Ik vind trance zeker wel relaxte muziek maar niet voor overdag... luister het niet vaak maar heb er niks tegen ofzo. Vooral voor het slapen is het relaxt... word je rustig van.
Ik vind het zo kansloos dat van die gastjes vooral van mijn leeftijd, denken dat ze de gekste zijn als ze Trance haten, dan denken ze dat ze er helemaal bijhoren ofzo.
Van mij mag iemand trance best haten, maar 95% van die mannetjes haat trance doordat hun vriendjes dat 'stoer' zeggen, en o.a. die nr's van noisekick en angerfist.
Die wel grappig zijn opzich
Trancecore is trouwens zeker wel vet (Cenobite style
) maar het heeft niet echt veel met trance te maken. Volgens mij heeft Leviathan het meer zo genoemd omdat er toen die het label opstarte nou niet echt veel melodien in de hc zaten.
Ik vind het zo kansloos dat van die gastjes vooral van mijn leeftijd, denken dat ze de gekste zijn als ze Trance haten, dan denken ze dat ze er helemaal bijhoren ofzo.
Van mij mag iemand trance best haten, maar 95% van die mannetjes haat trance doordat hun vriendjes dat 'stoer' zeggen, en o.a. die nr's van noisekick en angerfist.
Die wel grappig zijn opzich
Trancecore is trouwens zeker wel vet (Cenobite style
laatste aanpassing
Precies FLorizs jij begrijpt het 
trouwens he die nr is wel cool
welk nummer dan?
chinees vind ik ranzig maar loempia is lekker
dat kun je niet vergelijken jij zegt eerst dat alle trance dom is!!!!!!!! dus en nu ga je zeggen dat Armin van Buren ineens oke is, hij draait ook nog eens pure trance
er zijn maar weinig sub stijlen in de trance en wat armin van buren maakt is ook nog eens mainstream...
laatste aanpassing