Partyflock

Forumonderwerp · 664042

Ik zat me al een tijdje lang onbewust te irriteren aan een aantal punten omtrent het maandblad van ID&T, maar nu spant het toch echt de kroon... Heb (gelukkig) deze maand voor de 1-na-laatste keer het blad in de bus, omdat ik me heb afgemeld, maar de maart-editie vind ik echt een lachertje!!!

Wat een KLOTE-EDITIE van het id&t-magazine. En met het woord KLOTE, wil ik jullie even wijzen op de pagina's 31 en 33 :bah: Onder het motto 'Sound, lifestyle & ....?' (vul maar in). Geweldig ook toen mijn OMA perongeluk deze pagina's voor ogen kreeg, en zich rotschrok: "Hump, wat lees jij voor bladen?" :@

Pffff, en over SOUND gaat het al bijna helemaal niet meer... Ik weet niet wat dit voor fratsen zijn, dat ditsoort obscene pagina-vulling ten koste moet gaan van de hoeveelheid artikelen die over feesten gaan, ik vind het blad echt zouteloos worden!
En dan de steeds stuurlozere stukjes die Duncan schrijft (ditmaal over de gemeente Utrecht, waarbij 1 pagina kotsbrokkend volgeklaagd worden over fucking 5000 van de 35000 partypeople minder op Trance Energy). De rijke stinkerd weet schijnbaar niet meer waar-ie nog zinnig over moet gaan schrijven :S

En waarom staat er nooit iets in over hardcore? De muziekrubrieken gaan slechts enkel nogmaar over de mainstream-muziek die idt draait, plus wat clubjes uit het buitenland (opzich niet oninteressant), maar daar is verder alles mee gezegd... :bah: Imago ten koste van alles, imago ten koste van kwaliteit... imago? Fuck dat imago!!!
Op een paar leuke rubrieken na vind ik het ID&T-Magazine dus geen enkele toegevoegde waarde meer hebben voor partyend nederland.
Zo, dat wilde ik effe kwijt, en ik ben benieuwd hoe jullie over dit blad denken denken!!!
laatste aanpassing
geeft niet hoor gold! ;-)
ik denk niet dat het een goed idee is als Q dance een blad maakt, aangezien dat onderdeel is van ID&T. maar toch zou het leuk zijn als er blad kwam van de feesten die in het land worden gehouden en dan om de maand een DJ als hoofdredacteur. :yes: :jaja::yes: :jaja::yes: :jaja:

id-t sucks....
Stardust> Tja, ID&T mag dan een dochteronderneming zijn van ID&T (alhoewel de banden volgens mij wel wat losser zijn dan in het begin toen het nog Q-lass Elite was), maar ze hebben wel duidelijk een eigen formule, dus wie weet past daar een blad bij ;)

Maar jouw idee is ook zeker niet slecht, gewoon mensen uit de DJ of producer scene zelf dat blad laten maken!

2 Stardust:

Een DJ als hoofdredacteur :D
(y) Dat is een TOP-IDEE!!! :yes:
Bel ID&T op, en stel het voor :D
want dat is gewoon een hele goeie!!! :P
ja goed idee he ;-)
en dan doe ik de vormgeving wel dan ben ik de art-director...ik hoef ID&T toch niet op te bellen, ik heb gewoon heeeeeeeeeel veel geld nodig om mijn eigen blad op te zetten ;-)
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
We krijgen ID&T magazine al 2 (!) jaar gratis :S Zal wel ergens een foutje gemaakt zijn denk ik.

Vind het echt een ideaal blad voor op de WC :jaja:

Om je reet mee af te vegen :D
wel n btje te gladjes om je reet meej af te vege :p
Ik krijg m ook nog steeds gratis, geen id(&T) waarom k m ook krijg.
maar is idd hard achteruit gegaan in n half jaar tijd vinnik

Ik vind dat het blad ook teveel gericht is op mensen met veel centen, alle kleding en stedentrips kosten gemiddeld zo'n 500-1000 euro per outfit enz, dat kan 95% van de mensen (vooral in deze tijd) helemaal niet opbrengen, hoezo blad met een identiteitscrisis :-D

Chris

2 Inge & Chris:
Inderdaad :yes:
En het erge is dat ID&T zich dan ook nogeens richt op de 'volwassenere' doelgroep...
95 % kan hget blad niet betalen, dus tsja...
de VOLWASSEN bevolking bestaat dan slechts uit 5%. Gaat niet zo goed met Nederland :cry:

:P

Ja idd, super kut blad is het gewoon!

Chris

Vind het ook een klote blad...
Heb me vorig jaar Augustus al afgemeld, maar op een of andere rare manier krijg ik het nog steeds in de bus... wel gratis, 'k was trouwens ook niet van plan om d'r ook maar 1 cent aan uit te geven :S
wat een kut blad. lid geworden omdat je ene cd kreeg. Maar nu snel afgemeld. Alleen reclame. Ze moeten fotos en verslagen van feesten plaatsen. is er een feest gewweest staat er 1 foto van in.

Thundermagazine is een voorbeeld hoe het wel moet.
pfff zeik allemaal niet zo in de ruimte wil je, over commercie. Niemand kan een blad maken zonder adverteerders en sponsors, zo ook de feest-organisaties.

het enige blaadje wat ik ken dat niét commercieel is, is dat ding wat die daklozen staan te verkopen..

En als jullie tere zieltjes niet bestand zijn tegen een blote lul (oeh!)en een kotsend persoon dans scheur je die pagina er toch uit? Of stuur een huilend mailtje naar redactie@id-t.com om te vertellen hoe erg je geschrokken bent, terwijl je je diezelfde avond weer af zit te rukken bij sex court, frusty!

pff ik kan echt slecht tegen dat ongegronde gezeik hier altijd. Niet heel jong Nederland is gabber, begin lekker je eigen blad, wens je veel succes. En hebben jullie dat vage blaadje van UDC dan wel eens gelezen?

Niet allen het magazine is ontspoort, het hele bedrijf van ID&T is ontspoort.

Mischien zien we straks op Thunderdome nog een optreden van Extince of een groep als 50cent.

Tja als het aan hun ligt moet dat kunnen.

Ook dat nieuwe concept van hun N-Joy of zo, met optredens van Anouk, en meer van die blerende gasten, wat heeft dat in godsnaam met dance te maken???????????

Als je het over Eurotekentjes hebt, moet je bij hun zijn.

En dan te bedenken, dat ik ze vroeger zag als een god, met hun vet goede feesten, zoals Thunderdome 96, die ik nooit meer van mijn netvliezen kan halen. Of de Shockers edities geweldig!!!!!!!!!!!!

Maar in ieder geval, ik ga zo nog ff naar mijn platenzaak, er schijnt een nieuwe cd te zijn van een geweldige rap/hip hop crew, die door onze vrienden van ID&T is uitgebracht!!!!!!!!!!!!!!!

Nu heb ik een kater, maar kan anders wel gruwelijk over mijn nek gaan.

Oh ja floortje, je hebt me op een idee gebracht, ik voel de aderine weer door mijn lichaam stromen, ik ga denk ik maar een magazine openen.

Wie wil me helpen?

Puur alleen maar party-pics, en verhalen van lezers, info over drugs en meer van dat soort dingen, dingen die de mensen wel willen lezen.

Bedankt, je hebt mijn dag weer opgefleurd, jongens en meiden, succes en sterkte.

Marco Hakker
Puur alleen maar party-pics, en verhalen van lezers, info over drugs en meer van dat soort dingen, dingen die de mensen wel willen lezen.

Dit staat ook in ID&T magazine hoor O:)

Heb trouwens nu ook de editie van maart gezien en poe he wat ranzig zeg, ik had nog nooit een stijve piemel gezien :bloos:

Niks mis met dat blad vind ik! Maar dat had ik al gezegd ;-)

Mijn broertje van 15: "Wow, wat heb jij nou weer in je handen.. Let me see!!"
Om vervolgens zo'n half uur starend naar de naakte vrouw met de tas over dr hoofd te kijken... Ach ja, je moet wat te doen hebben als je 15 bent..
Floortje> Niet heel jong Nederland is gabber nee. Maar van de dancescene is gok ik wel zo'n 75% voornamelijk geinteresseerd in hardcore, hardstyle en trance in plaats van club, lounge en dat soort stijlen, en zit helemaal niet op lifestyle gedoe in een danceblad te wachten.
en ze hebben nog een flop erbij.

Flopper de flop, het flopt hier behoorlijk, wat is de volgende flop???????????

Inderdaad floortje, je trekt nu wel een wat radicale vergelijking: de daklozen-krant: HALLOOOO, er zit wel een beetje een redelijke ruimte tussen dat ene uiterste versus dat andere uiterste!!!
Waar het hier om gaat is: wat wil PARTY-lievend Nederland voorgeschoteld krijgen??? Helaas, de doelgroep van het ID&T-Magazine is niet meer enkel partylievend nederland... id&t vermengt zichzelf hier in een soort van glamour-area, dat wil gaan concurreren met glamour-magazines... en het feit dat het puur op commercie gericht is spreekt wel uit het feit dat het blad zo 180 graden gedraaid is... want wat voor aanwijsbare reden zou er anders achter schuilen dat er nu zo'n radicaal andere koers gevaren wordt? Het lijkt me niet dat dit 'uit principe' is!!!
Hump:

ten eerste: Veel gelul weinig inhoud ;d

ten 2de: ga naar bed ;d ;d

pfffff manze aap ;)

ten eerste: lul niet zo
ten tweede: neem je gesnorhaarde katten mee naar bed en ga slapen :yes:

:P
hahahahahahah :respect: thats why I like ya ;)

Tja als het maar verkoopt. Dan is schijnbaar alles goed.

Ik ben rob, ik kom uit purmerend en ik doe een gefrustreerde kat na:

MIAAAAUUWWWWW, (kom nouw gauw) :P

Oei, waarom heb ik dit topic toch geopend he?
ik weet het niet rob :frusty:

:PO

Jullie lezen 't geloof ik allemaal?

En idd Floortje, er is meer dance dan alleen maar hard**** ...

Leuk, allemaal foto's van qale qneuzen, speed-faces, CD-recensies van allemaal dezelfde beats en Lonsdale-mode-reportage's :vaag:

;)
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
ik ben het eens met de mensen hier. het id&t magazine staat vol met hersenloze crap zoals 'mode-specials' van 30 pagina's lang. die aanstootgevende advertenties, ach ja dat moet kunnen vind ik (we zijn toch wel wat gewend) maar qua inhoud is het echt bedroevend gesteld met dit blad. dr staat zoooveel onzin in. tis dat ik dit blad al tijden gratis krijg.
laat ze lekker artikelen over feesten en muziek erin zetten dan zal ik langer dan 5 minuten door het magazine bladeren.

oja en geen urban/r&b aub want daar koop ik de hitkrant wel voor (not)
laatste aanpassing
Oh ja en dat stukje vorig jaar dat dankzij ID&T de hardcore weer terug was van weggeweest??????

:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
laatste aanpassing
dacht gister nog pff dak blij was da tik hem opgezegd had en nie meer kreeg!!! bang wat lag e rin de brievenbus gistermiddag:s juist jah:kots: ging alweer nergens over!!! heb het toen telfonisch opgezegd maar nooit echt bevestiging gehad verder:s lekker vaaaggggggg :s
Ik heb m nu ook opgezegd...die van deze maand gaat ook weer helemaal nergens over :/

2 floortje: volgens mij hebben de mensen niet eens zoveel last van de reclames, maar bedoelen ze commercie op een andere manier: id&t verheerlijkt haar eigen feesten, ook al is de algemene mening dat er weinig vernieuwende shit werd gedraaid staat er:

'Marco V draaide een weergaloze set die iedereen in verruking bracht en zorgde er zelfs voor dat de EHBO zich in de hemel waande.'

Daarnaast zie ik liever in plaats van fotosessies over gadgets, strings, kunstfoto's (waarvan ik sommige bestwel stijlvol vond, gewaagd maar stijlvol.) petjes, luchtjes etc. etc. gewone partyfotos en een verslag over sfeer, muziek, pluspunten, minpunten (met de boodschap: dat gaan we beter doen volgende keer?)

Wel goed van ID&T vind ik de interviews, die altijd een paar pagina's in beslag nemen. Maar doe dat eens met iemand anders dan Johan Gielen of Paul van Dijk. (Bv met fat boy slim, die was interessant.) Vraag eens een hardcore dj die vroeger trance draaide en die nu op de rand van hardcoregabber/hardcoremetal draait. Dan krijg je perspectieven van mensen met interessante denkwijzen.

edit: moet je niet ook het udc blaadje gaan afzeiken he? ;)
laatste aanpassing

Kijk: :respect: voor Kolaas, die beschrijft hier precies wat er interessant is voor de lezer!!!
Dan krijg je perspectieven van mensen met interessante denkwijzen

En daarmee zou id&t een hele goede stap zetten, maarja... helaas is de werkelijkheid nu anders :(
laatste aanpassing
sucky sucky soldier boy?
t enige pluspunt is dat het gratis is:p

:bounce::bounce:

Ik vind het ook een zaad blad, maarja ik ontvang hem nu ookal 2 jaar gratis.
het is een superblad

vond hem deze maand wel ok eigenlijk..

maar then again: miami special d'r uit, modetroep eruit... smsen voor gadgets eruit. etc.

Bij je kaartje voor Sensation 2002 kreeg je een jaar abonement op ID-T magazine gratis maar ik krijg hem nogsteeds gewoon binnen (3 dagen geleden nog).
T is dat ik m bij Sensation kreeg, maar ik zou nooit,never, een abo nemen op dit blad. Waardeloze info, vage reportages, onzinnige info en ga zo maar door. Maja, t papier is te glad om je ass mee te whipen :S
ik ben ook lid is een goed blad.
ze zijn gek daar.
heb hem nu 2 x opgezegd en nu ontvang ik er 2 :S

en per blad staat er ongeveer 1 interresant stukje in (wat je meestal al ergens anders hebt gelezen..)
te kansloos

Iderdaad. Ik vind het blad ook te kansloos voor woorden. Dit is natuulijk een mening, maar toch. Ik vind er eigenlijk teveel foto's en fashion in staan, en te weinig verlagen van feestjes en andere dance gerelateerde dingen (hieronder zal fashion natuurlijk ook wel vallen, maar t is niet wat voor mij).

Maar als de doelstelling van id-t is om veel foto's en fashion nieuws te brengen, en af en toe nog een beetje te shockeren, dan doen ze het goed natuurlijk......

er staat idd niet veel qua inhoud in, en wat erin staat is vaak al oud :( beetje jammer

ach .. k was net te laat met opzeggen..
maar doe t volgend jaar wel..

vind t ook steeds minder worden.
als ze dr nou es wat meer gratiz bij deden :D
cd's enzo...

hoef ik ze ook niet op kazaa te gaan zoeken.. :devil:

ik zeg 'm ook zeker weten op!
het enige wat soms wel interesant is zijn de stukjes over drugs, voor de rest echt waardeloos blad!
kna iemand mij even helpen?? ik kan toch geen mail adres vinden waa rik heen moet mailen om het abbonement stop te zetten:s krijg me mail elke x terug gestuurd:frusty: had m, alw el telefonischop gezegd maar wil toch wel heeel graag nog een bevestiging hebben want ik vertik ut om er strax nog een x voor te gaan betalen.....
Bewaar in ieder geval een kopietje van dat mailtje... jou fout is het niet, jij hebt hem afgezegd, dus alle bladen die ze je nu nog sturen moet je gewoon als gift zien... ik zou er zeker niet voor gaan betalen nee.