Partyflock

Forumonderwerp · 665972

Misschien kennen jullie het wel...je zit met wat vrienden een aantal dagen alleen thuis (want pappie en mammie en/of broertjes en zusjes zijn weg :D) en er vliegt vanalles over tafel :xtc:...Nu is mijn vraag aan jullie verzinnen jullie niet van die woorden die normaal niemand zegt alleen jou groepje?

BIJ ONS bijv: Wejje waal wejje neet!!...Gewetj mennnnnnnnn etc etc...jullie kennen het vast niet :D

uhhh.... nee wij spreken duidelijke taal :P
door bijv voor elke klinker een i uit te spreken, maar daar heb je nix voor nodig

Wij zijn gewoon altijd zo PANGAAR na een paar dagen doortrekken dat we elke keer wel een nieuwtje hebben :D
Ja joh....???
Beter ja

jij hebt ook veel zinnigs te melden b):[

pilaksaus :yes:

cool b)
Raldi kadaldie. Respeklap. Vant padje! (y)

Bij ons als iedereen ram van 't padje is gaat 't steeds zo:
Huh?
wa zei je?
ik?
niks?
huh?
wa?
:vaag:

ach das Tinus oet beul :P

Eigen groeps taal als er niemand thuis is
Het enige wat ik zeg

doe voorzichtig met die :xtc:
dalijk valt er eentje onder de bank

offe

hey,, hey, hoor je dat, wat? ja jonge volges mijn komen me ouders thuis. :vaag:

idd dus last van para dinge
maar sinds een tijdje geen mafkezen meer over de vloer
heb al keer 2 snoepies gevonden de dag erna
op de gekste plekken waar niet perongeluk een snoepie kan zijn gevallen

dus een teken dat we niet meer bij ons (mijn thuis) kunne zitten
laatste aanpassing

das jammer sosie...maar je snapt hoe het gaat duss haha en dan worden van die gekke dingen gezegd die als je nuchter bent nog terug blijven komen...prachtig haha :P
nja nja nja ts ts ts iek sjpuug op jhe kop ts ts...... en haalj jhe diej vinguhj eensj uitj je bipsj he he he....

en dan met het stemgeluid van een tasmaanse duivel :yews:

zoiets 8) :vaag:

pcies als jij vaak van zulke zinnen zegt met "de groep" dan weet ik niet wat jullie allemaal uitspoken :P :vaag: haha

Artiest Olash
Die periode heb ik ook nog gehad
Ik ken er alleen niks meer van herinderren
ojah prietpaal was er 1 van
Die woord hoode ik toen echt 30 keer per dag
Heb zoveel vage kortheidstaaltjes in me leven gekend...is niks raars aan hoor:P

Wellek ?? 2 pak koffie 2 pak mellek :p
Dat heb ik voor de gein een keer laten vallen op mijn werk en nu als er een paar collega's van mij stoned zijn op mijn werk dan gaat dit zinnetje een heel eigen leven leiden.
Er achteraan bijvoorbeeld : 2 pak suiker voor ieder een gebruiker, en nog meer van zulk soort ongein :D
Gaat helemaal nergends over.

Hey RamPampa die dingen die jij net op noemt zeggen ze bij ons in de groep ook :vaag::P

bij ons gaat alles op een bepaalde toonhoogte. een bepaalde styl waarop we gaan praten. super irritant voor degene die nuchter zijn. maar je lacht je kapot als je stoned ben ofzo
Nou wij gebruike op een gegeven moment bijv het woord sjitjes overal voor...als dingetjes zegmaar...

klinkers door 'ie' vervangen :yes:

"kierien, wiet gie jie dien??" :s

geen aparte woorden, wel een heel grappig taaltje.
is eigenlijk meer kinderstemmetjes opzetten en op die manier met elkaar praten ( nou ja wat je praten noemt...)

afgelopen weekend heel overtuigend belgisch met elkaar zitten praten....heel :vaag:
ja ketsers vreten

To: KoeKsW@us

idioot!!!! Je zit bij ons in de groep :vaag: :P
bij ons zegt iedereen "allicht"
of iets in de trent van..
euhhh jaaaa man...jaaaa, snaai ik!
jaaaaa man....jaa...:vaag:

bij ons gaat ut altijd van : maar jong wat zie jij eruit.. ennuh van gek van ut grei ennuh zweituhhhhhhh :vaag:
bij ons als er iemand "heh?" zegt dat word er meteen iets geroepen van "hengel" "herpes" "heftruck" of alles wat met 'he' begint

of als iemand wat zegt, ook al verstond je het gewoon zegge "wat zei je?" die ene dan alles weer herhalen en dan vervolgens zeggen "ja dat zei je ja" heeeel irritant
laatste aanpassing
Fucking English!!
gek van het grei!!!!!

helluhp..........loot mich neet allein!!!!!!
miljard

ach das Tinus oet beul

correctie 't GHB monster oet beul;)

ge wetj Mennnnnnn

haha jaja GUP 4 LIFE

jazeker..zweiters 4 life..;p ff ennuh..dea is good deraan,ff ut schandaal oethangen, wat lups dich d'r schoefig beej gek..
ppfff...triest he ..:D

wat vind jij ervan zweitnek..?

whehe.. hier hoor ut zweit schandaal praten... is mun zweiterige sies :P

jazeker.. lol op 't zweiterige forum met spin..:D

:yes: det doan we geer he :yes: .. auwwiejuh det geit wat wuure op moh.. zweiterig huur.. hm hm.. ;P

En JAH op MOH gaat het ook weer wat worden :D...

ja dan gaan we weer zweituhhhhhhh :vaag:

wij hebben niet echt woorden, maar meer bewegingen, maar dan hele vage en gekke dingen :D

vertel :D:D :vaag:
zwiedel zwam zwam zwiedel zweet,hebben wij een vaag taaltje?niemand die het weet,wij gaan verder dan een open reet,voor je het weet stuiteren we met z`n allen rijmend door de keet!dat is wat mooi zwiedelen heet!!!!zo gaat het in een dorp dat ZUIDLAREN heet!!!!sp.
laatste aanpassing
Frietman...koekwouws vande snelle denk!

Gup inne pens is altied gens :yes:

Panweg!
(is trouwens een straat bij ons in de buurt en bord hangt op me kamer :D)

hebbie nog ehmm.....TATTIE? of zo....
tinus bedoel je deze foto die ik genomen had?

site naam is veranderd naar www.x-periment.tk
laatste aanpassing
waari derri farri garri dirri orriferri?