Partyflock

Forumonderwerp · 657398

Ga dit jaar voor het eerste naar Nature One, aangezien het 3 dagen duurt, is er toch wel wat zorgvuldigere voorbereiding voor nodig, dan voor 1 nachtje feesten!

Ok gaan we..

1.TENT
2. ....
Dit jaar Nature One wat mee te nemen:

- een opblaas zwembadje
- een elektrische koelbox op zonne-energie vol met Heineken
- oordopjes voor overdag op de camping
- sokken, onderbroeken en andere kleren
- een groot opblaasbaar luchtbed
- campingfornuis met blikvoer

Wat nemen we dit jaar niet meer

- Een tent, mocht het zo heet zijn als vorig jaar hou je het daar geen uur in vol overdag.
Zwembad met duikplank en rubberen eendje!

:P

mn kaartje... en een zak wiet :jaja:
Een heel groot ZEIL :) om schaduw te kunnen creeeren mocht het nodig zijn :P
Cyrene @ Mayrhofen 18 februari 2004 19:32
Vergeet nie een generator te regelen als je geluid meeneemt he want als je die stekker in de grond steekt zal ie t vast nie doen

En neem niet je normale stereo-torentje mee, want een aggregaat levert niet continu 50Hz, maar het schommelt tussen de 40Hz en 60Hz. Binnen een half uur brand je dan je versterker door. Tenzij je zo'n "rectivier" hebt. Die zet je aan de uitgang van je aggregaat, en die zorgt dat er dan wel continu 50Hz uit komt. Dan kan je onbezorgt muziek spelen.

Heren KOOP ZO'N DING!! Ik heb vorig jaar een aggregaat meegenomen voor NIETS! De stereo werd zo heet op donderdag, dat we hem daarna niet meer hebben gebruikt. De tenten stonden verdomme nog niet eens. (vraag er naar bij het verhuurbedrijf, of bij een electriciteits-zaak)
Alsof je afgelopen jaar een eigen stereo nodig had. Prffff de muziek op de camping was in veel opzichten beter dan op Nature One zelf.
Als ik die dan heb neem ik die ook mee :)
zo min mogelijk verstand

En me nature one festivalbandjes van de afgelopen 2 jaar natuurlijk :D
laatste aanpassing

een schep, om van tevoren je drugs in te graven
me moatie alexandra:P
en een opblaas zwembad zeer relaxd in die hitte(y)
en een tent.nl

Noukie en m`n Tarzan. :p
Mezelf
wc papier
vreten voor 4 dagen (vorig jaar kwam die kebab me strot uit)
water, veeeeeel water

voor de rest, heb je niks nodig :p
Als het te druk wordt in je tent mag je ook mee naar me hotelletje ireen.....daar ga ik lekker zitten......ben ik echt verrot ken ik lekker slapen en douchen en daarna normaal eten en weer trug naar de camping....zoals vorig jaar:P
beviel me opperbest.....en we moeten Lotte meetrekken...hehe

Oe nou dat lijkt me wel wat in jouw hotelletje :P hahaah goed idee!!! Jaaaaa we gaan Lot ff meeslepen hoor!! lukt wel ! :D
zit vol met goede ideeen;).....ben zelf een goed idee haha......is leuk hoor met mij in het hotel:)
met zn tweeen lukt het wel om er over te halen...wordt echt wel vet weer daar:D :vaag:

Ben je vorig jaar ook geweest? Ik niet maar een vriendin van me wel en die heeft het er nog de hele tijd over hoe geweldig het was!!!

Ik ben zelf trouwens ook een heel goed idee ... ook toevallig he :P :D
haha....wat een toeval;):P
ja ....was er vorig jaar ook.....was echt helemaal super.....2 dagen helemaal de weg kwijt:vaag:......maar was blij dak in een hotelletje zat....kon ik tenminste slapen als ik wou en lekker douchen enzo....maarook op de camping geweest.....was een goeie mix
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
als je de camping zat bent...huppatee even naar het hotel! ideaal!!

iemand nog koffie, nee oma....aah jawel je moet...

nee oma...echt niet.....

stampvoet, verontwaardiging, weiger niet de koffie...(was trouwens wel een ontzettend mooie koffiemachine!!:p)
laatste aanpassing
jajajaja....dat was echt mooi ja.....ze bleef maar aandringen
dus voor Toby ook weer een hotelletje dit jaar?
Wel ff hopen dat de heenreis een stukkie beter verloopt voor je! Ben benieuwd of oma daar nog stampvoetend rondloopt en opa ze trekker nog kan beklimmen.
laatste aanpassing

:vaag: wat voor oma???

OOOO Jaap zie je nou ook al oma's voorbij komen?? T gaat niet goed met jou hoor :D

Tihihihi
Ja Frank, maar ik heb besloten om dit jaar alleen een terugreis te plannen, en geen heenreis :p

en die Oma?

Ireen, dat is onze Duitse Suikeroma!
zo één van voor de oorlog (1e en 2e WO)
Tsja, die oma dat is me d'r eentje :)
Hotelletje moet wel eerdaags weer eens geboekt gaan worden. Binnenkort maar ff kijken wie er allemaal weer meegaan.

Ik heb er iig weer veel zn in :bounce:
lijkt me een goed idee!!

ik zie het ook wel zitten, zal van de zomer mijn enige vakantie worden, in oktober pas naar.................Egypte :p
jaja....mn lievelingsoma...alleen niet te verstaan:P praatte een plaatselijk dialect of persoonlijk dialect...versta sowieso geen duits hehe....maar z heb de oorlog met napoleon ok nog meegemaakt volgens mij:D....was echt een lieverd als ze der bek hield en niet in je oor begon te schreeuwen;):)

He maar Jaap... als ik meega he...

dan doe ik ook de hele dag niet anders dan in je oor schreeuwen hoor :[ :[
dat vind jaap wel lekker, ga maar duitse schlagers zingen....

oja, en ik ga dit jaar WEL kegelen, alleen niet op zondag O:)
maar van jou kan ik het hebben;) ireen.....jou kan ik tenminste nog verstaan dan...en jij bent een stukkie jonger dan haar;)

en toby.....op die hele mooie kegelbaan daar cker.....ik doe mee dan...maar dan wel direct na het feest met je :vaag: bekkie

2 perns slaapzak voor als je van die rare bewegingen gaat maaken en een spiegel handig horizontaal als vertikaal hehe en genoeg water om alles weg te krijgen die na snaak en zo
ok dan.....nog nooit gedaan...:vaag: kegelen
en ireen je mag de hele tijd in me oor schreeuwen...zolang het maar geen duitse schlagers zijn:D het zal toch niet zo hard zijn als het geluid van het feest zelf....NO FUCKING SOUNDLIMIT in germanie:D:);):P
weet je wat ik mee neem?? Me tentje en me knuffelbeer en idereen van partyflock niet te vergeten natuurlijk :yes:
iedereen van pf????? heb je een best grote tas bij je zeg......vind je het erg als ik gewoon met de auto kom....spring ik later wel die tas in ;)

(Y) it's a deal! Ik ga 3 dagen in je oor schreeuwen en beloof geen schlagers te zingen O:) maar pas op wat je zegt!! ik kan heeeeel hard schreeuwen voor zo'n klein meisje hoor :[ :[
ok hou ik je aan......maar dan moet je dus ook in het hotelletje gaan slapen.....want daar zal ik ook zijn;) volgens mij kan jij idd een behoorlijke strot op zetten ja:D....dat kunnen kleine meisjes altijd....wie niet groot is moet maar hard kunnen schreeuwen zeggen ze toch altijd???:P
is ook goed hoor! ik heb een hele groote rugzak en ik neem ook een hele groote tent mee daar mogen jullie ook allemaal in slapen!
gezellig hoor....de pf tent;) heb je ookgenoeg bedden dan???? slaapzakken hebben we nie nodig....we gebruiken elkaar wel om warm te blijven:P:D
Leuk topic :)

Ik ga dit jaar voor de 3e keer,
enne we neme mee;

- Grote tent (nie om in te slapen;))
- Eigen soundsystem; het hoe of wat zijn we nog nie helemaal over uit.
- Lachgas ballonnen :D
- En vooral veel pep want ik ga gewoon weer 4 dagen nonstop door het geluid.

Ja nature one het ultieme naar de klote weekend van het jaar :yes:
moet je wel een beste soundsysyem meenemen wil je het een btje horen....als ik zo lees wordt het ook echt weer knallen daar op dat weiland:bounce: en sowieso hard geluid iig 3 dagen lang he ireen;):P

wel oppassen als je daar aankomt met die duitse politie en je pep en lachgas:)
laatste aanpassing
nou ja bedden? ik neem wel kleden mee waar we op kunnen liggen... ik zet wel een bordje boven op me tent met me partyflock naam!
dat is mooi ....weet ik tenminste waar ik moet zijn als ik wil liggen.....maar heb je wel zoveel kleden dan???;) anders kan ik er ook wel een paar regelen:D....maar als ik echt wil slapen ga ik lekker naar me hotelletje toe:D:D:)
laatste aanpassing
nou ik denk dat ik weinig zal gaan slapen.. dat vind ik zonde van me tijd.. maar ik denk dat ik wel een paar uurjes lekker wil gaan liggen!
laatste aanpassing

zijn die duitser moeilijk als het op drugs controle gaat?....
hoe doen ze dat daar?...
fftjes een paar uurtjes je ogen gesloten hebben met rust beviel me allerbest vorig jaar......ff lekker douchen(warm) en wat eten en dan weer trug naar de camping om verder te feesten.....optimaal!!:)

en wat die controle betreft....ze zijn echt moeilijk...ze trekken je hele auto leeg...checken alles...bloedproef en op het feest als je eruitgepikt werd werd je helemaal gestript en gefouillerd:S
laatste aanpassing
Ja ALS je word gepakt zijn ze moeilijk,
maar ik ben al naar tig feeste in Duitsland geweest.
En heb nog NOOIT een controle meegemaakt,
maar beetje oppassen ken geen kwaad natuurlijk :P
ja double t.....zeg jij maar niks;) das nie verstandig hehe:D