Partyflock
 
Forumonderwerp · 659184
­ Nederland
Zag vandaag een stukje in de metro over Jeff mills en vondt ook in de metro dat jeff mills 29 mei moet draaien in de HMH.

Weet iemand wel feest dat is en of hij een exclusive set gaat draaien??
laatste aanpassing
 
O EM GEEEEEEE, PRESENT !!!! Wordt een knaller !!
Artiest Manzel
ja gelukkig een keer geen smerig q-dance feestje daar
 
vorige week was weer super in de HMH!

en was echt goed geluid weer!
pijn aan mijn trommelvliezen in het begin!
volgende week naar de tor, daar zal ik ook wel weggeblazen worden
 
volgende week carnaval

whaha echt wat voor jou!

gaan jullie volgende week zondag niet naar wincula??
is wel bijna alleen maar hardstyle!:D
 
drexciya 12 februari 2004 17:38
benieuwd en hoop ook dat er tegen die tijd een moeilijk streng deurbeleid komt zodat alle lelijke huppelende beuQertjes lekker thuis blijven...


Zekers en leeftijds grens 21


Wil je mij buitensluiten drex??? Goed deurbeleid heeft toch nix met leeftijd te maken?
 
Jawel :devil:

Nee grapje, maar het helpt meestal wel een klein beetje... En als je er ouder dan 21 uitziet en je ook zo gedraagt is er niks aan de hand toch...
 
Artiest Edzor-Madzor
drexciya Bullshit over dat 21 jaar en ouder.


Omdat jij nou 21 ben mogen er van jou geen fans van 18 jaar of ouder komen?
Snap jou stelling echt niet ik heb het bijna nog nooit meegamaakt dat er ECHTE kindertjes op feesten rondlopen dus ik vind jou stelling helemaal kut....
laatste aanpassing
 
Ik vind niks erger dan tussen wause kindertjes lopen dus uit voorzorg maar als jij achttien ben en je gedraagt je gewoon normaal en je huppelt niet zal je mij niet horen klagen;)
Meestal zijn dingen die te mooi om waar te zijn, niet waar...

Laten we hopen dat dit de uitzondering op de regel is
 
ow dan zal ik je niet tot last zijn Drex. Ik huppel niet, maar ik BEUK DE VLOER ER UIT!!!! hehe :)
 
De HMH is een klote locatie om op te snoeien, veel te gladde vloer...

%-)

Ben best wel wel vaak op me muil gegaan daar...
 
drexciya Ok :D

Dan snap ik waar je het over hebt :D

Het is natuurlijk ook niet leuk als je ze er tussen hebt lopen daar geef ik je gelijk in en ik denk dat het publiek waar jij het over hebt eerder op een ander soort feestje rondloopt..
 
Ik denk dat het nix met leeftijd te maken heeft. onder 18 is natuurlijk te jong, maar daarboven speelt leeftijd niet zo'n grote rol meer. Het gaat er meer om dat mensen komen om een goed partijtje techno te horen en ervan te genieten en niet dat ze komen omdat ze erbij willen horen omdat ze wel eens van Jeff Mills gehoord hebben. Er zijn genoeg mensen van boven de 21 die nog naar bijvoorbeeld hollywood gaan. Mogen die dan ook komen omdat ze 21 zijn? Attitude is belangrijker dan leeftijd vind ik :yes:
laatste aanpassing
 
Het is aTtitude... Altitude is zwaartekracht geloof ik...

;)
 
ik begrijp het niet wat mensen boven 21 daar nog te zoeken hebben op die tent doel ik ook kinderen van 15 16 die hardstikke strak staan sorry dan heb je mijn avond verpest hoe goed de dj ook is.
 
Purpose Maker 13 februari 2004 00:03
Het is aTtitude... Altitude is zwaartekracht geloof ik...


Ja zwaartekracht bedoel ik ook. Dan kan je nog beter van de grond komen :vaag:
 
Attitude- Houding
Altitude- Grote Hoogte

Zou wel kicke wezen, drie technogods in de beste hal
Mills, Hawtin and Clark!?!?

Count me in!!!!!!!!!
timeless altitude

dit wordt echt dat je zegt van oke. de drie mannen van de afgelopen jaren in de techno op een feest.

kben der nou al klaar voor.
vandaag las ik in de Sp!ts dat luna vaak op de line up stond van House Qlassics en Hardcore Ressurection :s kweenie waar de spitsdie info vandaan heeft maar luna op HQ of Hr?????? nog nooit gehoord
laatste aanpassing
Ik heb uit zeer betrouwbare bron (lees: de boeker van dave clarke) vernomen dat die gast op 29 mei een live-set in nederland gaat doen (net als op lowlands). Ik dacht eerst dat dat wel op pinkpop zou zijn, maar dat zal dan wel op speakerplay zijn samen met mr. Mills....

Beters (y)
 
TechnoBluffy :D
DAVE CLARKE LIVE !!!!!!!!!!!!! ??

Dat heb ik dus meegemaakt op Lowlands, die live set van hem daar. Dat gaat echt te ver. dat is geen schranzen, geen drumcode, of noem het allemaal maar op, maar gewoon de pomp open en maar laten spuiten!!!
Sneltreinen aangeduwd door TGV's voortrazend over de Duitse Autobahn.
Kortom als dat idd (Dave Clarke -Live- op speakerplay) klopt, dan ben ik zekers van de partij.
Ooohh, wat vet, zeg!!
Hier gaan we dus zeker weten heen!!!
hmmm dit is zeer interessant leesvoer op de maandagochtend.
Als t waar is, is mijn zaterdagavond op 29 mei bij deze al ingevuld.
 
Zeker gruwelijk! Ik heb ook gehoord dat Derreck May mee zou komen...? Misschien dat dat gelul is aangezien ie al 12 maart in hotel arena staat @ speakerplay...

Beter maken ze van de postbank lounge een electro halletje;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Geef ons het verlossende zinnetje :yes:

Zeg ons dat het zeker is .......
 
Is Speakerplay eigenlijk de naam van de organisator of alleen de naam van het feest ?

Dave Clarke Live..... Heb idd veel over zn live pa op Lowlands gehoord....:kwijl:

Heineken-music-hall.nl goed in de gaten houden :yes:
 
zou wel lachen zijn .
 
woehoe te GEK!!! count me in!!!
Speakerplay is naam feest, organisatie is Mojo volgens mij
wauwww lekker feestje zeg!!! mmhmmm weer veelste veel leuks in me agenda hoe moet ik dat allemaal nou weer uit-qienen...mmhmm maar jeff heerliijk hopelijk ben ik van de partij!!!
Zou echt geweldig zijn als dit gaat gebeuren.
Eindelijk eens n keer echte techno met t beste geluid van Europa :D
 
Hawtin komt niet omdat hij bezig is met een live-act. Mills & Clarke zijn wel geboekt.

Afgelopen zaterdag bij Karotte, Neumann, Egoexpress & Acquiviva in de U60 geweest, ongekend vet.
juissst! goeie zaak! :O
Jammer dat hawtin niet komt, dat zou nog beter geweest zijn. Maar goed hoofdzaak dat mills er is :p
iemand al meer nieuws hierover? :)
jajajajaja kan gewoon niet beter
Dit gaat heeel vet worden :D
Dit gaat niet vet worden dit gaat een heel bruut feestje worden, misschien wel het techno feestje van het jaar of misschien toch iets te voorbarig :bloos:
Werkzaam bij Partyflock
sven in de kuip zou ook wel eens heeeeel vet kunnen worden ;)
 
Sven Dedek live?
tja dat zou heaven on earth zijn:D
Ohren Bluten in de kuip:O
die kan je zien op M-L & innercity dus niet echt speciaal ;) Clarke en Mills in de HMH dat komt maar zelden voor O:)
 
IS ER NOG STEEDS NIET MEER INFO OVER DIT FEEST VERDOMMEN.op www.heinekenmusichall.nl staat nog helemaal niks op 29mei. en hier op de partyflockagenda wel:S:S:S:S
Maar als het 29 mei is :bounce: