Partyflock

Forumonderwerp · 664080
Ja beetje een kut situatie..
Een goede vriendin van mij is verliefd op een vriend van haar. Hij vind haar niet leuk, maar mij! En ik denk dat ik hem ook wel leuk vind... Maar ik kan dat echt niet tegenover haar maken! En nu? Weten jullie het?
laatste aanpassing
Ik zou em laten gaan als ik jou was... Ook al zou je vriendin er misschien wel mee instemmen als jij wat met hem zou beginnen, dan doet ze dat alleen maar voor jou.. maar ze zal zich zeker belazerd voelen door jou en dan zal je misschien je vriendschap uiteindelijk kwijtraken..

Als het echt een goede vriendin van je is zou ik voor die vriendschap gaan!

Er lopen nog genoeg leuke boys rond joh ;)
je denkt? ten eerste zoek uit of het echt zo is..je er natuurlijk wel zeker van zijn, en praat er gewoon met je vriendin over. zeg dat hij jou leuk vind en jij hem ook!!aangezien hij haar toch niet leuk vind, heeft zij niks te verliezen!!!

en weet je het al?? ;)
Draai t verhaal om, jij vind Hem leuk, ma hij wil je vriendin.. Hoe zou jij je voelen??

en nu? weet je het nu al?
voor je vriendin kiezen, dalijk valt hij tegen ben je hem en je vriendin kwijt!!

is het je dat waard?

Ik zou voor de meid kiezen ipv mn vriend, omdat ik zelf ook niet kinderachtig doe als een meid die ik geil vind voor mn vrien kiest ipv mij. Als echte vriend gun ik hem dat zelfs, al is het nog zo moeilijk.
Als je een goede vriendin hebt hoef je niet eens te kiezen !
Dan is ze blij voor je, ondanks dat ze hem leuk vond.

Als dit niet het geval is...kun je ze beter alletwee lozen...;)

Het heeft toch geen nut om ruzie te krijgen over 1 of andere gozer :s
Te nutteloos, hoe leuk hij ook is....

laat je vrienden nooit in de steek!
Als je een goede vriendin hebt hoef je niet eens te kiezen !
Dan is ze blij voor je, ondanks dat ze hem leuk vond.

mee eens:YES:

ik ken dat ook wel..heb toen voor me vriendin gekozen.
zij heeft toen nog wel wat met hem gehad, en hij zat voornamelijk met mij te ouwehoeren:S heel rottig, maar ze is er zlef achter gekomen dat het best wel een lul was..ben ik blij om want ik wou niet de reden zijn:P

en ook welles gehad dat ik een jongen leuk vond en dat ie via mij met een vriendin probeerde iest te krijgen haha...
moest ik goed woordje doen enzo, terwijl ik alleen maar dacht godver dit is echt kut!!IK wil je:(

kan soms moeilijk zijn maar ja...volg je gevoel(k)
laatste aanpassing