Partyflock

Forumonderwerp · 665079
Hmm.. Het gaat toch over:
de exen van je vriendin/vriend?

Whehe.> Of ben ik dan degene die het verkeerd heeft begrepen?

Hmmmm ik word altijd sooo pissed ervan :@
Ken ze niet.. Zullen best leuke meisjes zijn, hij heeft ze niet voor niks uitgekozen toendertijd :)

Vind m'n eigen exen ook nog steeds (Y)

Geen belang bij eerlijk gezegd
Met een ex van mijn vriend kan ik goed opschieten...is een leuke meid! De ander...:X
vind mijn ex nog hardstikke leuk! hebben 2jaar gehad, zou toch zonde zijn als je daarna geen contact meer hebt? vind ik dan :yes:

Sommige exen zijn zo vaag!! Dan snap je gewoon niet dat hij daar een relatie mee heeft kunnen hebben!

Vriendin heb ik nu op dit moment niet behalve mijn heuze pf relatie :P

Maar de ex van mijn ex is de grootste kneus die ik ken. En mocht ik hem ooit nog tegen komen dan laat ik hem niet heel! :@
En dit heeft wel een hele goede reden!
Sommige zijn echte dildo's, anderen vallen dan wel weer mee. Maar 'k zou er nooit echt mee gaan optrekken ofzo.
hmz och mijn ex is ook een goeie vriend van me.
2 exen zelfs.

en als dr een nieuw vriendje komt, hebtie maar te accepteren dat ik dr nog mee omga.

en de exen van mn vriendje heb ik nooit problemen mee eigelijk :)
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Is toch wel erg fout als je de hele tijd over je echt gaat lopen ouwehoeren....

Heel erg fout.. ik kan er ook niet tegen als n jongen t over zijn ex heeft..oke, een beetje kan geen kwaad misschien, maar ga niet lopen vergelijken!! wat geweest is, is geweest!

als ik er 1 mocht afknallen zonder gestraft te worden.....mn ex....lijkt me zo heerlijk....die heeft me het leven zwaar gemaakt..,
Kan me er niet druk om maken

Neerknallen:P
2 MevrouwJ slechte ervaring:yes:
laatste aanpassing
mijn ex, k vind het juist geweldig om met hem te zijn. Ik ging toch niet zomaar met hem. Dat doe je alleen als iets klikt.

n0uja dat niet echt...
maar jongens praten altijd een eeuwig maar over die ex...
Ik vind het niet erg....maar niet heel de dag ho0r..asjelieft!
EXit!
Grappig, dat gevoel heb ik nou bij meiden.

Ja joh je wordt er zo moe van...dat is echt niet leuk om te horen als je vriend/vriendin zegt ohw mijn ex had dit en mijn ex had dat.
Daar wordt je all1 maar onzeker van
Oh dat heb ik nou niet (onzeker). Ik zeg dan dat ze lekker terug moet gaan naar der ex, want ik ben ik

Me ex is wel een lieverdjuh..En ik wens um alle geluk van de wereld !!
elke seconde die je besteed aan je verleden is zonde van je toekomst

mijn ex is op dit moment nog wel me beste vriend... Hoop ook dat het zo blijft.. alhoewel het soms nog wel moeilijk is om hem te zien.

tja...wat vind ik er van?

Ex = Ex toch!?

Artiest Pat Houston
Tis mij nog nooit gelukt om goede vrienden te blijven. Niet dat ik ruzie met exen heb maar om nu te zeggen dat ik met ze afspreek om gezellig te kletsen of iets te gaan doen..nee. Ik heb er ook totaal geen behoefte aan eerlijk gezegd. Over is over en klaar is kees.

Tenminste zo ervaar ik het meestal. Als het tegendeel bewezen kan worden dan zie ik het wel.

Hou ik me niet mee bezig als ze zich maar koest houden ;P
Heel erg fout.. ik kan er ook niet tegen als n jongen t over zijn ex heeft..oke, een beetje kan geen kwaad misschien, maar ga niet lopen vergelijken!! wat geweest is, is geweest!

kan ik ook niet tegen :no:
vrienden dr mee oke, is alleen maar fijn, maar als je gaat vergelijken zit dr toch wat fout ....