Partyflock

Forumonderwerp · 667210

weer een dom topic natuurlijk maar angezien ik 6 april een keuring heb stel ik toch maar ff de vraag!

hoelang blijft XTC in je lichaam (bloed/pis) zitte??

alvast bedankt.
ik geloof iets van 2 maanden totaal, je kan door veel redbull te drinken van te voren het verbergen heb ik eens gehoord
het blijft zelfs na 10 jaar nog ergens in je lichaam achter

met speciaal onderzoek kunnen ze na 10 jaar nog zien dat je drug gebruikt hebt

suc6 hihi
Ahum, kuch... het blijft ongeveer 8 tot 10 dagen zichtbaar in je urine/bloed.

THC (blowen) kun je een maand nadat je een joint gerookt hebt, nog in het bloed terugvinden.\
En als je een keuring hebt, mogen ze er niet op zoeken zonder jouw uitdrukkelijke toestemming.

Weet niet wat voor keuring jij hebt/krijgt?

uhmzzzz gebruik gewoon NIET :D
Kijk eens op de site van... hoe heten ze ook al weer...

dat drugshuis, die testen etc. voor verslavingszorg etc.
godver, ben er veel te lang uit al :P

Kentron ;)
Nee die ook niet :P

jezus, wat erg :S

ehm... ff tjekken, moment :P
http://www.jellinek.nl

Bij veelgestelde vragen staat alles uitgelegd, mocht je mij niet geloven :P

Maar wat voor keuring is het? Ze mogen niet zomaar zonder jouw toestemming op drugssporen gaan zoeken in je urine.
Door middel van die urine gaan ze kijken of jij misschien verborgen kwaaltjes hebt.

keuring voor ut leger dus dan doen ze zowiezo je urine checken!

maar, tsal allemaal wel goed komen!:D
Ik heb een keuring van de luchtmacht gehad, precies hetzelfde als jij krijgt.

En daar gaan ze niet controleren op stoffen qua drugs, dat mogen ze alleen als ze jou daar toestemming voor gevraagd hebben.

Of als je marinier ofzo wil worden.

Ze controleren je urine wel ja (beter lezen aub) maar ze checken of je eiwitgehalte goed is of dat je misschien iets engs onder de leden hebt, of je nieren wel goed functioneren en dat soort zaken.
Meer een controle om te kijken of je wel echt gezond bent en alles goed functioneert.

Maar goed, xtc blijft zeker 8 tot 10 dagen in je urine zichtbaar en THC zeker een maand.
Maar nogmaals, daar mogen ze niet zomaar op controleren

Het is maar net waar je prioriteiten liggen zeg ik altijd maar als mensen met zulke vragen komen

dankje! tenminste een paar mensen die serieus reageren! :D
ik zou als ik jouw was na die keuring pas weer wat nemen

xtc duurt 72 uur voor het je lichaam uit is dat licht er aan hoeveel je gebruikt hebt maar hou er rekening met een week
blowen duurt als je niet veel rookt een week rook je dagelijks dan duurt het 8 tot 9 weken voor dat get je lichaam uit is bel anders de drugs lijn anoniem 020 4087774
Ik reageer godver al de hele tijd serieus :@

72 uur dus niet, maar 8 tot 10 dagen...

Probeer het eens zou ik zeggen ;d

Ze controleren je urine/bloed niet, tenminste niet de 1e x dat je gekeurd wordt.. heb het ook niet gehad duss :) Don't be afraid!
*zucht*

Dat controleren ze wel...

Niet allemaal zo speculeren, half NL heeft dat, maar zij weer niet hoor :P

Ze controleren het wel, ga daar maar van uit :jaaj:

haha, echt hoor bloemetje :P

vorige maand ben ik ook gekeurd (afgekeurd helaas :/) en er werd helemaal niet getest op mn urine/bloed.
ik zat daar de hele dag met een andere groep mensen die net als ik ook gekeurd moesten worden, en geen van allen zijn op hun urine/bloed getest :)
ze vragen er wel naar, of je drugs gebruikt of gebruikt hebt.. maar that's it.
aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh gaat nooit meer weg :vaag:
Ik ken een gozer, die ging ook voor een keuring (weet niet precies meer wat voor 1), maar iig een drugskeuring.. had de avond daarvoor nog flink gesmoked .. zeggen ze dat hij clean is :S

mdma blijft ong. 72 uur in je bloed zitten.
thc blijft ong. 30 dagen in je bloed zitten, maar volgens mij blijven er van beide de aankomende 10 jaar wel sporen achter in de rest van je lichaam
Nou, ik kan mijn school-en cursusgeld wel weer ophalen, ik heb alles voor niks geleerd :(

10 dagen ! homo's :kots:
THC 30 dagen toonbaar in je urine :@

Maar goed, zelf weten :)

FF EEN ANDER WEETJE!!Wist je dat ze aan de structuur van je haar kunnen zien of je iets gebruikt hebt.Tenminste na een tijdje. Zelfs na een jaar..vond ik wel ff leuk om te vertellen...

Lekker BOEIEND ZEG MAAR
laatste aanpassing

xtc 3/4 dagen zichtbaar!!!

kijk maar op jellinek.nl staat alles wat je wil weten!!!!!

Artiest Sentinel
72 uur

godver 10 jaar?!?!?! ik dacht dat alleen LSD zulke sporen achter laat.. xtc dus ook :vaag: dacht 2 a 3 maanden dat het in je lichaam bleef
tis echt troep heah!:jaja: :p

godver 10 jaar?!?!?! ik dacht dat alleen LSD zulke sporen achter laat.. xtc dus ook :vaag: dacht 2 a 3 maanden dat het in je lichaam bleef
tis echt troep heah!:jaja: :p

ze kunnen het aan de haar zien, aan de dna ofzo moeilijk moeilijk. elke keer als je wat gebruikt komen er sporen in je haar en die moeten eruit groeien, dus scheren maar die handel!

72 uur en een half jaar ozo in je hersenen.
jongen maak je niet drugs.... bij landmacht keuring testen ze NIET op drugs... dit mogen ze niet ivm privacy shit enz enz... als je al bij de landmacht (luchtmacht en marine ook) werkt en mochten ze bewijzen hebben dat je drugs gebruikt heb of mochten ze bijv drugs op je kamer hebben gevonden dus kunnen ze om je TOESTEMMING vragen om je te testen, in dit geval krijg je EERVOL ontslag, stem je hier dan niet mee in word je gewoon buiten gedonderd en zal je nooit meer een ambtenaren funktie kunnen vervullen

dus don't panic
laatste aanpassing
TeQno-Lotje >

jij heb alleen je eerst keuring gehad, als je hier niet was afgekeurd dan was je naar de 2e keuring gegaan en deze is lichaamlijk en medische
Je serotonine is in een aantal maanden helemaal bijgevult.

XTC is in een aantal dagen al uit je bloed.

En het kan jaren na gebruik getoont worden door je haar.
Het blijkt sporen in je haargroei achter te laten.
http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=499&id=3

http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=524&id=4

http://www.jellinek.nl/vraagenantwoord/full-story.php?q=377&id=7

Bij een eventuele test op XTC, onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten. Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test tot 3 dagen in urine of bloed aantoonbaar

(f)

Bron: www.jellinek.nl
laatste aanpassing
ps: je moet bij het openen van de link even het "-" voor php weghalen...

2 Pluisman:
TeQno-Lotje >

jij heb alleen je eerst keuring gehad, als je hier niet was afgekeurd dan was je naar de 2e keuring gegaan en deze is lichaamlijk en medische

ik ben ook medisch en lichamelijk getest hoor :s
moest op een doktersding liggen, allemaal van die plakkertjes op mn borst en buik om naar mn hart te kijken en de dokter ging naar mn gewrichten en houding kijken enzo.. je voelt je dan best voor lul liggen :P had ook een gehoortest, oogtest, lengte, gewicht, krachttest, conditietest.. en dan krijg je daarnaast nog een psychologische test..
laatste aanpassing
en ook sport test gehad? totale keuring bestaat uit 2 dagen... psygologisch sport en medisch

maar goed normaal doen ze dus ook een urine test maar dit is op ziektes 1 ding is zeker op drugs word zoiezo niet getest ookal lopen veel mensen dit soms wel rond te vertellen

ja ook sport test gehad ja..
ow vaag? is dat lang geleden dan? want toen ik getest werd.... is ondertussen al weer 3 en half jaar terug ofzo werd dat wel gedaan... misschien tegenwoordig ook niet eens meer ofzo

LSD blijft trouwens ook maar uiterlijk 72 uur in je bloed.
Het slaat zich ook niet op in je vetweefsel zoals in veel 'sprookjesboeken' te lezen is, laat staan in je hersennen.
Als LSD na 72 uur uit je bloed is
waarom kan die trip na 20 jaar dan weer terug komen ?

Nog meer sprookjes !?!?!?
Je hebt het over de veel besproken flashbacks neem ik aan ??
Dit verschijnsel wordt Post-Traumatische-Stress genoemd, dit kan bij sommige mensen optreden na bijvoorbeeld dramatische ervaringen zoals een oorlog, mishandeling, een ernstig ongeluk, of een gigantische badtrip (niet per definitie op LSD) of bijvoorbeeld een intense positive ervaring (een flashback is lang niet altijd negatief)
1% van de wereldbevolking lijdt hieraan (LA Times, Feb 18 1992), hiervan zijn er enkele die dit verschijnsel over hebben gehouden na LSD gebruik.
De kans dat je zonder LSD flashbacks krijgt is vele malen groter.
HPPD (Hallucinogen Persisting Perception Disorder) is een syndroom wat ook kan ontstaan na LSD gebruik, in lichte vorm ervaren meerdere ´trippers´ dit af en toe, de ernstige vorm (op 24 uurs basis) komt nauwelijks voor.
Het betekend dat je waarneming net iets anders is of dat je bijvoorbeeld ´trailers´ ziet.
We hebben het hier nogsteeds over enkele gevallen, de mensen die wel psychische schade hebben overgehouden aan een (LSD) trip hadden daar aanleg voor, wisten niet waar ze aan begonnen of waren emotioneel/psychische niet helemaal stabiel (een vereiste als je gaat expirimenteren met psychedelica).
Lytheon >

true
Oh, nou weer 72 uur %-)
Toen ik van allerhande cursusjes gedaan had inzake kinderen oplappen op housefeesten was het nog 8 tot 10 dagen aantoonbaar in bloed enzo.

Veranderd ook met de dag :gaap:

2 pluisman, nee ik ben vorige maand gekeurd :) dus niet lang geleden.

Mijn bloed is iig zuiver als ik zo de termijnen lees, alleen THC, dat is denk ik sinds mn 14de niet meer uit mn bloed geweest 8)

De drugs informatie afkomstig van Nederlandse instellingen schieten dramatisch tekort en zijn hopeloos veroudert.
In je haar blijven de meeste middelen wel langer aantoonbaar, zo ook LSD.
Deze test methode is alleen (nog) niet accuraat genoeg.

:xtc