Partyflock
 
Forumonderwerp · 663627
­ Nederland
 
29 MEI: FREE YOUR MIND FESTIVAL IN ARNHEM



Het FREE YOUR MIND Festival begint vorm te krijgen.

Het Festival dat het Festivalseizoen van 2004 inluidt, wordt gehouden op zaterdag 29 mei op de "Stadblokken" in Arnhem en duurt van 12.00 uur tot 00.00 uur.
De Stadsblokken liggen tussen de Nelson Mandelabrug en de John Frostbrug, aan de Rijn en recht tegenover het centrum.

Er komen 3 area's of meer (waaronder, de "ROCKIT Mainstage").
Daarnaast zal er met meerdere partijen de diverse area's worden gehost (o.a. Electronation, Twstd).

Andre Galluzi (D), Benny Rodrigues (NL), Billy Nasty (UK), Dave Tarrida (ESP), Dimitri (NL), Eric de man (NL), Erick E (NL), Hardy Hard (D), Herr Arter (NL), Jack de Marseille (Fr), Josh Wink (USA), Juan Sanchez (NL), Ken Ishii (Jap), Little Tim (NL), Lucien Foort (NL), Michel de Hey (NL), Oscar Mulero (Esp), Quazar (Live) (NL), Remy (NL), Roog (NL), Sandeep (NL), Speedy J (Live) (o.v.b.), Terry Toner (NL), Valentino Kanzyani (Slov), Victor Coral, Westbam (D) and many many more...

Het festival zal al dan niet live uitgezonden worden op ID&T Radio.



Meer info volgt.

(Y)

Lekkere line up tot nu toe!
laatste aanpassing
Umek :)

duidelijk aanwezig

en daarna gelijk naar HMH :kwijl: leuke dag! :yes:
 
Umek draait ook schijnt zal ff de volledige line ups posten die ik gevonden heb...

En daarna Speakerplay inderdaad!!!

:xtc:
 
DJ's die o.a. komen draaien: Benny Rodrigues, Billy Nasty (UK), Dave Tarrida (ESP), Dimitri, Eric de man, Erick E, Hardy Hard (D), Herr Arter (Electro Nation), Jack de Marseille (Fr), Josh Wink (USA), Juan Sanchez, Little Tim & Sandeep, Lucien Foort, Michel de Hey, Oscar Mulero, Quazar (Live) (o.v.b.), Remy, Roog, Terry Toner (EN), Umek (Slov) (o.v.b.), Valentino Kanzyani (Slov) (o.v.b.), Victor Coral, Westbam (D)
 
+ dan de namen die in de openingspost staan... Wordt een knaller!!! Hoop wel op 2 uurs setjes, niet op 1 uurs setjes, dat stinkt!
zou (L) zijn idd :D

nu al zin in :yes:

dag erna nog naar Gladiators :dood:
Ziet er erg vet uit!

Daarna zo door naar Speakerplay.

Mei wordt een druk maandje :|
is hier al een website van?
 
Umek? Kreeg een mailtje van die gasten van FCA en er stond nix over Umek bij. Zkr wel vette line-up, ga hier zkr heen.

Al is het alleen maar voor Dave Tarrida(mmm heerlijke sound), Valentino Kanzyani(vet op 3/4 decks) en Josh Wink(een god).
 
Artiest Tuur
Superrr! :)
op de site staat Umek wel :)
 
woeiii echt super dit!!! alleen jammer dat Speakerplay daarna is.. word kiezen dit..
Een hele mooie line-up :yes:

Het festival zal al dan niet live uitgezonden worden op ID&T Radio.


:o *lol*
zo fuck this zeg hey ziet er goed uit en daarna nog speakerplay :kwijl: gaat niet goedkomen met mijn studie :S
 
Dit is echt een zwaar relaxed feestje!!

Om zo het festivalseizoen te beginnen is toch geen straf, lijkt me... (y)

Een uitgebreide, originele line up, zonder hardstyle!!! :bounce:
 
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
M`n mond valt open, en dat in Arnhem. Dat wordt kruipent naar huis. Line-up is ook erg goed. Westbam :), daarlangs Mulero, Wink, Kanzyani. Kan een mooi feestje worden.
:kwijl: Jaa, daar ga ik denk ik maar s heen :D
 
M`n mond valt open, en dat in Arnhem


:yes:
 
jaaaaa lekker dichtbij en goeie dj's!!!
 
jajajajajjaaaaaaaaahhhh relaxed...zekers aanwazig :yes: lekker zuipen zonnetje...dames..pffff komt helemaal allright !!yeah
[Nederlanders mode on]

Zie ik het goed dat het niks kost? :O :9

[Nederlanders mode off]
 
Zie ik het goed dat het niks kost?


Denk dat we niet te vroeg moeten gaan juichen... Er zal vast wel een bedrag komen te staan...

Terwijl de naam toch het woord FREE bevat! ;-)
Hmm.. Ik ga alleen als het niks kost, voor de sfeer..

Want de muziek vind ik niet zo boeiend 8)
 
:frusty: ;-)
Gaan we absoluut naar toe,heerlijk dichtbij en lekkere musica :9
 
Ben ik zeker bij, echt te botte line-up, dit maakt me echt blij!! Wel een pokke eindje reizen maar dat is t absoluut waard...en s'avonds Speakerplay...hehe slecht voor de gezondheid:P
Ja erg vet, zit dan midden in examenperiode, maar ga overwegen om toch te gaan..

Wel cool met Josh Wink, Galluzi, Marseille, Hardy Hard, Umek, Sanchez, Ishi etc.
 
Hmm ben benieuwd (Y) line up!
 
Supergoede line up denk ik en het is "om de hoek" dus ik zou gek zijn als ik niet zou gaan :/
wat ben ik blij dat het vakantiegeld in mei word uitgekeerd :)!!
 
JAAAAAAAAAAAAHooooooooooooooorrrrr. Wat een vette line up. En dan ook nog Speakerplay en de dag erna Marco Carola. Denk dat ik de week erna niet echt meer aanspreekbaar ben!!!
 
Ja dat wordt een zwaar, maar vooral erg goed weekend... ik kan niet wachten!!
ik hoop dat ik genoeg geld heb om daarheen te gaan

speakerplay is zowiezo een must :)
 
Echt zwaar relaxd feest ben zekers van de partij


2 Kimhmm

jij ben niet welkom :P want je loopt techno toch altijd af te kraaken!
 
Speedy J heeft gecanceld ivm tour door The States ipv hebben ze Johannes Heil geboekt :D
 
Ken Ishii = cancelled, helaas :(

The line-up has changed. Names have been added and cancelled.

Andre Galluzi (D), Benny Rodrigues (NL), Billy Nasty (UK), Dave Tarrida (ESP), Dimitri (NL), Eric de man (NL), Erick E (NL), Hardy Hard (D), Herr Arter (NL), Jack de Marseille (Fr), Johannes Heil (D), Josh Wink (USA), Juan Sanchez (NL), Ken Ishii (Jap) (Cancelled), Little Tim (NL), Lucien Foort (NL), Michel de Hey (NL), Oscar Mulero (Esp), Phil Kieran (UK), Quazar (Live) (NL), Remy (NL), Roog (NL), Sandeep (NL), Speedy J (Live) (Cancelled), Surgeon (UK), Takkyu Ishino (Jap), Terry Toner (NL), Valentino Kanzyani (Slov), Victor Coral, Westbam (D) and many many more...
laatste aanpassing
(Y) line-up! :yes:. Aanwezig!
laatste aanpassing
 
Dat noem ik nogeens een aangename vervanging.. Johannes Heil ipv Speedy J.

Staan verder interessante namen tussen (Andre Galluzi, Dave Tarrida, Jack de Marseille, Mulero)
laatste aanpassing
 
Kaartjes zijn vanaf 10 april verkrijgbaar. 24 euro excl. pre-sale fee. Volgende week gelijk ff kaartje halen. :)
 
Best wel goedkoop eigenlijk voor zo'n vreselijk, brute line up :yes:

Prima geregeld...

Nu hopen dat alle faciliteiten ook een beetje in orde zijn... Maar dat is zeldzaam tijdens een eerste feestje :-)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Beste line-up van 2004 wat mij betreft (y)


Is Umek nu afgevallen? Godverdegodver...
24 euro voor zo'n line-up :respect:
Artiest Boté
Waar is UMEK???

:(
 
die had ik ook gaarne gezien...al blijft de rest ook zekers wel 24 euro waard :yes:
Heb hier de flyer voor me liggen,

Johannes Heil (Live)
Quazar (Live)
Westbam
Billy Nasty
Phil Kieran
Surgeon
Jack de Marseille
Oscar Mulero
Dave Tarrida
Valentino Kanzyani
Andre Galuzzi
Benny Rodrigues
Roog
Erick-E
Lucien Foort
Michel de Hey
Remy
Hardly Hard
Victor Coral
Herr Arter
Juan Sanchez
Little Tim
Robbie303
Nuno Dos Santos
Monica Electronica
Sandeep
Terry Toner
Dimitri
Eric de Man

and more to be confirmed soon..

Dit word echt een super vet feest!! Techno & Electro op een outdoor feest in Arnhem!! I'm there!
Artiest Pie
wat een line-up zeg :o eerst hier kijken en dan naar speakerplay ;)