Partyflock

Forumonderwerp · 664996
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 49164, 60172}
:bounce: :bounce:

Al jaren bovenaan mijn verlanglijstje staat Mayday.
Dit jaar gaat het gebeuren...
Eindelijk een bezoek aan HET indoorfeest van Duitsland.

Ik heb er nu al gruwelijk veel zin in :bounce:

Wie gaat er nog meer?
ach gos,,, heb je niemand om mee te gaan dan?

Jawel hoor, maar of ik vrij kan krijgen die zaterdag.. thats it :frusty:
Ik hoop et maar want word geloof ik gek als ik thuis moet zitten :P :$
prrrrrrrrresent
Mayday... Mayday... Mayday!:D

ik ga ook maar eens een kijkje nemen
ouwe hoe gaan wij nou met de trein of met de auto:bounce: of gaan we met de auto naar aken en van daar met de trein verder want ik rij niet terug deze keer :xtc: want je weet hoe die duitsers zijn he pik je hangt zo in de prijzen:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 7019, 98588, 32304, 1449, 35780}
Wij nemen een hotel.
Steinberger maxx is op loopafstand.
Is er vlakbij de Westerfalenhallen een treinstation??
ja das een goeie dat weet ik ook eigenlijk niet..... hotel klinkt ook goed:yes:
weet iemand een organisatie die busreizen regelt naar mayday?
rubber-ravel gaat niet door namelijk
Artiest Pie
ik ga er heen!! *TOK TOK*
heb ook gezocht maar helaas, hopelijk is mn auto rijklaar voor die datum :)
anders maar met de trein!
4 sure dat ik ga, word zekerz weer vetjes, vorig jaar ook lekker feessie, jammer dat miss yetti er dit jaar niet bij is.... leuk hotelletje in de buurt is dat ibis hotel... very cheapo...

C U There,

Technolectro
kaarten zijn binnen :yes:
Heb vrij gekregen dus eh: aanwezig :D
wat is de eindtijd?
uurtje of 10?
De lichtshow belooft ook weer spectaculair te worden volgens de mayday website!

Thus spake Digger, “Let there be light!”

Listen people, for this time rays of Light Emitting Diodes will grace the Mayday floor with an unparalleled transcendence. This will mystify the crowd and inspire them to holler, “I am, you are, we are Mayday.” What we offer is the new LED technology. The light channels can be dynamically controlled. Here’s the news for you:

Cree has announced the manufacture of a proprietary LED range. So far Cree only supplied LED chips (UV, blue, green), which are used, among others, by Osram OS. You can see the first specimens of 1W SMD LED from the X Lamp product range at Mayday, mass production will start in summer 2004. Waldmann Lichttechnik presents their LED protected light pipes. As they come with integrated transformation these IP67 lights can run with regular voltage. These are especially viable for impressive lighting of buildings.

However, these LED lights are not quite all that Mayday will offer, in addition we’ll dash out the finest of technology:

-100 vari*lites
-24 high performance stroboscopes
-4 optical laser banks, 2 coherent ion lasers and 2 diode pumped solid state lasers
-400 conventional spotlights
-live stage lighting with 160 neon lamps
-more than 300 metres of traverse on 48 computer-controlled engines
-total weight of light system approx. 15 tons, mist fluid consumption approx 500 litres
-some 4,000 parameters to be controlled for the whole light installation

laatste aanpassing

ben zoooo benieuwd en heb er zoooo veel zin in :bounce:

ka me niet voorstellen dat het beter is als bij de laatste hardhouse academy, but we'll see

lasers bedoel ik dan natuurlijk:)
Mayday staat bekend om de vette lichtshow.
Alles hangt aan takels en beweegt de hele nacht op en neer.
Ik heb nog nooit een feest gezien dat er ook maar in de buurt kwam.
Vorig jaar ook op zekers wel een vette lichtshow, maar schijnt dat ze het dit jaar gaan overtreffen, ben erg benieuwd! T voorspeld iig veel goeds
K ben der ook :D

ik ben ook aanwezig voor de 4e keer
die lichtshow is zo ie zo normaal al vet daar, en decoratie ook!!kneiter goed hard geluid

wordt gewoon weer >>>super<<<
Ik heb er zin in!!! niet normaal meer!
anders ik wel word super:bounce:
laatste aanpassing
haaha afropiet :respect: bamabam mayday hooligans... alleen dat kapsel eraf he bakkes!!! :xtc:

Ja MayDay was er vorig jaar een om nooit meer te vergeten !!!

Dit jaar zekers vette line up en enough enteraiment dus KNALLUH

Kan nie wachten om de reis te maken

MayDayMayday

ff vraagje : is er nog vervoer voor ong 10 man vanuit omg utr en wat kosten de kaartjes eigenlijk ???
Lijkt me zeker wel relakst, hopen dat ik dan nog op mn poten sta...

@Ekris: heb nog wel een tankwagen met insecticide voor je staan ;)
1 x geweest en dat was genoeg...

Met DJ's die een uurtje draaien kan ik helemaal niets, maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk...

eens even kijken of ze het doen...

wat foto's van mayday 2002:

laatste aanpassing
mooooi, ik heb super veel zin :yes: dit word geweldig

mooi he? :jaja:

nog maar een paar dan?

laatste aanpassing
aanwezig :)
zooo :D ook fijn dat IK maar 3uurtje erheen hoef te rijden, gelukkig niet zo ver weg, ik vroeg me eigelijk ook af of er niet ergens een after-party is :D voor het geval dat we nog door willen gaaan, net als op MayDay Belgie

jah, JIJ mag 3 uurtjes rijden, en ik mag weer 'ns niet... :p ik rij wel terug piep, als jij helemaal verrot bent en ik nodig moet plassen :D
laatste aanpassing
als ik terug kan rijden, rij ik terug hoor. Ik hoop eigelijk dat het lekker weer is en dat we gewoon ergens in het zonnetje gaan relaxten o:)

ik twijfel er ook niet aan of je zou kúnnen rijden, ik wil alleen op de duitse snelweg ook achter het stuur hebben gezeten :[

en dat zonnetje hoop ik ook ja, was echt relaxed na mayday belgium, lekker op dat parkeerplaatsje in de zon... hmmm..
laatste aanpassing

Mooie foto,s wen !!! Ga dit jaar zekers meer rondkijken daar het is echt vet !!!

2Nocturalshit>>> Das ist toch mooi ofnie!!!
Dit jaar hebben ze nog meer en betere LED verlichting dan vorig jaar.
LED is de toekomst!
:yes::yes: D'r Jan zal zekers te weten ook van de party zijn :bounce::xtc: kan nie wachten en dan laten we die duitsers es zien wat feesten op z'n DUTCH is O:) OK :respect:
als die jan deze keer maar rustig aan doet met :xtc: anders staat ie weer met zijn :frusty:
Dit jaar hebben ze nog meer en betere LED verlichting dan vorig jaar.

waarvoor staat LED nou weer????:)
wil er ook zo graag heen, maar zit er denk ik niet in dit jaar :(

iedereen wil in nederland blijven..:S

Als ik het zo hoor ben ik overal behalve in amsterdam want daar zal wel een aanslag gepleegd worden !!!
waarvoor staat LED nou weer????

Light Emitting Diod
;)