Partyflock

Forumonderwerp · 662236

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 55927, 26483}
ik vind dat echt de afknapper der afknappers!!:frusty:(y)

jij?
Ma zegt altijd:
Wat je vind, moet je naar de politie brengen! O:)

't kan wel. maar ik vind het persoonlijk niet mooi..maar ik kan wel voorstellen dat je voor een feest schoenen wil dragen, waar je lang en lekker op los kan gaan...
wat een gezeik hierover...
ik vind zelf kisten mooi en super lekker zitten.
kan me niet echt voorstellen dat die puntschoenen zo lekker zitten en mooi vind ik ze ook niet. dus doe mij maar mijn vertrouwde kistjes. in het begin vond niemand de puntschoenen mooi (net zoals nu iedereen over de legging denkt, die waarschijnlijk over een paar maanden door veel mensen worden gedragen), dus begin niet erover dat een meiske met een kisten een naloper is vanwege de hardcore en kisten combinatie!!! dus conclusie...wat boeit jou dat nou als een meiske kisten draagt!!! als je het echt zo afschuwelijk vind kijk je maar de andere kant op :p :yes: :p

KISTEN UBER ALLES!!!!
en wel laten glimmen natuurlijk!!!!!! :D

voor de gene die zittuh te zeiken dat kistuh bij meiden nie staan ga speluh ze moeten toch zelf wetuh wa ze dragen en bij sommige kleding staat ut (Y) en het is gewoon fijner bij een feest vooral als ze op je voet staan te beuken
kisten zijn gewoon goed

Lelijk:bah:

nee kinky das mooi
en in je onderbroek door de straten van Praag rennen is dat wel stoer dan?

das gewoon lol beleven :BIER:
ligt eraan bij wie, de een staat t wel en de ander nie....

Dat is geen pan maakt niet uit of het nou vrouw is of een gozer.

Hoezo zou et niet kunnen!? Beter dan die gekke lavenschoenen van tegenwoordig!!
kisten staat gewoon geil
bij meissies

EN DAAR MEE UIT!!!!!!!
stelletje manwijven
wat een blablablabla

jah hoor dat kan :yes:
en ze lopen heerlijk en je voelt het niet als er weer iemand op je teen staat te stampen!

vooral als je zwakke enkels heb zoals ik en niet elke keer bij de ehbo wilt zitten omdat je weer is voor de zoveelste ker door je enkel bent gegaan :)
laatste aanpassing
Ik vind zeker wel mooi staan bij sommige :kwijl:

maar dan niet van die gewone saaie, maar wel iets speciaals of zo, iets van dr martens of zo, die zijn zeker mooi bij een vrouw!! :D

Wat is dit voor een domme vraag zeg!!

Ja ik vindt dat het kan,meissie's met kisten.

Ik zelf draag ook elke dag kisten(Y)

jezus tyf toch op met je kut topic.....
altijd dat afkraken,maar och jee als het over andere kleding gaat....ga maar ergens in een grot wonen, anders knap je te vaak af,want er lopen best veel meisjes op kisten.
trouwens ik heb ze al anderhalf jaar,ze lopen heerlijk,ze schoppen goed (lees:goede beveiliging voor jezelf) en ze zijn goedkoop.
kortom ik zou ze niet dragen omdat er sommige nerds zijn die erop afknappen....en wat is er nou irritanter dan een kwebbelend wijf die steeds zanikt over pijnlijke voeten,wil je me draaaaggeeen?? :bah:

vrouwtjez met kisten zijn boerinnen *meestal*

als er hier iemand een domme boerin is ben jij het wel,aangezien de post die ik van jou in sommige topics gelezen heb :bah:
oppervlakkig tutje,je hebt nieteens een foto op je profiel,misschien ziet je kop er wel uit alsof er een kist op gestaan heeft :/
vrouwen met kisten op feesten vind ik niks... 9 van de 10 zijn het domme boerinnen :P

maar gewoon in dagelijks leven jahoor :) me vriendin draagt ze op der werk ook
Mwhoehahahahahaha :D Ingrid..
laatste aanpassing

mjah jezus,omdat ik dus kisten draag ben ik DOM en een BOERIN?

sorry hoor,maar ik heb een iq van 119(normaal dus) en ik bewerk het land niet met een tractor....
domme vooroordelen weer.....
ik zeg toch 9 van de 10 :P niet allemaal zijn het domme boerinnen :) maar veel wel :yes:

jaaaaaah hallo....9 van de 10 das echt overdreven hoor,er zijn ook lompe boerinnen met platte puntschoenen.....
ik schat zo'n 4op de 10 kistdraagsters is lomp....maar er zijn zoveel andere lompe wijven die geen kisten dragen
das ook weer zo :P ok uhm uhm 4 op de 10 zijn dan extra lomp :D
maar is dat niet verrot eigenlijk met kisten op feesten... je kan alleen maar stampen volgens mij met kisten. lukt toch nooit om te hakken met kisten?
laatste aanpassing

ik kan ook niet hakken :p ben niet uit de hak-tijd,en zoveel oude nummers komen er niet voorbij....zou niet weten hoe ik mijn stamp-stijl moet omschrijven...whehehe wel leuk om andere te bekijken :D trouwens had zaterdag de schoenen van mijn profiel aan....om 3uur had ik al pijnlijke poten...:( geef mij maar mijn kistjes :lief:
hakkuh met kisten gaat prima je moet het niet de hele avond doen maar t gaat me prima af :P
Agh gossiej, Ingrid, massage? :P

Dus het zijn niet altijd die meisjes met puntschoenen die pijn hebben; en als ze klagen, dan masseert deze nette jongeheer zn graag :P

Enne Mariska; jij draagt toch zwarte sparco's met gele teken? :[
mijn zusjes dragen niets anders dan kisten :jaja:

sorry Qleedje ;) maar moest ff het ene uiterste met het andere vergelijken,en jah die tutten hebben altijd wat te zeiken (mijn nagel,mijn voeten,mijn haar,mijn make-up :bah: )

maja kommaarop met je massage....
Laat je niet kisten joh :9
Hehehe, oke :kwijl:

maarre conclusie: het kan hoor zolang je als vrouw zijnde voeten hebt :yes:
Of ze je maat maken :yes:

kisten heb je in alle maten :p zelfs in 3verschillende breedte maten :D
er zal vast wel een maat zijn die ze niet hebben :@

nou denk dat ze alle maten wel hebben voor de nederlandse dames ;)
Bron ? :9

en omdat ze kisten in alle maten hebben ...

heb ik ze ook :D:D:D maar draag ze bijna niet op feesten omdat ik daarmee niet kan hakkuhh ...

maar voor een baggerpoel als lowlands zijn ze perfect :D

bron??? de dumpshop :p

een dikke (K) aan duh kisten dragende dames
Afknapper kan ik voorstellen maar het het kan wel zo moeilijk is het niet om ze aan te trekken ;)
Ga lekker in het leger als je kisten wilt dragen? whahahah wat een opmerking whahahhah slaat echt nergends op.. met dat witte veters gedoe heb je gelijk in dat wel..vind ik ook nix

maar ik draag heel graag kisten ik vind ze juist mooi en netjes staan..ik vind juist die puntlaarsen helemaal nix past echt niet bij me en ik vind ze lelijk maar ieder zn eigen smaak toch..

Maar ik vind dat ook dames echwel kisten mogen dragen hoor! :yes:
laatste aanpassing

afschuwelijk

tuurlijk mogen wij daarmee lopen, ze lopen heerlijk!!!

en wat is dat voor gezeik ik ben eg geen domme boerin!!!
laatste aanpassing
tuurlijk kan dat ik ken zo veel meide die ze drage
ik zelf zou ze nooit dragen want t staat gewoon nie bij mij maar ik vind t zeker niet lelijk bij sommige meide!
moeten ze zelf weten ik bedoel als hun dat lekker vinden lopen.
ik hou het liever bij me nike air maxies dat vind ik echt heerlijke schoenen!!
laatste aanpassing
Ik zou ze zelf echt nooit van mn leven kopen, maar als anderen dat wel doen heb ik daar geen problemen mee hoor:)

nee geen boerin wel een domme hoer

:gaap:
moest dat een hatelijke opmerking zijn??? *proest*
laatste aanpassing