Uiteraard aanwezig in vakkie X2!
Een ding is zeker, twente wint de beker!
Een ding is zeker, twente wint de beker!
RWAM> wij zijn feyemoord niet !!
dus pas maar op
ik herrinner me zo ineens nog een wedstrijd FC Twente - Kutrecht waarin het 4 min voor het einde 1-2 stond en 4 min later was het 4-2 voor twente dus je weet maar nooit
zolang de sfeer maar goed is
en daar ben ik zeker niet bang voor
de FC Twente supporters worden 22 mei uitgeroepen tot beste supporters van Nederland
en utrecht is ook niet stil dus dat komt wel goed
als ut weer ook meezit wordt het een gezellige dag met een mooie pot voetbal
dus pas maar op
ik herrinner me zo ineens nog een wedstrijd FC Twente - Kutrecht waarin het 4 min voor het einde 1-2 stond en 4 min later was het 4-2 voor twente dus je weet maar nooit
zolang de sfeer maar goed is
en daar ben ik zeker niet bang voor
de FC Twente supporters worden 22 mei uitgeroepen tot beste supporters van Nederland
en utrecht is ook niet stil dus dat komt wel goed
als ut weer ook meezit wordt het een gezellige dag met een mooie pot voetbal
Ken me ook nog een wedstrijd herinneren dat er in het diekman zowat meer Utreggers zaten dan twente supporters
En wanneer was dat dan wel niet meneer de hooligan?
Ik kan me wel een goede rel herinneren maar das zeker 12 jaar geleden en ik denk niet dat jij daar bij was.
Zondag wordt het onze dag!!!!
ja ok maar waarvoor zijn rellen nodig laten we er zondag gewoon een gezellige dag van maken
ik weet nog goed 3 jaar terug stonden we er ook tegen PSV alle supporters liepen door elkaar PSV en twente gewoon door elkaar
zonder problemen.
en zolang ut weer meewerkt en de sfeer goed is en natuurlijk een goede pot voetbal wordt het een super dag of we nu winnen of verliezen
het liefst winnen we natuurlijk maar zo denken jullie in utrecht vast ook
in de amstelcup kun je niet weten wie er wint van te voren.
kijk naar 3 jaar terug
twente tegen PSV
PSV was kampioen dacht ik toen
en toch wonnen wij terwijl we een slecht seizoen hadden
ik weet nog goed 3 jaar terug stonden we er ook tegen PSV alle supporters liepen door elkaar PSV en twente gewoon door elkaar
zonder problemen.
en zolang ut weer meewerkt en de sfeer goed is en natuurlijk een goede pot voetbal wordt het een super dag of we nu winnen of verliezen
het liefst winnen we natuurlijk maar zo denken jullie in utrecht vast ook
in de amstelcup kun je niet weten wie er wint van te voren.
kijk naar 3 jaar terug
twente tegen PSV
PSV was kampioen dacht ik toen
en toch wonnen wij terwijl we een slecht seizoen hadden