Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja HOT or NOT?
ik vond het hot, 4 jaar geleden...
toen ik hem liet zetten
nu loopt iedereen ermee en vind ik het standaard.
maar soms vind ik het heel mooi.. heb nu een héél klein zilver balletje. heel netjes. vind het niet leuk om er grote ballen in te hebben. ik vind het en beetje ordie en zo van 'kijk mij' ik heb een tochpiercing.
verder twijfel ik of ik hem wil houden.. heb hem al zo lang, ben nu ouder, en biedt geen meerwaarde, maar heb er ook geen last van.
dus weet het nog niet. als ie er uit moet voor mijn werk, gaat ie er zeker uit..
MAAR DOET ECHT GEEN PIJN.
hij zat er al in en ik wist het niet eens, bijna geen bloed, alleen een beetje een dikkere tong 2 uurtjes, gewoon gegeten.
voor de pijn hoef je het dus echt niet te laten!
ik vond het hot, 4 jaar geleden...
toen ik hem liet zetten
nu loopt iedereen ermee en vind ik het standaard.
maar soms vind ik het heel mooi.. heb nu een héél klein zilver balletje. heel netjes. vind het niet leuk om er grote ballen in te hebben. ik vind het en beetje ordie en zo van 'kijk mij' ik heb een tochpiercing.
verder twijfel ik of ik hem wil houden.. heb hem al zo lang, ben nu ouder, en biedt geen meerwaarde, maar heb er ook geen last van.
dus weet het nog niet. als ie er uit moet voor mijn werk, gaat ie er zeker uit..
MAAR DOET ECHT GEEN PIJN.
hij zat er al in en ik wist het niet eens, bijna geen bloed, alleen een beetje een dikkere tong 2 uurtjes, gewoon gegeten.
voor de pijn hoef je het dus echt niet te laten!
https://partyflock.nl?SECTION=forum&ACTION=results&TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=tong+piercing
Is het hot ofzo om topic over tongpiercing te openen???
Is het hot ofzo om topic over tongpiercing te openen???
wist je dat...
je geen tong piercing mag laten zeggen, als je twijfelen met een V schrijft?
leer Nederlands
over die tongpiercing: ik vind het gigantisch standaard. iedereen loopt ermee, maar als je het mooi vind, gewoon doen.
ik heb er 2 (omdat iedereen er 1 heeft) en heb de eerste met verdoving laten zetten zo bang was ik. en toen hoorde ik dus een paar maanden later dat die verdoving gewoon water was. bang zijn voor pijn is dus nergens voor nodig
je geen tong piercing mag laten zeggen, als je twijfelen met een V schrijft?
leer Nederlands
over die tongpiercing: ik vind het gigantisch standaard. iedereen loopt ermee, maar als je het mooi vind, gewoon doen.
ik heb er 2 (omdat iedereen er 1 heeft) en heb de eerste met verdoving laten zetten zo bang was ik. en toen hoorde ik dus een paar maanden later dat die verdoving gewoon water was. bang zijn voor pijn is dus nergens voor nodig
2Nancy. Even over dat spellen. Iedereen maakt wel eens fouten lijkt mij. Vb: 'mooi vind'is met dt en 'ik zag dat je nieuw was'is eerder 'ik zie dat je nieuw bent'. 
Geeft niet is al goed.
Ben er ook niet op uit om een beetje ruzie met je te maken hierzo. Laten we het daar maar op houden
Ben er ook niet op uit om een beetje ruzie met je te maken hierzo. Laten we het daar maar op houden
Ik vind het HOT!!!
Voelt wel lekker met zoenen enz.
Ik heb er zelf ook 1 gehad,maar moest hem uitdoen vanwege uitzending.Had em voor de uitzending nog wel in.
Maar moest hem uitdoen omdat ie anders af en toe zichtbaar is in mijn mond.
Had em wel aldoor s'avonds effe door kunnen steken,maar daar had ik geen zin in.
Want de mijne zat toch al een klein beetje scheef.
Zet na de uitzending misschien een nieuwe erin.
En het doet ZEKER geen pijn!
Alleen moet je erom denken dat je 1of2 week niet normaal kan eten.
Alleen papjes enz.
Ik heb wel gewoon normaal gegeten,maar dan deed dat wel zeer!
Maar jah ik had liever pijn dan papjes
Voelt wel lekker met zoenen enz.
Ik heb er zelf ook 1 gehad,maar moest hem uitdoen vanwege uitzending.Had em voor de uitzending nog wel in.
Maar moest hem uitdoen omdat ie anders af en toe zichtbaar is in mijn mond.
Had em wel aldoor s'avonds effe door kunnen steken,maar daar had ik geen zin in.
Want de mijne zat toch al een klein beetje scheef.
Zet na de uitzending misschien een nieuwe erin.
En het doet ZEKER geen pijn!
Alleen moet je erom denken dat je 1of2 week niet normaal kan eten.
Alleen papjes enz.
Ik heb wel gewoon normaal gegeten,maar dan deed dat wel zeer!
Maar jah ik had liever pijn dan papjes