Partyflock

Forumonderwerp · 657562

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Miss Djax Tourguide

21-02-2004 Lagoa club - Menen - Belgium
05-03-2004 Chism club – Duisburg - Germany
20-03-2004 Teqnology – HMH - Amsterdam
10-04-2004 In Control – RAI - Amsterdam
12-05-2004 Airport Rave - Hannover – Germany
04-06-2004 Fusion – Muenster – Germany
19-06-2004 Defqon1 – Almere Beach – Almere

zoals hier in de Tourguide van Miss Djax staat is DEFQON op 19 juni in ALMERE!!!!
Neem een voorbeeld aan Stoeipoes, Qnallen.
wij gaan zeker weer lekker hakkkuuhh!!!!!
word weer een super vaaag feessie

en jij bent de beste of niet ??
Ik wilde net even zeggen DQ1 was WERELDSSSS !!!!!!

Het perfecte feest....
Nu al vast gaan beginnen met bidden voor mooi weer.....

ff voor de duidelijkheid het is geen Defqon 1 maar Defqon 2..... en ik dacht dat het in Bussloo was dit jaar ?
als ik €40 voor een kaart neer leg.. en ik moet dan de hele dag op gaan zitten letten of ik geen mes in me rug krijg :vaag:
als ik jou was zou ik maar lekker in je bedje blijven liggen en niet meer naar buiten gaan creative..
Ik heb der vet veel zin in, zomerrrrr!! :)
Ja, dat klopt. En als je met je zeikende bolleviskop op Almere Strand verschijnt, dan ben je van mij. Ga maar lekker bij moeders thuis op de bank zitten.. bye bye. :devil:
Ja neem eens een voorbeeld aan mij :[

Lekker hakkuh tot je door de planken heen gaat

Whehe :D:D :jaja:
Hardstyle -> Bussloo is voor zeikende en jankende stampmietjes. ;)
Stoeipoes 5 februari 2004 18:03
Ja neem eens een voorbeeld aan mij

Lekker hakkuh tot je door de planken heen gaat

Precies, en dan daarna kijken hoe mooi anderen er in dat gat vallen. :yes:
Ja stoeipoes :respect: wahah :p

Artiest Sentinel
Ik ga zeker Qnalluh en Stampuh of defqon.
Heb er nu al zin an...

Hoop dat Dana en Pavo weer een vette beuq set neerzetten :yes:
laatste aanpassing

Was mooi feestje vorig jaar daar vooral in de zwarte tent.
Alleen hopen dat het weer zon mooi weertje word als vorig jaar.

Blijf dan godverdomme weg man! Op een ander feest weer zeiken omdat er een laagje zeik in de plees staat... dan weer omdat je broek zo vies is geworden.. op dat volk zoals jij. Dat is echt één van de meest negatieve veranderingen op feesten ongeveer. Vroeger had je die mietjes niet.. nu zie je iedere nerd uit de klas naar een feest gaan... alle hockeysukkeltjes en nog meer van dat soort pannenkoeken.
Zal het je nog sterker vertellen: door de komst van dat soort figuren is ook juist het gezeik begonnen en zie je dat op feesten dat soort mannetjes aangepakt/beroof of wat dan ook worden

Oh jah, en nog wat!
1) stampen is voor mietjes
2) je bent de "Q" in je naam vergeten!

grote jongen ben jij!

je kent me niet eens, maar oordeeld wel over me!
mij intereseerd het heelmaal niet hoe ik er uit zie na een feest!
liefs helemaal verkankert en met de kleren ram naar de tiefes!
weet ik tenminste dat ik goed gefeest heb!
lekker maf doen en rellen!
enne was afgelopen keer ook bijna alleen maar in de hardcore tent

ik haat die modepoppetjes ook allemaal die aant zeuren zijn als hun kleren vies worden of als je een beetje cola over hun kreukelbloesje knoeit!

maare vindt dat zand als ondergrond gewoon kut!

PUNT
ben er van tussen
laatste aanpassing
Zozo, dat heb je snel geleerd. Nu kun je met een gerust hart naar Defcon.
Precies, en dan daarna kijken hoe mooi anderen er in dat gat vallen.

Psies :D:D en ik kan je vertellen er zijn best veel mensen op hun bek gegaan :D:D:D:D :P

ach jah ik vind het een kutfeest, en kom tenmiste met argumenten..
en al die achtelijke mongole stakkers zoals jij vinden het een vet feest, omdat het vet hakkuh en beukuh is..

ik laat het hier verder bij..
I know... en als ze er niet invielen, dan wilden we helemaal per ongeluk anderen nog wel even een klein stukje de "goede" kant opduwen.. :P
CreAtive houdt ook alleen maar van techno :S waarom ga je uberhaubt naar defqon als je alleen daarvan houdt
Hehehehe CreAtive, gelukkig kan ik ieder ander jarenlan boeien met al het geweldigs wat ik op feesten heb meegemaakt in mijn leven. Vooralsnog zul jij hooguit 1 pagina verhaal hebben. :D
I know... en als ze er niet invielen, dan wilden we helemaal per ongeluk anderen nog wel even een klein stukje de "goede" kant opduwen..

Whehehe ja

Ik ben geen 1 x op me muil gegaan :D

*Zucht* wat een mooi feestje was dat toch 8)

Nou ja ik was op defqon 1 en dat was zekers wel een vet feestje...dus ga zkers wel naar defqon 2.....almere strand is wel bout met zand maar als je dan lekker staat te stampen in een tent heb je daar geen last van :D
*Zucht* wat een mooi feestje was dat toch

:respect: zo denk ik er ook over :D
Ik baal nog steeds een beetje dat ik dit niet meegemaakt hebt :)
Ik ben echt 1 van de eerste die kaartje koopt :jaja:

Ik MOET er heen.. planken mollen o:) :bounce:
En dan nog wat: dat gejank over belachelijke dingen heeft er juist voor zorggedragen dat ik een gigantische hekel heb gekregen aan mannetjes zoals jij op feesten.
In eerdere tijden waren we zo blij als een kind met die paar pallets, rookmachientje, strobo'tje en wat netten. Nu moeten ze complete lichtshows hebben om zich te vermaken en eigenlijk ook nog een gratis cd'tje met de tiesto-anthem van dat feest.. joehoooeeeee!!! Krijg de rikketikkerauwtouwty­fustering!!!

Damn right Stoeipoes! :yes:

CreAtive houdt ook alleen maar van techno waarom ga je uberhaubt naar defqon als je alleen daarvan houdt

Techno 1

Andreas Krämer

Jay Denham

Johannes Heil

K.Cee

Kay D Smith

Miss Djax

Pounding Grooves

Rino Cerrone

Xanno Gallois
ff voor de duidelijkheid het is geen Defqon 1 maar Defqon 2.....

Het kan geen defqon 2 heten!!!!
Dat als nou al zovaak op dit forum besproken
Defqon betekent alarmfase, 1 is het hoogste dus als we van 1 naar 2 gaan wordt het alleen maar minder.

Leer engels....

hebben we die ook gezien op Defqon 1
Damn right Stoeipoes!:jaja:

Yeah :jaja: :bounce:
http://www.mobi-sun.nl/movies/defqon1-movie3.AVI
laatste aanpassing

en dat is een filmpje....hoor alleen hardcore op de achtergrond
Yepz idd filmpje, heb geen DIVX ofzo?
heb er nu al weer zin in vorig jaar was ook top
alleen iets teveel modder dat was het enige nadeel !!!!!!
Defqon betekent alarmfase, 1 is het hoogste dus als we van 1 naar 2 gaan wordt het alleen maar minder

Precies! Maximum force readiness! :-D :-D :-D

nee heb een ragge pc
ow zonde, is een wreed filmpje van de black bunker :d

Vorig jaar gemist...
Ben d'r dit jaar cker weten bij :D

Damn kippevel filmpje... Endymion :kwijl:
2 arrogant ja dat dan weer wel:
Ben het wel met je eens. Mensen zeuren teveel over tierlantijntjes. Het type dat naar sensation gaat, en als je vraagt welke platen er gedraaid zij weten ze het geeneens. Alleen dat de aankleding super was.:( Pff modebrigadetypetjes

Boeiuh, als t geluid maar hard is, als de sfeer goed is, dan is dit mooi meegenomen. Mede daardoor ga ik ook alleen naat hc-feesten. Loopt iig niet van dat zeikvolk rond. Ja, wazi's lopen dr wel helaas...
Don't make me shoot yaa :respect:

aantal kenmerken voor een top feest:

Goeie hardcore
Snoeihard en goed geluid
bunker
rook
strobe's
:yes:

vorig jaar gemist,dat gaat dit jaar zeker niet gebeuren,:d

"modebrigadetypetjes­"

(y) precies die moet je er niet bij hebbe,kom om te feesten en hoe en wat maakt niet uit :)

idd... en een beetje zand, da's toch geen ramp!

rock the part-e ook zo'n heerlijke plaat :respect:

nou ik ben er zeker bij vond het vorig jaar ook helemaal top dus ik zal dr zeker zijn!!!
nee zand is ook zeker geen ramp vooral niet in die tenten echt een super feest vorig jaar :)
dit jaar weer erheen
alleen als je naar huis moet is het klote als je met ze allen door de modder moet maarja....
Precies Jorg!

Gasten hebben zelfs niet eens door dat zoiets juist de X-factor is die een feest top maakt. Juist iets specifieks draagt er zorg voor dat je zo'n feest je leven lang bij je houdt. "Weet je nog? Dat was dat feest met ..... en .......", "we hebben toen de hele dag lekker lopen stofhappen en we vonden het wekenlang nog steeds overal", "heerlijk!!!", "ja, topfeestje was dat... mooi weer.. veel drank.. zwaar gelachen toen!". Je snapt het wel. Zelfde geldt voor het specifieke toen aan Bussloo (zware regenval met als gevolg: een grote blubberbende), vele illegale feestjes in de winter (waar je zwaar staat te blauwbekken, maar top is het), het snoeiharde geluid in Sporthallen zuid altijd (normale mensen konden daar dus ook niet voorstaan), enz, enz, enz...

Laat alle zeikerds maar lekker naar Trance Energy gaan ofzo.. kun je inderdaad lekker het modepoppetje uithangen en "lekker" gaan stampen met je breezertje... veel plezier!