elke vrijdag naar de zonnebank anders words ik echt zenuwachtig!
al eens aan therapie gedacht?
is voor mij nie nodig, want ik vind mijn neuroses schijnbaar wel leuk anders had ik het niet gehad.
En mijn dwangneurose met drugs op was telkens weer verschillend, ik ging bijv. iedereen vertellen dat ik ze ommeunig tof vond, enneuh iedereen een kus geven, euhh ojah en iedereen tegen zitten, als ik nee wou zeggen ja zeggen en bij ja, nee zeggen.
maar die heb ik maar 1 keer gehad, want das nie zo goeie dwangneurose, hou je nare dingen aan over
ik moet altijd precies met mijn voet in de steen passen.... of als ik loop over die vierkante tegels moet ik een rij over slaan voor ik de volgende stap zet
Herkenbaar
Ennuh kweet niet of iemand deze nog heeft:
Als je op de fiets zit trap ik alleen op de delen van de straat waar geen putten en lantaarnpalen zijn. Als ik een put zie, mag ik op die hoogte niet trappen.. Hahaha! Maar dat doe ik meestal uit verveling als ik van en naar school fiets..
Ook herkenbaar voor anderen.. of is deze echt te raar?
haha het gaat nog steeds nergens over maar tis nog steeds leuk 
hahaha grappig zeg, ik heb er geloof ik niet zo veel last van, vroeger had ik dat wel dan ging ik een steentje voor me uit schoopen en die moest dan in het midden van een tegel stil komen te liggen en dan zo de hele weg naar school of op de fiets dan stond er een auto geparkeerd en dan mocht ik bijv. alleen maar met me rechtertrapper omhoog erlangs ofzo, dat soort vage dingen. de laaste tijd heb ik er niet veel last van, behalve dan dat ik zonder me spiegeltje de deur niet uitga en anders terug naar huis ga om 'm op te halen...
me neus vingeren
1.. Ik ga in me geparkeerde auto zitten en richt een föhn op voorbijgaande auto's om te kijken of ze vaart minderen.
2.. Ik roep mezelf op via de intercom.
3.. Iedere keer dat iemand me vraagt iets te doen vraag ik: "wil je daar mayonaise bij?"
4.. Ik moedig me collega's aan regelmatig een stoelendans met me te doen.
5.. Ik zet me prullenbak op me bureau en plak er het label "POSTVAK IN" op.
6.. Ik heb een onnatuurlijke angst voor nietmachines ontwikkeld.
7.. Ik stop 3 weken lang koffie zonder cafeïne in het koffieapparaat, als iedereen over zijn verslavingssymptomen heen is, schakel ik over op espresso.
8.. Ik beantwoord alles wat iemand zegt met: "dat denk jij".
9.. Ik sluit alle zinnen af met: "en zo is het voorspeld".
10. Ik verander de kleur van mijn monitor zodanig dat de hele omgeving oplicht. En dan Blijf ik volhouden dat ik dat prettig vindt.
11.. In al mijn verslagen gebruik ik nooit meer punten, komma's en andere leestekens.
12.. Ik probeer zo veel mogelijk te huppelen ipv te lopen.
13.. Ik vraag mensen van welk geslacht ze zijn.
14.. Ik zing mee bij de opera.
15.. Ik ga naar een poëzieavond en vraag waarom het niet rijmt.
16.. Ik heb ontdekt waar mijn baas zijn kleding koopt en koop precies dezelfde outfits. Draag deze de dag nadat je baas het gedragen heeft. (Dit is vooral effectief als je baas van het andere geslacht is).
17.. Ik stuur een e-mailtje naar de rest van het bedrijf om te vertellen dat ik even naar de wc ben.
18.. Ik heb een klamboe rond me werkplek gehangen.
19.. Ik vertel me vrienden vijf dagen van tevoren dat ik niet op hun feestje kan komen omdat ik niet in de stemming bent.
Maar ik ben verder niet dwangmatig
2.. Ik roep mezelf op via de intercom.
3.. Iedere keer dat iemand me vraagt iets te doen vraag ik: "wil je daar mayonaise bij?"
4.. Ik moedig me collega's aan regelmatig een stoelendans met me te doen.
5.. Ik zet me prullenbak op me bureau en plak er het label "POSTVAK IN" op.
6.. Ik heb een onnatuurlijke angst voor nietmachines ontwikkeld.
7.. Ik stop 3 weken lang koffie zonder cafeïne in het koffieapparaat, als iedereen over zijn verslavingssymptomen heen is, schakel ik over op espresso.
8.. Ik beantwoord alles wat iemand zegt met: "dat denk jij".
9.. Ik sluit alle zinnen af met: "en zo is het voorspeld".
10. Ik verander de kleur van mijn monitor zodanig dat de hele omgeving oplicht. En dan Blijf ik volhouden dat ik dat prettig vindt.
11.. In al mijn verslagen gebruik ik nooit meer punten, komma's en andere leestekens.
12.. Ik probeer zo veel mogelijk te huppelen ipv te lopen.
13.. Ik vraag mensen van welk geslacht ze zijn.
14.. Ik zing mee bij de opera.
15.. Ik ga naar een poëzieavond en vraag waarom het niet rijmt.
16.. Ik heb ontdekt waar mijn baas zijn kleding koopt en koop precies dezelfde outfits. Draag deze de dag nadat je baas het gedragen heeft. (Dit is vooral effectief als je baas van het andere geslacht is).
17.. Ik stuur een e-mailtje naar de rest van het bedrijf om te vertellen dat ik even naar de wc ben.
18.. Ik heb een klamboe rond me werkplek gehangen.
19.. Ik vertel me vrienden vijf dagen van tevoren dat ik niet op hun feestje kan komen omdat ik niet in de stemming bent.
Maar ik ben verder niet dwangmatig
in de spits komen er altijd 2 treinen uit tegenovergestelde richting over een enkel spoor. dus eerste de ene.. dan gaan de bomen even omhoog.. en dan de ander. Ik MOET altijd perse tussen die 2 treinen over het spoor zijn. Al moet ik me dan helemaal het leplazerus fietsen.. Moet er vast leuk uit zien.. 
mijn dwang neurose is dat ik altijd het wc-papier met de losse kant naar de muur moet hangen....
op elke plee waar ik kom worden dus de wc-rollen omgedraaid.
op elke plee waar ik kom worden dus de wc-rollen omgedraaid.
Nounou, wat een toeval! Ik had daar vanmiddag nog een discussie over met mijn vriend. Ik hang ze dus ook altijd op die manier op, (los velletje naar de muur), en hij draait het altijd meteen om als hij naar de wc gaat.
Hij vind het echt belachelijk dat ik ze zo op hang, want 'dan gaan zijn nagels langs de muur als hij een velletje wil pakken'. Hmmz,
M&M's op kleur en aantal sorteren dan daar waar de minste van zijn eerst op eten ,en de bruine altijd als laatste want die zijn minder lekker
Die heb ik ook. Ik sorteer ze eerst op kleur, en dan eet ik de lelijkste eerst. Dus eerst bruin, dan oranje, rood,....... en als laatste altijd blauw.
Van ander snoep lust ik altijd alleen de roze en rode. Als ik ga scheppen bij de kruidvat ofzo vis ik dus ook altijd alleen de roze en rode eruit
Ohja en kroketten breek ik altijd doormidden, en dan ga ik ze met een vork leegscheppen, zodat ik het lekkere krokante laagje voor het laatst heb.
Vissticks; haal ik ook altijd de boven en onderkant vanaf. dat stapel ik dan allemaal op, en op het eind prop ik dat in 1x in mijn mondje.
Lekker joh
Goed, zo is het wel weer even genoeg...
jaaa, dat van die m&ms is erg herkenbaar,
ik eet ze altijd op kleur en per twee!
irriteer me ook rot als mijn vriend ze met een hand tegelijk in z'n mond stopt!
en dat van die pleerol!
ik wil het velletje altijd ván de muur
was een dikke discussie altijd bij m'n ouders thuis.
maarre volgens mij hebben heel veel mensen die, daar komt dat pleerollengezeur altijd van!
ik eet ze altijd op kleur en per twee!
irriteer me ook rot als mijn vriend ze met een hand tegelijk in z'n mond stopt!
en dat van die pleerol!
ik wil het velletje altijd ván de muur
was een dikke discussie altijd bij m'n ouders thuis.
maarre volgens mij hebben heel veel mensen die, daar komt dat pleerollengezeur altijd van!
wat is jouw dwangneurose
-zes keer om de tafel lopen voordat ik een appel eet
-wc papier met de bovenkant van het vel op de rol in de houder! (anders kan het echt niet)
-Als ik mijn huis uit ga controleer ik nog even het gasfornuis (keer 6 soms 7)
-inslaap vallen doe je op je rechterzij met je knuffel tussen je armen
-kussenslopen moeten altijd fris ruiken (maakt niet uit of ik ze 2 keer per nacht verwissel)
-mijn woonkamer moet ingericht zijn zodat alles in balans is, wil zeggen alles in 2 of drievoud en dan twee vingers breed van elkaar...
-M&Ms sorteer ik op kleur en smaak, die met nootjes eet je weer apart (zijn trouwens ook lekkerder!)
- Ik haat 'stoorzenders' als iets op de verkeerde frequentie staat, ook al is het nog zo zacht ga ik flippen.
-Dit kan geluid zijn (als een wekker die stoort of een radiozender) maar ook een soort van verlichting in je huis (knipperend of een dimmer die herrie veroorzaakt...)
-Alles MOET altijd opgeruimd en netjes zijn! Owee als mijn partner daar herrie in schopt!
-Wijn moet gedronken worden uit zeer schone glazen met hoge poot
-Champagne idem Dito!
Hahahaha....een aantal van deze dingen is echt waar voor mij! ....maar een aantal ook echt niet
laatste aanpassing

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)