Partyflock

Forumonderwerp · 662916

wat verwachten we zaterdag weer allemaal van XXlerator?
wie gaan er allemaal?

zal wel weer druk gaan worden in de XX
maare hardstyle avonden zijn altijd supers

line up voor komende zaterdag:

Equinoxx
Pavo
Tommy Pulse
Zany
laatste aanpassing

ThaRock 7 maart 2004 21:02
't was zeker een gezellig feestje, alleen de wc's waren echt TE druk gewoon, iedereen liep te duwen enzo, zwaar irritant. In de zaal was 't ook erg druk maar op de boxen voor 't vip podium was het goed vertoeven

Idd :yes: daar op die boxen stond je zeer relaxz.. alle ruimte :D Pfff maar wat een nacht, tot kwart voor 6 vol :bounce:

Pavo & Zany :respect:
Artiest Mount
wat een set van Pavo&Zany :respect: beukte flink!!

Was wel leuk...

Whahaha...Nee man!! Was te gek!!!! Heb genoten!!!
:jaja:
Was n leuke avond, kwam pas om 00.15 uur aan bij de entree en zag die teringrij. Maar goed was binnen 5 min. binnen :D
Muziek was goed te doen, alleen was t veel te druk inderdaad. Volgende keer maar een mannetje of 500 minder binnen laten.
Volgende keer met Luna en Deepack??? Wordt dus weer een leuke avond dan, maar zal wel weer net zo druk worden dan. Ach ja tis niet anders.
wat hebben we weer gebeukt!
was zeker weer een geslaagde avond

maar regel een paar extra wc! wat een zeik :C
laatste aanpassing
ik heb nou al zin in volgende keer... :bounce:

ben blij dat ik heb overgeslagen als ik hoor van die drukte, vind drukte altijd zwaar kut iedereen staat maar lekker op je tenen te stampen:S
hehe was toch best vet feestje!
wc's wel wat minder maar ja, kunt niet alles hebben int leven
Op superfeesten.tv staan nog hoop pics van xxlerator ;)

Het was echt weer een superfeessie :bounce: heb weer aardig staat te beuqen!!!:P Maarja idd het was wel loei druk!!! Beetje jammer!!! Volgende XXlerator is AN weer van de partij :bounce:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 518, 2502}
XXlerator altijd een (y) feest ! Volgende keer zeker bij!