| Betreft: | evenement: Oldschool ClassiXX, vrijdag 21 mei 2004 om 22:00 |
waus 26 maart 2004 18:41
ja hoor las t net in het blaadje van de matrixx is zekers beter maakt niet uit op wat voor een dag het is ga er toch zeker heen van begin tot eind
vaak over gehad dat t er ooit een oldschool feest moest komen maar had er niet echt vertrouwen in dat het er ooit zou komen haha fout
ja hoor las t net in het blaadje van de matrixx is zekers beter maakt niet uit op wat voor een dag het is ga er toch zeker heen van begin tot eind
vaak over gehad dat t er ooit een oldschool feest moest komen maar had er niet echt vertrouwen in dat het er ooit zou komen haha fout
Ik had precies hetzelfde. Zelfs de naam "Classixx" heb ik een keer letterlijk geroepen
Ik denk dat er veel oude bekenden uit de buurt wakker geschopt gaan worden
Eigenlijk komt het goed uit dat het op een vrijdag georganiseerd wordt. Waarschijnlijk zijn er dan echt alleen maar oldschool liefhebbers binnen.
Precies ! Nu komen de mensen echt voor de muziek. Zaterdags komt er vaak volk, dat gewoon niets beters te doen heeft. Althans, zo ben ik zelf. Ook al is er trance, dan ga ik nog, puur voor het uitgaan, en niet voor de muziek.
Ik heb er ook zin in !! Lekker oldschoolen om de hoek
En 11 Juni een Partyland-reunie ! Ook beter... !!
Zeker een feestje om niet me missen!
Sorry, maar wil het toch even kwijt:
Waarom lijkt het toch de hele tijd dat er tussen Oldskool en het heden, een zwart gat zit?
Mijn 'droomwens' is dus ook:
Een (Happy) Hardcore feest 1996-1998 style, en dan in de regio natuurlijk!
Maar goed, dit is een begin...
Beginning of the End?
Sorry, maar wil het toch even kwijt:
Waarom lijkt het toch de hele tijd dat er tussen Oldskool en het heden, een zwart gat zit?
Mijn 'droomwens' is dus ook:
Een (Happy) Hardcore feest 1996-1998 style, en dan in de regio natuurlijk!
Maar goed, dit is een begin...
Beginning of the End?