Partyflock

Forumonderwerp · 663328

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik zit te twijffelen om een tong piercing te nemen:jaja:!!! Vinden jullie het hot or not???!!!
laatste aanpassing

ik vin het super wil er zelf ook 1 maja da roep ik al maanden en ben nog nie geweest poepebroekie ikke :yes: !!
ma maakt toch nie uit wat een ander ervan vind als je het zelf ma mooi vind joh !!

vind t ook wel mooi
6 jaar geleden: hot
nu: not

maar who cares?

HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT HOT

mits je van pijpen houdt :P
Heb de mijne al 3 jaar... Hot dus..

Umz :D okay!!! :D!!!
alleen volgens mij best wel pijn om te laten zetten:S hahah maar lijkt me echt vet!!:P
Het doet echt GEEN pijn

nee dat zeggen ze allemaal maar dat krijg je mij dus niet wijs gemaakt he :/
Als iedereen het zegt, waarom geloof je het dan niet :/

Gaatjes in je oren doet absoluut meer pijn!

nou die heb ik ma zat dus als da zo is ga ik vanmiddag nog hahahaha
geloof me maar...

en een dikke tong na afloop en niet zoenen toch?:D

Ik heb de mijne alweer bijna 5 jr,.. Ach pijn?? bij iedereen is de pijngrens anders,. Maar ik had nergens last van,alleen toen een opgezwolle tong,..maar je wilt het of je wilt het niet,.

het doet echt geen pijn

het is irritant.

het is een ander gevoel dan je werwacht en het valt heel erg mee
Ik zal het ook nog ff zeggen: Het doet geen pijn!!

Hij zit er al in voordat je het door hebt!

Ik liep eerste 2-3 dagen met dikke tong rond, en daarna beetje irritatie bij het eten! Na een week was ik weer de oude!

:D
Tja je hebt er wel even last van.
maar niet in de zin van pijn.
Je tong is even opgezwollen en dus kan eten lastig zijn. Maar dit duurt hooguit een dag of 2,3. (bij mij maar 1) en ik heb dezelfde week nog gezoend 8)
Het doet geen pijn tenminste het zetten daarna is het ff vervelend maar daar hebben ze Ibu 400 voor ;)

Ik heb m nou 3 jaar en vind m nog steeds HOT ;p

ik heb daarna ook nergens last van gehad en ik mocht alles doen wat ik normaal ook deed, zoenen ook.
alleen moest ik daarna spoelen met listerine
ja HOT or NOT?

ik vond het hot, 4 jaar geleden...
toen ik hem liet zetten

nu loopt iedereen ermee en vind ik het standaard.

maar soms vind ik het heel mooi.. heb nu een héél klein zilver balletje. heel netjes. vind het niet leuk om er grote ballen in te hebben. ik vind het en beetje ordie en zo van 'kijk mij' ik heb een tochpiercing.

verder twijfel ik of ik hem wil houden.. heb hem al zo lang, ben nu ouder, en biedt geen meerwaarde, maar heb er ook geen last van.
dus weet het nog niet. als ie er uit moet voor mijn werk, gaat ie er zeker uit..

MAAR DOET ECHT GEEN PIJN.

hij zat er al in en ik wist het niet eens, bijna geen bloed, alleen een beetje een dikkere tong 2 uurtjes, gewoon gegeten.

voor de pijn hoef je het dus echt niet te laten!

blijf je dat gat zien in je tong als je um eruit haald? vriendin van me heeft het ook en is niet echt mooi als je um er uit hebt en je wilt um niet meer:S maar als ze um in heeft is ie :P
Het groeit best wel snel dicht.
Heb hem eens een dagje eruit gehad en toen ging ie er haast niet meer in.
Dus dat zal wel meevallen denk ik...
nee een vriend van mij heeft m eruit gehaald gaat wel dicht, er blijft wel een klein vaag rondje omheen zitten maar dat merk je niet moet je heel goed kijken dus gewoon doen joh ;)
laatste aanpassing

umz zijn er dus al vet veel van, niet naar gekeken:S
achja boeiend, irritant mensen die daarover zeiken misschien kom je nog wel op meer dingen dus .....

6 jaar geleden: hot
nu: not

maar who cares?

(Y)(Y)(Y) je moet doen wat JIJ zelf wil:D

:)

Ik denk wel dat ik het doe:jaja:
lijkt me echt vet, zo niet haal ik hem er wel weer uit, is het duur trouwens??:)
ik betaalde er 65 euro voor

met wisselen
laatste aanpassing

NOT

ik had der ook één.. maar is absoluut niet orgineel meer.. maar als je het leuk vind gewoon nemen(y)

tatoo is ook niet orgineel meer, maar dit soort dingen neem je omdat je het leuk vind toch:p dus hot of not.. lekker boeiend;)

das waar:)

wist je dat...
je geen tong piercing mag laten zeggen, als je twijfelen met een V schrijft?
leer Nederlands :z

over die tongpiercing: ik vind het gigantisch standaard. iedereen loopt ermee, maar als je het mooi vind, gewoon doen.
ik heb er 2 (omdat iedereen er 1 heeft) en heb de eerste met verdoving laten zetten zo bang was ik. en toen hoorde ik dus een paar maanden later dat die verdoving gewoon water was. bang zijn voor pijn is dus nergens voor nodig :)

ik zag dat je nieuw was: wij hebben hier iets heel moois, het heet de zoekfunctie.
typ voor de gein eens tongpiercing in, en je krijgt 1934528 topics over of je het wel of niet moet doen.

deze is best wel heel erg dubbel namelijk :yes:

ja iemand zei het net ookal tegen me, had het niet gezien, en weet nog niet alles van partyflock!! dus :)

Ik vind het wel gaaf, maarja iedereen loopt ermee...Ik wil der zelf ook heel graag 1...Durf alleen niet :S

Maar goed als jij het wil moet je er gewoon 1 nemen! :D
2Nancy. Even over dat spellen. Iedereen maakt wel eens fouten lijkt mij. Vb: 'mooi vind'is met dt en 'ik zag dat je nieuw was'is eerder 'ik zie dat je nieuw bent'. :O

twijvelen is een typisch geval van breezah
maar ja ze is nieuw, en ik ben net wakker ;-p
dus ik denk: laat ik niet gelijk gaan krijsen "BREEZAAAAH!" "dubbelslotjeban!"
maar gewoon zeggen: twijfelen is met een F, en er bestaat een zoekfunctie.

ben ik aardig is het weer niet goed :cry: ;-)

:s
Geeft niet is al goed.
Ben er ook niet op uit om een beetje ruzie met je te maken hierzo. Laten we het daar maar op houden ;)

:)

we zijn wel lief hier op partyflock :lief:

nou ja, soms dan ;-)
3 jaar geleden was het HOT, toen viel het nog op dat je ermee liep en was het nog speciaal

Nu: NOT, iedereen loopt ermee, bovendien tast zo'n ding je tandglazuur aan
Of iemand anders het nou Hot of Niet Hot vind dat zou jou keuze er zker niet door moeten beinvloeden.... :D Je doet het toch voor jezelf of niet dan he..?? Veel succes ermee en laat hem gewoon lekker zetten als je dat zelf wil! :yes:

gewoon doen!!!
ik heb hem 3 jaar nu.en ik ben er nog steeds blij mee :yes:

Ik vind het HOT!!!
Voelt wel lekker met zoenen enz.
Ik heb er zelf ook 1 gehad,maar moest hem uitdoen vanwege uitzending.Had em voor de uitzending nog wel in.
Maar moest hem uitdoen omdat ie anders af en toe zichtbaar is in mijn mond.
Had em wel aldoor s'avonds effe door kunnen steken,maar daar had ik geen zin in.
Want de mijne zat toch al een klein beetje scheef.
Zet na de uitzending misschien een nieuwe erin.

En het doet ZEKER geen pijn!
Alleen moet je erom denken dat je 1of2 week niet normaal kan eten.
Alleen papjes enz.
Ik heb wel gewoon normaal gegeten,maar dan deed dat wel zeer!
Maar jah ik had liever pijn dan papjes ;)

hahahah jah dat kan ik begrijpen!!:)!!
umz, maar je hebt um nu niet meer dus?:)
ik vindt het NOT
de hele kunstacdemie loopt ermee. en mensen die expres mee gaan spelen onder het praten vindt ik ook echt een afknapper.