FF terug op het topic komen
Ik sta open voor iedere mening maar er zitten me toch hier een paar mensen die zo kortzichtig zijn
ik respecteer bijna alle muziek stijlen het is tenslotte muziek...
Trance kan ik heel erg waarderen de melodieen steken goed in elkaar daar kunnen sommige Hardcore Producers iets van opsteken.... maar of de twee samen gaan op feesten dat kan niet... komt gewoon omdat er te veel mensen zijn die oppervlakkig zijn en zeggen hardcore uber alles bla bla bla je kent het wel...
jammer maar miss ook beter zo, als je over produce werk zegt, ja zeker kan hardcore samen met trance, Trance Core bestaat nu al enige tijd dus.... en daar bewijzen we dat het samen kan gaan
ik denk dat dit wel een persoonlijke mening is van hem, maar het domme is dat dan er in eens mensen zijn van ow Gabbers haten Trance nou dan haat ik het ook maar
en dat irriteert me mate loos, ik kan ook voorstellen dat iemand trance haat mag ie ook uiten. maar o zo dom dat ineens elke gabber trance moet haten 
jammer maar miss ook beter zo, als je over produce werk zegt, ja zeker kan hardcore samen met trance, Trance Core bestaat nu al enige tijd dus.... en daar bewijzen we dat het samen kan gaan
Trance kan ik heel erg waarderen de melodieen steken goed in elkaar daar kunnen sommige Hardcore Producers iets van opsteken.... maar of de twee samen gaan op feesten dat kan niet... komt gewoon omdat er te veel mensen zijn die oppervlakkig zijn en zeggen hardcore uber alles bla bla bla je kent het wel...
Zoals Noisekick al zei "Ik Haat GVD Trance
ik denk dat dit wel een persoonlijke mening is van hem, maar het domme is dat dan er in eens mensen zijn van ow Gabbers haten Trance nou dan haat ik het ook maar
laatste aanpassing
WTF weet je niet wat dat is ofzo
volgens mij weet je niet uit welk jaar dat komt toen bestonden er nog niet van zo een platen als "ik haat godverdomme trance"
laatste aanpassing
ja zeker je weet ook echt wat het is
noem mij dan eens een artiest en label daarvan!
hehehe als jij dat een klote jaar noemt
dan vraag ik me af wie hier nu de wanabee is 
volgens mij snap je er niks van

omdat andere stijlen muziek elkaar en andere stijlen met rust laten en respecteren
alleen omdat Hardcore/Terror (darkcore / industrual) de hardste vorm van house zijn menen ze andere "Softere stijlen aftezeiken" dit slaat dus nergens op....
hehehe als jij dat een klote jaar noemt
volgens mij snap je er niks van
heb je wel eens een plaat gehoord met ik haat godverdomme hardcore?.....
omdat andere stijlen muziek elkaar en andere stijlen met rust laten en respecteren
laatste aanpassing
ik ken de troming en het boeid me niet
dus ik verdiep me er niet in dus ik ken ook geen artiest of label daar let ik niet op
je vraagt je af wie er hier een wanabee is?..
daar heb ik het niet eens over
als je echt van die troming houd om de muziek ben je geen wanabee dus ik weet niet hoe je daar nu op komt?...
dus ik verdiep me er niet in dus ik ken ook geen artiest of label daar let ik niet op
je vraagt je af wie er hier een wanabee is?..
daar heb ik het niet eens over
als je echt van die troming houd om de muziek ben je geen wanabee dus ik weet niet hoe je daar nu op komt?...
jij zegt
als dat een klote jaar is dan weet ik niet of je het allemaal begrijpt toen trancecore pas uit was !!!! je hebt volgens mij ook nog nooit een trance core plaat gehoord!
ik hoef me er ook niet in te verdiepen zodat ik weet uit welk jaar het is moet vast een klote jaar geweest zijn.
als dat een klote jaar is dan weet ik niet of je het allemaal begrijpt toen trancecore pas uit was !!!! je hebt volgens mij ook nog nooit een trance core plaat gehoord!
Whahahah echt waar
hoe zo zou het dan een klote jaar zijn geweest legt dat eens uit, en noem me dan eens datnummer!!
en Trance core is dan dom omdat.... je geet gewoon geen goede argumenten om te zeggen waarom Trance Core klotuh is 
laatste aanpassing
heheh zeer intellectual
slappe poep, je hebt dus geen trance core gehoord duidelijk !!!
en je weet niet eens een artiest label of iets te noemen dus lijkt me sterk dat je daar een fatsoelijke mening over kunt vormen simpel
en je weet niet eens een artiest label of iets te noemen dus lijkt me sterk dat je daar een fatsoelijke mening over kunt vormen simpel
laatste aanpassing
jonge waar wil je heen
ik vind trance core 3keer nix
jij wel.
tuurlijk weet ik geen label of artiest die in die stroming zit.
omdat ik me er niet in verdiep omdat IK het klote vind
en ik kan er wel een mening over geven ik heb het gehoord.......en nee ik vond het niet goed dus ik kan wel een mening uiten hierover
ik vind trance core 3keer nix
jij wel.
tuurlijk weet ik geen label of artiest die in die stroming zit.
omdat ik me er niet in verdiep omdat IK het klote vind
en ik kan er wel een mening over geven ik heb het gehoord.......en nee ik vond het niet goed dus ik kan wel een mening uiten hierover
2 yendetta wat jij wil is jou feestje 
en dat bedoel ik krankheimer hij weet het niet eens wat het is
en dat bedoel ik krankheimer hij weet het niet eens wat het is
laatste aanpassing
whehehehehe
idd
ooooooooooooooooooooooow Yendetta gozer wat ben jij toch simpel en dom zeg!!!
je weet gewoon echt niet wa Trancecore is jij, en zo wel, nomen dan gvd eens wat platen NU!
hij kan echt hardcoreliefhebber dat nou slechte muziek vinden, het is gewoon de beste hardcorestyle die er ooit geweest, klaar uiT!!!
je weet gewoon echt niet wa Trancecore is jij, en zo wel, nomen dan gvd eens wat platen NU!
hij kan echt hardcoreliefhebber dat nou slechte muziek vinden, het is gewoon de beste hardcorestyle die er ooit geweest, klaar uiT!!!
ja ik snap die gozer ook niet
volgens mij is ie fake

Ron wel een leuke top 3
Ron wel een leuke top 3
laatste aanpassing
dat is jou mening !! en van anderen misschien ook .
Maar als JIJ iets vind betekent het niet dat de rest er ook automatisch van houd!!
( ik neem aan dat je met hij kan echt hardcore liefhebben bedoelt.. hoe kan een echte hardcore liefhebber) je vraagt hoe ken een echte hardcore liefhebber er niet van houden ...
Simpel door t niet goed te vinden!! ik vind hardcore goeie muziek maar dat betekent niet dat ik ook weg ben van trancecore/breakcore/r&bcore/countrycore of weet ik veel wat voor core's je allemaal hebt!!
laatste aanpassing
hehe sukkels
ik weet echt wel wat trance core is daarom geef ik ook duidelijk mijn mening erover.....
nou ik vind dus niet dat trance core de beste scene is binnen de hardcore....
en zoals ik als eerder zij ik ken geen namen van producties of artiesten omdat ik het niet vette muziek vind als ik een goed nr hoor dan wil ik weten welke dj het is en als ik een kut nr hoor wil ik dat niet eens weten....
tssss mij dom en simpel noemen waarom kunnen jullie je niet neerleggen bij de gedachten dat IK het kut muziek vind jullie zeggen wel dat hardcore liefhbben kortzichtig zijn in de zin van andere stylen nou jullie zijn geen haar beter..
jullie zeiken mij toch ook af omdat ik het klote shit vind
ik weet echt wel wat trance core is daarom geef ik ook duidelijk mijn mening erover.....
en zoals ik als eerder zij ik ken geen namen van producties of artiesten omdat ik het niet vette muziek vind als ik een goed nr hoor dan wil ik weten welke dj het is en als ik een kut nr hoor wil ik dat niet eens weten....
tssss mij dom en simpel noemen waarom kunnen jullie je niet neerleggen bij de gedachten dat IK het kut muziek vind jullie zeggen wel dat hardcore liefhbben kortzichtig zijn in de zin van andere stylen nou jullie zijn geen haar beter..
jullie zeiken mij toch ook af omdat ik het klote shit vind
hehehehehe ja maar je ziet dus nu wel wat de gevolgen kunnen zijn wanneer hardcore/gabber een hype word, gelijk weer een overkill aan wannabe's die denken dat ze weten wat de geschiedenis is van hardcore enz.
en ze zijn ook alle hardcore 4 -life, en ze roepen gabber ben je niet voor even maar voor de rest van je leven blablabla, maar eigenlijk is het gewoon een tijdelijke fase van hun leven, Oftewel FAKE
en ze zijn ook alle hardcore 4 -life, en ze roepen gabber ben je niet voor even maar voor de rest van je leven blablabla, maar eigenlijk is het gewoon een tijdelijke fase van hun leven, Oftewel FAKE
ja idd maar dat is altijd zo.. als iets populair word komen alle kudde dieren weer van stal!!
omdat "ze" meningloos zijn en niet weten wat ze willen... of gewoon simpel weg (idd) in die tijdelijke fase zitten om het te ontdekken..
en heb je dan een grote mond en je critiek is niet ondersteund dan word je op partyflock genadeloos afgeslacht
en ergens terecht!
daarbij komt de "gouden regel"hardcore 4 life kijken.. maar zeg nou eerlijk .. als er ooit countrycore zou komen ... dan zie ik niet heel de dansvloer linedancing gabberstyle doen of wel
omdat "ze" meningloos zijn en niet weten wat ze willen... of gewoon simpel weg (idd) in die tijdelijke fase zitten om het te ontdekken..
en heb je dan een grote mond en je critiek is niet ondersteund dan word je op partyflock genadeloos afgeslacht
daarbij komt de "gouden regel"hardcore 4 life kijken.. maar zeg nou eerlijk .. als er ooit countrycore zou komen ... dan zie ik niet heel de dansvloer linedancing gabberstyle doen of wel
laatste aanpassing
Nee natuurlijk hoeft lang niet iedereen Trancecore goed te vinden, dat is gewoon zo, maar ik weet gewoon 100% zeker dat Yendetta er geen reet vanaf weet, en zomaar wat onzin uitkraamt!!
en een echt hardcoreliefhebber, KAN gewoon niet zo over trancecore praten zoals hij doet, want ook al hou je er misschien niet zo van, je zal gewoon automatisch toch veel respect hebben voor die style!!!
en een echt hardcoreliefhebber, KAN gewoon niet zo over trancecore praten zoals hij doet, want ook al hou je er misschien niet zo van, je zal gewoon automatisch toch veel respect hebben voor die style!!!
Yendetta A U B je snap er de tering van
er is bijna helemaal geen Trance Core Scene meer
hoe kun je dat dan zeggen dat het niet de beste scene is binnen het genre, er zijn naar mijn weten bij geen eens trance core feestjes
alleen nog hier en daar wat producties op Bionic etc..
er is bijna helemaal geen Trance Core Scene meer
kijk voor de duidelijk heid nog een keer
ik vind trance core klote zooi waarom? omdat ik dat vind
en over mijn mening hoef je het niet eens te zijn
en de mannier waarop ook niet maar ga mijniet vertellen dat ik er geen verstand van heb
jij ben diegene die zwart wit denkt een hardcore liefhebben moet het goed vinden of respect hebben ervoor
nou aangenaam ik ben (voor jou) de eerste
en de mannier waarop ook niet maar ga mijniet vertellen dat ik er geen verstand van heb
jij ben diegene die zwart wit denkt een hardcore liefhebben moet het goed vinden of respect hebben ervoor
je mag zelf weten wat je er van vind maar je weet niet eens waar over je lult want als je zo een onzin zegt dan vraag ik me af wat jij bedoelt met TranceCore ooit gehoord van Cenobite van vroeger en nu Bionic? vast en zeker niet...
ik vind dat er gewoon een aantal stylen moeten komen ipv allemaal aftakkingen .
is het hard? is het core?
hardcore dus
is het tra? is het nce?
Trance dus
Is het Tech? no?
techno dus
Clu zeg is A !! nee ik zeg B
Club dus
Hey pro doe is niet zo gressive!! ok
Progressive dus
etc etc dan heb je ook geen situaties dat je thuis achter je pc je eigen erg zit op te vreten en uit frustratie je beeldscherm ( net nieuw gekocht waarschijnlijk) onder zit te spugen en 2 pakken peuken zit weg te roken in 3 kwartier omdat iemand anders t allemaal beter weet/ziet/doet ( uit beide standpunten bekeken)

is het hard? is het core?
hardcore dus
is het tra? is het nce?
Trance dus
Is het Tech? no?
techno dus
Clu zeg is A !! nee ik zeg B
Club dus
Hey pro doe is niet zo gressive!! ok
Progressive dus
etc etc dan heb je ook geen situaties dat je thuis achter je pc je eigen erg zit op te vreten en uit frustratie je beeldscherm ( net nieuw gekocht waarschijnlijk) onder zit te spugen en 2 pakken peuken zit weg te roken in 3 kwartier omdat iemand anders t allemaal beter weet/ziet/doet ( uit beide standpunten bekeken)
Nee jij doet allemaal generaliserende en provoserende uitspraken, en uit de uitspraken kan ik(en maar mensen hier) heel goed merken dat je gewoon een wannabe bent met een tijdelijke liefde voor hardcore(ook al geef je het niet toe tegen ons, en jezelf)
masar nu ga je het recht zitten praten, maar ergens weet je denk ik stiekum ook wel dat je fout zit
of je denkt toch dat je weet wat het is, door dat ene nummer wat je ooit gehoord hebt
masar nu ga je het recht zitten praten, maar ergens weet je denk ik stiekum ook wel dat je fout zit
of je denkt toch dat je weet wat het is, door dat ene nummer wat je ooit gehoord hebt
nee en ik geef een reactie op dit FAkey 
dus..... staat er bij 2 psycho forze nee dus ik geef mijn vizie daar weer op
dus..... staat er bij 2 psycho forze nee dus ik geef mijn vizie daar weer op
whahahahaha LOL @ Siedje
en yendetta w8 eens ff, hier KUN je niet meer onderuit, vanaf nu moet je, je schamen en jezelf heel snel verwijderen van PF
een klote jaar whahahaahahahaahah 1996 kerel zat het aan z'n top, een klote jaar...jij weet gewoon niet waar je over praat, en je probeerd je op alle mogelijke manieren eruit te lullen!!!
en yendetta w8 eens ff, hier KUN je niet meer onderuit, vanaf nu moet je, je schamen en jezelf heel snel verwijderen van PF
tuurlijk weet ik wel wat het is en daarom geef ik ook zo'n commentaar derop
en ik hoef me er ook niet in te verdiepen zodat ik weet uit welk jaar het is moet vast een klote jaar geweest zijn
en ik hoef me er ook niet in te verdiepen zodat ik weet uit welk jaar het is moet vast een klote jaar geweest zijn
een klote jaar whahahaahahahaahah 1996 kerel zat het aan z'n top, een klote jaar...jij weet gewoon niet waar je over praat, en je probeerd je op alle mogelijke manieren eruit te lullen!!!
Ik ga er vandoor ff mijn standpunt nog snel
ik vind niet dat t samen gaat als ze trance en hardcore samen mixen .. dus trance plaat naar hardcore plaat.. trancecore is een ander verhaal maar ik ben een FAKE omdat er niet meer inzit en daar niet over kan oordelen laat ik me er niet over uit!!
suc6 met heen en weer typen
dit was t weer voor vandaag ik ga de studio in ....
Laterrrrrrrrrr
ik vind niet dat t samen gaat als ze trance en hardcore samen mixen .. dus trance plaat naar hardcore plaat.. trancecore is een ander verhaal maar ik ben een FAKE omdat er niet meer inzit en daar niet over kan oordelen laat ik me er niet over uit!!
suc6 met heen en weer typen
Laterrrrrrrrrr
nee klop helemaal wat ik zij.....
jullie hebben het over verstand van de hele hardcore scene toch? of niet
en dan nog ik heb het gehoord en ik vond het nix
en over dat klote jaa moeten jullie niet zo letterlijk opnemen
het is gewoon bedoelt als sarcasme (hoe je dat ook spelt)
en jullie komen ook elke keer terug op dat stukje waarom? kunnen jullie nix ander verzinne
jullie hebben het over verstand van de hele hardcore scene toch? of niet
en dan nog ik heb het gehoord en ik vond het nix
en over dat klote jaa moeten jullie niet zo letterlijk opnemen
het is gewoon bedoelt als sarcasme (hoe je dat ook spelt)
en jullie komen ook elke keer terug op dat stukje waarom? kunnen jullie nix ander verzinne
Volgens mij Sander aka Qlublul (of heb ik het verkeerd
) kom je er gewoon niet onder uit wij hebben over de Trance Core waat jij helemaal geen mallemoer van snapt
en nu ga je zeggen dat we het ook niet letterlijk moeten opvatten..... en we kunnen wel wat anders verzinnen maar het is veel leuker om mensjes zoals jij aan te pakken 
trouwens dit is natuurlijk een fake account
trouwens dit is natuurlijk een fake account
Whahahahahahaahha dat is een goede
, volgens mij ben je bang Fakerd en boeit mij niet of je het klote vind of niet, je vind iets klotuh en je weet niet wat het is en dan zeggen dat we dom zijn dat slaat echt als een kroket op een wit vel papier 
hoe zo wij proberen je te pakken, het is maar een forum en we nemen je niet serieus

hoe zo wij proberen je te pakken, het is maar een forum en we nemen je niet serieus