Ik weet nog niet zeker of ik erbij ga zijn ik ben nog an het twijfelen.. (8 mei dan)
laatste aanpassing
Zeker een feestje om niet me missen!

Sorry, maar wil het toch even kwijt:

Waarom lijkt het toch de hele tijd dat er tussen Oldskool en het heden, een zwart gat zit?

Mijn 'droomwens' is dus ook:

Een (Happy) Hardcore feest 1996-1998 style, en dan in de regio natuurlijk!

Maar goed, dit is een begin...
Beginning of the End?
Het mooie voorproefje hebben we gehad afgelopen zaterdag ... het zou echt tof zijn als de 21ste net zo wordt. Lekker stampen met z'n allen :yes: :bounce: (y)