Partyflock
 
Forumonderwerp · 663627
­ Nederland
 
29 MEI: FREE YOUR MIND FESTIVAL IN ARNHEM



Het FREE YOUR MIND Festival begint vorm te krijgen.

Het Festival dat het Festivalseizoen van 2004 inluidt, wordt gehouden op zaterdag 29 mei op de "Stadblokken" in Arnhem en duurt van 12.00 uur tot 00.00 uur.
De Stadsblokken liggen tussen de Nelson Mandelabrug en de John Frostbrug, aan de Rijn en recht tegenover het centrum.

Er komen 3 area's of meer (waaronder, de "ROCKIT Mainstage").
Daarnaast zal er met meerdere partijen de diverse area's worden gehost (o.a. Electronation, Twstd).

Andre Galluzi (D), Benny Rodrigues (NL), Billy Nasty (UK), Dave Tarrida (ESP), Dimitri (NL), Eric de man (NL), Erick E (NL), Hardy Hard (D), Herr Arter (NL), Jack de Marseille (Fr), Josh Wink (USA), Juan Sanchez (NL), Ken Ishii (Jap), Little Tim (NL), Lucien Foort (NL), Michel de Hey (NL), Oscar Mulero (Esp), Quazar (Live) (NL), Remy (NL), Roog (NL), Sandeep (NL), Speedy J (Live) (o.v.b.), Terry Toner (NL), Valentino Kanzyani (Slov), Victor Coral, Westbam (D) and many many more...

Het festival zal al dan niet live uitgezonden worden op ID&T Radio.



Meer info volgt.

(Y)

Lekkere line up tot nu toe!
laatste aanpassing
In ieder geval Surgeon --> Funk d'avoid --> Herr arter & terry toner --> Valentio Kanzyani en maybe nog stukkie Johannes Heil checken!

EN DAN...

op naar SPEAKERPLAY :D
 
yihaaa....helemaal los overdag :S :S :S :S :D:D:D
Funk D'Void, Secret Cinema, Herr Arter & Terry Toner, Johannes Heil en Oscar Mulero zeker horen! :bounce:
to Ibizagirl:

waar blijven de nieuwe pica's!!!?
 
ik begin in de techno tent.....na Juan Sanchez ga ik lekker t zonnetje in met Surgeon!
weet iemand hoe het met de kaartverkoop loopt?

is het al uitverkocht?
 
word voor mij:
Funk D'Void
Remy
Secret Cinema
SURGEON :yes:
Rachmad :yes:
Kanzyani/Heil
Nasty :yes:
Mulero :yes: (y) :yes:

en dan After @ Level...(denk ik)
Tja, zoals beloofd nog een paar pica's. Niet de best geschoten plaatjes, maar 't geeft toch een beetje een idee van wat we zaterdag kunnen verwachten... :D



 
Artiest Tuur
ha ik sta vanaf t begin iig bij de mainstage . een roosje-freak mag dat niet missen!!!!!!
3v.d. 5 zijn residents van roosje en brent ,fuck man ik wist helemaal niet dat ie daar moest draaien, de mazzelpik.daarna maar tussen de techno en de main heen en weer wandelen!!!
:respect: voor ibiza-girl voor de nieuwe foto's, echt beter, krijg nu nog meer zin.
laatste aanpassing
 
:respect: roosje :respect:

alleen zaterdag geen roosje voor mij ;)
laatste aanpassing
alleen als je naar speakerplay gaat heb je een excuus , anders wordt je gewoon in roosje verwacht :D
 
ik had gehoord dat mulero en josh wink waarschijnlijk afteren in de Level in Arnhem...

toch wel aannemelijk om daar te afteren...;)
Josh wink lijkt me sterk,maar Mulero is idd een aanneembare optie :)
Alleen de level is zo verrot man :S anders was het voor mij ook nog wel een optie,daarom gewoon Roosje .
In ieder geval Surgeon --> Funk d'void --> Herr arter & terry toner --> Valentio Kanzyani en maybe nog stukkie Johannes Heil checken!

EN DAN...

op naar SPEAKERPLAY:D


JEUHHHH :yes::D:D:D Zelfde rijtje in gedachte:D:D:D

Pff wat een zin....23 graden:D:yes:
 
yihaaa!

mooi weer!!!!

yihaaa!!!!
Kwam vandaag langs het terrein, maar het ziet er naar mijn mening vrij klein uit, vooral als er nog een 4de tent bij komt.
 
Na afloop van het festival organiseert FCA-Music speciaal voor de bezoekers van het festival een afterparty in The Level in Arnhem.
Samen met de bezoekers, de organisatie, relaties en natuurlijk de Festival DJ’s belooft het bij voorbaat al een geslaagd feestje te worden.
Vooralsnog treden er op: Billy Nasty, Andre Galluzzi, Valentino Kanzyani, Dave Tarrida, Phil Kieran, Juan Sanchez, Erick E en Lacroix.
Deze line-up zal worden versterkt met nog meer verrassende optredens van de Festival DJ’s.
Kaarten a € 10,- zijn verkrijgbaar op het festivalterrein.
Indien het niet uitverkocht is, worden er aan de deur kaarten verkocht (€ 15,-)
so.........
zolang de muziek en t weer goed is hoor je mij niet klagen!!!!
 
Tuur:

(y) (y) (y)

AFTEREN @ LEVEL :yes: :bounce: :xtc: wappie!!!
En iedere dag maar weer kijken wat voor weer het zaterdag wordt....

www.lekker weertje.nl

Dat meen je niet!!! :D:D:D
laatste aanpassing
En het maar niet willen geloven en nog eens een andere weersvoorspelling opzoeken...

FYMF-weersvoorspelling
laatste aanpassing
 
Arnhem op z'n kop!!!

Helemaal LOSS in arnhem ;) ;D
En om het helemaal zeker te weten wat voor weer het zaterdag wordt...hierbij een laatste link...


P.P.


:D :D :D
laatste aanpassing
hahahahaha wat een weer he :respect: to ibiza-girl
foto's , weervoorspellingen.... alleen een parkeerplek dichtbij zou wel handig zijn ;) :d
laatste aanpassing
2 Technofreaky:

Nou nou nou...niet zo lui! Trek je wandelschoenen maar aan en loop die marathon van het Gelredome naar FYMF! Ben je meteen een beetje warmgedraaid! :D:D:D
jajaja ik zal wel moeten :d maar ik moet milos er uit housen en dan heb ik al mn energie nodig denk ik!!!!!
nog 1 daggie..... YEAH
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Zo hehe, eindelijk de time-table voor ogen (Y)

Main (Y) Techno (Y) en jah...:bloos: voor die 2 andere tenten kom ik niet 8)

Beetje jammer dat Heil en Kanzyani op hetzelfde moment draaien... Wordt toch voornamelijk gaan op de sloveense beats denk ik, direct opgevolgt door the master Jack :kwijl:

Dag kan niet meer stuk :bounce:, zometeen mn shirt laten drukken en dan zijn we al ready to go !!!
weet iemand bij welke brug de ingang is? Bij de frostbrug of de Mandelabrug??
 
Gewoon met de stroom meelopen :yes:
zijn er nog kaarten te koop?
 
Ja, tot nu toe wel...
ja uhh idd hoe kom ik er vanaf station?

Misschien is dit wel handig..even ter verduidelijking onderaan het plaatje aan de andere kant vd rivier ;) is het.
 
Even te verduidelijking! (Da Phool, mooi plaatje)
De locatie is onder het woordje "verduidelijking"op het plaatje van Da Phool

Duidelijk?
ja maar, ik kom niet vanaf het station of het gelredome (dus waarschijnlijk geen menigte) Heb geen zin om een hele brug over te lopen om vervolgens te horen dat de ingang bij de andere brug is......
Dus daarom is het wel makkelijk om te weten bij welke brug het is....
 
Ingang is onder de letter "v" van verduidelijking.

Goed toe doen per voet vanaf de gelredome
laatste aanpassing
Ok, dank je wel :-)
Werkzaam bij Plak
Artiest KlapSandwich
2 GIJZZ Dalfred wat lul je nou er komen maar 10000 man, meer hebben ze niet nodig.....
xie je
Dames en heren....wie duimt er met mij mee voor zonnig en mooi weer net als nu?????????????????

Ik zie mezelf al zitten daar met ene Smirnoffie in de hand en Secret Cinema on stage!
ik heb mooi weer besteld duss komt vast goed :yes:

maarre zou er iets van garderobe zijn? voor als mijn bestelling niet is doorgekomen? ;-)
 
Ik duim niet meer Emporor...

Het weer wordt gewoon perfect morgen :yes:
 
*heeft zin:)*

pfff gister te dronken in utreg weer es al mn geld kwijtgeraakt en mn pinpas:vaag:....zal ik wel weer met mn dronken kopsamen met een leeg pakkie peuken de gracht in hebben gedondert:frusty:....

maargod...zaterdag lekker housen;)