Das blijkbaar normaal in die nieuwe generatie..
toen ik 15 was liepen de meisjes er nie zo bij nee..... ben jaloers...
jaah tgaat om aand8..
en dan zijn sommigen er ook nog verbaasd over dat gozers er wat van denken..

en dan zijn sommigen er ook nog verbaasd over dat gozers er wat van denken..
wat is ordinair???
beetje bloot mag toch wel!!
beetje bloot mag toch wel!!
soort zoekt soort, weet niet wat iemand ordinair vindt, maar persoonlijk vindt ik christina aguilera soms ordinair terwijl ze al mooi is van zichzelf en het niet nodig heeft om zulke kleding te dragen. maarja het lijkt mij dat er dan wel een type jongen opvalt, dat zie je vaak ook terug op feesten, dat typetjes toch bij elkaar passen qua kleding. maar ik stoor me er niet aan. als iedereen hetzelfde eruit ziet is pas saai 
Waarom dragen al die jonge meisjes soms van die ordinaire kleding?
vraag het aan ze?
ok een beetje bloot mag wel dat draag ik zelf soms ook wel,maar ze vinden t vreemd dat ze dan raar aangekeken worden.en zeg nou zelf wie draagt dr nou een rokje tot net onder je kont als t buiten vriest!?ikke niet hoor k wacht liever tot t zomer is...en onder ordinair versta ik kleding dat niets te raden over laat
laatste aanpassing
2 raver.nl ja zult t misschien niet geloven...maar ik ben niet jaloers. ik heb ook een goed figuur en maatje 36. en heb ook een leuk hoofd daar ligt het niet aan. Waar ik mij aan irriteerde was het overdreven gedoe van deze vrouw en persoonlijk vind ik dit absoluut niet stijlvol gekleed gaan. Bloot is niet erg....hotpants in combinatie met gesloten truitje of bloot topje in combinatie met een broek. Deze vrouw komt zo "easy" over en dat vind ik zonde.
zoals dat meisje op de foto staat vindt ik juist gaaf, dat is partykleding. ze heeft een schitterend figuur ervoor, ik heb er ook op luna gezien, het enige wat me niet beviel was haar houding (aro) maar komt natuurlijk dat er veel mannen haar nafluiten en nakiijken. maar dat soort kleding maakt een feest toch ook dat er zulke mensen lopen
Mensen als je wat ouder bent en je draag op een feest dat soort kleding en je kan t hebben zeg ik nix!!maar er zijn meisje van 10 die zich kleden alsof ze in de prostitutie zitten en topjes dragen waar je op zn minst een beetje tiet voor moet hebben.Dat vind ik dus niet kunnen..Zelf heb ik een mooi figuur en kan ook heel wat hebben met mn maatje mini maar sorry je kan ook over drijven.2 @noniem bloot kan zeker stijlvol zijn!en daar vallen die beenwarmers absoluut niet onder!!
JA, waar zijn die goeie oude tijden van vroeger gebleven??? Toen meisjes nog gewoon in Mickey-Mouse truien rond liepen...

Ordinair is niet perse te bloot 
Die chick hierboven, vind ik ook niet ordinair.
Kijk eens bij foto's van de Lexion.
Van die hoog-(ge)blonde(erde) zonnebank-koppen met 15 kilo goud om...
Dat vind ik pas echt ordinair
Die chick hierboven, vind ik ook niet ordinair.
Kijk eens bij foto's van de Lexion.
Van die hoog-(ge)blonde(erde) zonnebank-koppen met 15 kilo goud om...
Dat vind ik pas echt ordinair

![][QueenBitch][](/images/user/52715_1447530.jpg)