Waaaaaaaaaaa hoe fucking vet is dit!
Merel (vriendin van me, oud klasgenoot van Music Management) belde me net, een vriend van haar gaat 2 weken op vakantie. Die gast woont in Amsterdam, en hij vroeg of zij misschien op zn appartement wil passen. Nou wil ze dat wel, maar liever niet alleen, dus vroeg ze of ik misschien zin had om daar 2 weken samen te wonen!!! Hoop dat t doorgaat, lijkt me echt kicke!
Merel (vriendin van me, oud klasgenoot van Music Management) belde me net, een vriend van haar gaat 2 weken op vakantie. Die gast woont in Amsterdam, en hij vroeg of zij misschien op zn appartement wil passen. Nou wil ze dat wel, maar liever niet alleen, dus vroeg ze of ik misschien zin had om daar 2 weken samen te wonen!!! Hoop dat t doorgaat, lijkt me echt kicke!
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 17:35:tik-tak-tik-tak-tik-tak..............
*uuuhhh.....................eeeh, had ik al verteld wat de bonusaanbieding bij Albert Heyn is???
Nou niet je zelf eruit praten he
Pfff ben net gewoon pas wakker
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 06:07:Als je dan toch in de buurt bent Charel, kan je meteen helpen verhuizen!
Heb ineens weer spierpijn zeg...
klinkt als een hoop gedoe
Maar t is wel 2 weken weg van mn ouders die bij het vallen van de bladeren weer heerlijk zeuren over vanalles en nog wat. En ik zie die vriendin van me veel te weinig, dus das ook wel leuk om elkaar wat vaker te zien dan 1 x in de tig maanden.
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 30 oktober 2006 om 14:17:Heb ineens weer spierpijn zeg...
Rechterarm zeker?
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 30 oktober 2006 om 17:07:erel is superlief en leuk en aardig maar totaal niet mijn type. Ze kan trwns wel boeren en rochelen als een vent, noem dr ook altijd Kerel(vraag maar aan Martin
)
Niet jouw type ? Kwa uiterlijk of heeft ze nog meer karakter trekjes waardoor je zegt " eeh.. nevermind, where is the party
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 30 oktober 2006 om 17:07:Merel is superlief en leuk en aardig maar totaal niet mijn type.
Dat zou ik ook zeggen nadat ze me verteld had dat ze me meer als een broer ziet
Uitspraak van partymuisjeNou niet je zelf eruit praten heop maandag 30 oktober 2006 om 13:31:
uuuh....eeeh....
Dus je gaat haar uitwonen charel ?
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 30 oktober 2006 om 17:07:Graag!"
Das dus een duidelijk antwoord!!
laatste aanpassing
Uitspraak van partymuisjePfff maar weer een geshopt ofzoop woensdag 1 november 2006 om 15:53:
vond dat ik blijkbaar nog niet genoeg kleding had
soms vind ik dat ook wel eens
soms vind ik dat ook wel eens
Van mij of van je zelf?!
maar terug geschopt??
Huh?
Budha, budha, BUDHAAAAAA!!
Uitspraak van partymuisjeVan mij of van je zelf?!op woensdag 1 november 2006 om 16:37:
Uitspraak van partymuisjeHuh?op woensdag 1 november 2006 om 16:37:
ik had te snel gelezen.... foutje
ik had te snel gelezen.... foutje
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 1 november 2006 om 16:43:Morgen schop ik hem van de wagen af! 3 dagen met hem lang op pad is niet goed voor ons beide en dan heb ik vooral over hem. een klein ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje
Uitspraak van partymuisjeop woensdag 1 november 2006 om 16:49:
oh oh oh
![]()
![]()
bah het regend en ik moet naar het station lopen
Uitspraak van partymuisjeTip voor de volgende keer neem een stevige paraplu meeop woensdag 1 november 2006 om 17:14:
en dat zeg je nu pas
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 30 oktober 2006 om 19:29:das een gezegde Reef
Ik verbaasde me eerder dat je hand daar zat en niet ergens anders
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 2 november 2006 om 18:13:In plaats van "bij de bauers"?
Pfff moet er trouwens niet aan denken dat je opstaat met een camera in je gezicht en die alles filmpt van ochtendhumeur tot bad hair day

(dame met t witte truitje dan he)