Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
wat een gezeik hierover...
ik vind zelf kisten mooi en super lekker zitten.
kan me niet echt voorstellen dat die puntschoenen zo lekker zitten en mooi vind ik ze ook niet. dus doe mij maar mijn vertrouwde kistjes. in het begin vond niemand de puntschoenen mooi (net zoals nu iedereen over de legging denkt, die waarschijnlijk over een paar maanden door veel mensen worden gedragen), dus begin niet erover dat een meiske met een kisten een naloper is vanwege de hardcore en kisten combinatie!!! dus conclusie...wat boeit jou dat nou als een meiske kisten draagt!!! als je het echt zo afschuwelijk vind kijk je maar de andere kant op

ik vind zelf kisten mooi en super lekker zitten.
kan me niet echt voorstellen dat die puntschoenen zo lekker zitten en mooi vind ik ze ook niet. dus doe mij maar mijn vertrouwde kistjes. in het begin vond niemand de puntschoenen mooi (net zoals nu iedereen over de legging denkt, die waarschijnlijk over een paar maanden door veel mensen worden gedragen), dus begin niet erover dat een meiske met een kisten een naloper is vanwege de hardcore en kisten combinatie!!! dus conclusie...wat boeit jou dat nou als een meiske kisten draagt!!! als je het echt zo afschuwelijk vind kijk je maar de andere kant op
stelletje manwijven
wat een blablablablajah hoor dat kan
en ze lopen heerlijk en je voelt het niet als er weer iemand op je teen staat te stampen!
vooral als je zwakke enkels heb zoals ik en niet elke keer bij de ehbo wilt zitten omdat je weer is voor de zoveelste ker door je enkel bent gegaan
laatste aanpassing
Ik vind zeker wel mooi staan bij sommige 
maar dan niet van die gewone saaie, maar wel iets speciaals of zo, iets van dr martens of zo, die zijn zeker mooi bij een vrouw!!
maar dan niet van die gewone saaie, maar wel iets speciaals of zo, iets van dr martens of zo, die zijn zeker mooi bij een vrouw!!
jezus tyf toch op met je kut topic.....
altijd dat afkraken,maar och jee als het over andere kleding gaat....ga maar ergens in een grot wonen, anders knap je te vaak af,want er lopen best veel meisjes op kisten.
trouwens ik heb ze al anderhalf jaar,ze lopen heerlijk,ze schoppen goed (lees:goede beveiliging voor jezelf) en ze zijn goedkoop.
kortom ik zou ze niet dragen omdat er sommige nerds zijn die erop afknappen....en wat is er nou irritanter dan een kwebbelend wijf die steeds zanikt over pijnlijke voeten,wil je me draaaaggeeen??
altijd dat afkraken,maar och jee als het over andere kleding gaat....ga maar ergens in een grot wonen, anders knap je te vaak af,want er lopen best veel meisjes op kisten.
trouwens ik heb ze al anderhalf jaar,ze lopen heerlijk,ze schoppen goed (lees:goede beveiliging voor jezelf) en ze zijn goedkoop.
kortom ik zou ze niet dragen omdat er sommige nerds zijn die erop afknappen....en wat is er nou irritanter dan een kwebbelend wijf die steeds zanikt over pijnlijke voeten,wil je me draaaaggeeen??
Mwhoehahahahahaha
Ingrid..
laatste aanpassing
ik kan ook niet hakken
ben niet uit de hak-tijd,en zoveel oude nummers komen er niet voorbij....zou niet weten hoe ik mijn stamp-stijl moet omschrijven...whehehe wel leuk om andere te bekijken
trouwens had zaterdag de schoenen van mijn profiel aan....om 3uur had ik al pijnlijke poten...
geef mij maar mijn kistjes 
Agh gossiej, Ingrid, massage? 
Dus het zijn niet altijd die meisjes met puntschoenen die pijn hebben; en als ze klagen, dan masseert deze nette jongeheer zn graag
Enne Mariska; jij draagt toch zwarte sparco's met gele teken?
Dus het zijn niet altijd die meisjes met puntschoenen die pijn hebben; en als ze klagen, dan masseert deze nette jongeheer zn graag
Enne Mariska; jij draagt toch zwarte sparco's met gele teken?
Hehehe, oke 
tuurlijk kan dat het liefste underground boots 
Ga lekker in het leger als je kisten wilt dragen? whahahah wat een opmerking whahahhah slaat echt nergends op.. met dat witte veters gedoe heb je gelijk in dat wel..vind ik ook nix
maar ik draag heel graag kisten ik vind ze juist mooi en netjes staan..ik vind juist die puntlaarsen helemaal nix past echt niet bij me en ik vind ze lelijk maar ieder zn eigen smaak toch..
Maar ik vind dat ook dames echwel kisten mogen dragen hoor!
maar ik draag heel graag kisten ik vind ze juist mooi en netjes staan..ik vind juist die puntlaarsen helemaal nix past echt niet bij me en ik vind ze lelijk maar ieder zn eigen smaak toch..
Maar ik vind dat ook dames echwel kisten mogen dragen hoor!
laatste aanpassing