tja, lastig....
in hoeverre zou zij op haar tenen zijn getrapt als je wat met hem zou beginnen....
ik zou t er iig eerst ff met haar over hebben en desnoods met hem. Dan moet hij eigelijk vertellen aan haar dat ie haar niet ziet zitten..... als ze er dan na een tijdje overheen is zeg maar, dan kan jij verdere acties nemen....
ik zou t er iig eerst ff met haar over hebben en desnoods met hem. Dan moet hij eigelijk vertellen aan haar dat ie haar niet ziet zitten..... als ze er dan na een tijdje overheen is zeg maar, dan kan jij verdere acties nemen....
Praat er met d'r over .. en geef aan dat je het niet doet als zij ervan baalt of er niet mee om zou kunnen gaan ..
Je weet voor jezelf neem ik aan wel wie/wat belangrijker is als je zou moeten kiezen
en misschien vindt ze het helemaal niet zo erg als jij wat met hem krijgt .. ik zou niet voor haar gaan denken
Je weet voor jezelf neem ik aan wel wie/wat belangrijker is als je zou moeten kiezen
en misschien vindt ze het helemaal niet zo erg als jij wat met hem krijgt .. ik zou niet voor haar gaan denken
laatste aanpassing
Het is denk ik belangrijk om te weten hoe erg verliefd ze op hem is, als ze hem "wel leuk vindt" maar verder niks, dan is er denk ik niet echt een probleem ..
Als ze echt al tijden stapel op hem is, dan ga je haar zeker pijn doen .. als je wat hem begint, ook na een lange tijd
Daarbij zal het een zeer ongemakkelijke situatie zijn als je met z'n 3en in 1 ruimte zit ..
Daarbij hoe leuk vind jij hem ?
Als ze echt al tijden stapel op hem is, dan ga je haar zeker pijn doen .. als je wat hem begint, ook na een lange tijd
Daarbij zal het een zeer ongemakkelijke situatie zijn als je met z'n 3en in 1 ruimte zit ..
Daarbij hoe leuk vind jij hem ?
laatste aanpassing
dan is de volgende stap: wees eerlijk tegen haar op alle fronten. Als het een goede vriendin van je is, dan kan je het er gewoon over hebben wat zij ervan zou denken als jij wat met hem zou krijgen etc. Zorg er iig voor dat niets op ruzie uit kan lopen. Mocht ze het jou na een tijdje nog steeds niet gunnen, dan kan je je af gaan vragen of zij dan wel een goede vriendin is. Want jij hebt dan rekening met haar gehouden, dan zou zij dat (als ze er een beetje overheen is) ook met jou moeten doen.
Vrienden gaan voor, maarja... als het voor haar duidelijk is dat hij haar niet leuk vindt, dan zou het niet langer "afpakken" zijn. Ze zal het moeten accepteren dat er tussen jullie 2 misschien wel iets kan beginnen, maar ik zou toch nog wel ffies wachten, zodat zij haar gevoelens de tijd kan geven, anders komt het alsnog hard aan en dan zijn de conclusies snel gemaakt natuurlijk.
et is misschien ook wel belangrijk om te kijken naar wat voor type je vriendin is en wat voor type jij bent.
is je vriendin elke maand verliefd op een ander of is ze het type dat zelden iemand leuk vind.
ook moet je dit aan jezelf afvragen. Vind je m echt leuk om een lange relatie mee te beginnen (ken me m al goed genoeg) of vind je m wel gewoon leuk ??
En wat is hij voor iemand??
is je vriendin elke maand verliefd op een ander of is ze het type dat zelden iemand leuk vind.
ook moet je dit aan jezelf afvragen. Vind je m echt leuk om een lange relatie mee te beginnen (ken me m al goed genoeg) of vind je m wel gewoon leuk ??
En wat is hij voor iemand??
een egte vriendin zal dat ook wel moeten kunnen begrijpen ?? Als die jongen haar duidelijk heb gemaakt dat hij niet haar wil maar jouw... en jij zegt dat je eig ook wel gek van hem ben maar je geen ruzie met jouw wil.. anders gewoon vragen aan haar van.. ik ben wel gek van hem mar als je niet wil dat ik wat met hem begin dan doe ik het niet.. zal ze meestal wel zeggen.. hij kiest voor jouw dus wens je alle geluk?? tenminste
dat denk ik
haha
Je hart volgen meid.
Hun hebben niks met elkaar, en hij moet haar niet. Maar wil jou, nou wat let je...
En je vriendin komt er wel weer overheen hoor.
GELUK

Hun hebben niks met elkaar, en hij moet haar niet. Maar wil jou, nou wat let je...
En je vriendin komt er wel weer overheen hoor.
GELUK
Ey hakkewijfie,
k heb precies hetzelfde meegemaakt. Een vriend van me was superverliefd op een vriendin van me, maar
dat gevoel deelde zij niet met hem. Zij zag mij eigenlijk wel zitten. Toen we een keer opstap waren
heb ik lang met hem gepraat over hoe en wat we daar aan moesten doen. Hij zei dat ik ervoor moest
gaan. Ik heb toen met dat meisje gezoend. Daarna was hij helemaal overstuur. Dat was echt een kut gevoel
(niet tijdens het zoenen btw, dat was lekker
). De dag erna hebben we nog een lang gesprek gehad, en hij
besefte ook dat er niets anders opzat. Hij heeft het er nog even moeilijk mee gehad, maar na een
tijdje was dat helemaal weg. Toen waren we weer allemaal vrienden.
Dus in mijn geval heeft het geholpen. Het is ook superkut als dat meisje de hele tijd verliefd loopt te zijn
terwijl je weet dat het nix wordt, toch?
verder kan ik je alleen maar suc6 wensen!
groetjes,
Chris
k heb precies hetzelfde meegemaakt. Een vriend van me was superverliefd op een vriendin van me, maar
dat gevoel deelde zij niet met hem. Zij zag mij eigenlijk wel zitten. Toen we een keer opstap waren
heb ik lang met hem gepraat over hoe en wat we daar aan moesten doen. Hij zei dat ik ervoor moest
gaan. Ik heb toen met dat meisje gezoend. Daarna was hij helemaal overstuur. Dat was echt een kut gevoel
(niet tijdens het zoenen btw, dat was lekker
besefte ook dat er niets anders opzat. Hij heeft het er nog even moeilijk mee gehad, maar na een
tijdje was dat helemaal weg. Toen waren we weer allemaal vrienden.
Dus in mijn geval heeft het geholpen. Het is ook superkut als dat meisje de hele tijd verliefd loopt te zijn
terwijl je weet dat het nix wordt, toch?
verder kan ik je alleen maar suc6 wensen!
groetjes,
Chris
Wat een klote situatie zeg 
Pfff... moeilijk he dat je je gevoel niet kunt sturen! Snap heel goed hoe lastig dit is! Zeker als je verliefd aan het worden bent op die jongen, is het moeilijk afstand van hem te nemen ook al zegt je verstand dat het moet omdat je vriendin hem al leuk vindt! Maar aan de andere kant zou ze heel boos worden denk je? Was zij "eerst" dan?
Aan de andere kant heb ik ook wel eens meegemaakt dat mn vriendin met mijn ex ging die ik nog leuk vond,
en dat was nou ook niet heel relaxed om het maar even zachtjes uit te drukken ...
Succes meis !
Pfff... moeilijk he dat je je gevoel niet kunt sturen! Snap heel goed hoe lastig dit is! Zeker als je verliefd aan het worden bent op die jongen, is het moeilijk afstand van hem te nemen ook al zegt je verstand dat het moet omdat je vriendin hem al leuk vindt! Maar aan de andere kant zou ze heel boos worden denk je? Was zij "eerst" dan?
Aan de andere kant heb ik ook wel eens meegemaakt dat mn vriendin met mijn ex ging die ik nog leuk vond,
Succes meis !

![[D&W]Mult!Groove :respect:](/images/user/11700_2763072.jpg)