| Betreft: | evenement: Nature One, vrijdag 30 juli 2004 om 20:00 |
Dit jaar Nature One wat mee te nemen:
- een opblaas zwembadje
- een elektrische koelbox op zonne-energie vol met Heineken
- oordopjes voor overdag op de camping
- sokken, onderbroeken en andere kleren
- een groot opblaasbaar luchtbed
- campingfornuis met blikvoer
Wat nemen we dit jaar niet meer
- Een tent, mocht het zo heet zijn als vorig jaar hou je het daar geen uur in vol overdag.
- een opblaas zwembadje
- een elektrische koelbox op zonne-energie vol met Heineken
- oordopjes voor overdag op de camping
- sokken, onderbroeken en andere kleren
- een groot opblaasbaar luchtbed
- campingfornuis met blikvoer
Wat nemen we dit jaar niet meer
- Een tent, mocht het zo heet zijn als vorig jaar hou je het daar geen uur in vol overdag.
Cyrene @ Mayrhofen 18 februari 2004 19:32
Vergeet nie een generator te regelen als je geluid meeneemt he want als je die stekker in de grond steekt zal ie t vast nie doen
Vergeet nie een generator te regelen als je geluid meeneemt he want als je die stekker in de grond steekt zal ie t vast nie doen
En neem niet je normale stereo-torentje mee, want een aggregaat levert niet continu 50Hz, maar het schommelt tussen de 40Hz en 60Hz. Binnen een half uur brand je dan je versterker door. Tenzij je zo'n "rectivier" hebt. Die zet je aan de uitgang van je aggregaat, en die zorgt dat er dan wel continu 50Hz uit komt. Dan kan je onbezorgt muziek spelen.
Heren KOOP ZO'N DING!! Ik heb vorig jaar een aggregaat meegenomen voor NIETS! De stereo werd zo heet op donderdag, dat we hem daarna niet meer hebben gebruikt. De tenten stonden verdomme nog niet eens. (vraag er naar bij het verhuurbedrijf, of bij een electriciteits-zaak)
dus voor Toby ook weer een hotelletje dit jaar?
Wel ff hopen dat de heenreis een stukkie beter verloopt voor je! Ben benieuwd of oma daar nog stampvoetend rondloopt en opa ze trekker nog kan beklimmen.
Wel ff hopen dat de heenreis een stukkie beter verloopt voor je! Ben benieuwd of oma daar nog stampvoetend rondloopt en opa ze trekker nog kan beklimmen.
laatste aanpassing
Tsja, die oma dat is me d'r eentje 
Hotelletje moet wel eerdaags weer eens geboekt gaan worden. Binnenkort maar ff kijken wie er allemaal weer meegaan.
Ik heb er iig weer veel zn in
Hotelletje moet wel eerdaags weer eens geboekt gaan worden. Binnenkort maar ff kijken wie er allemaal weer meegaan.
Ik heb er iig weer veel zn in
Leuk topic 
Ik ga dit jaar voor de 3e keer,
enne we neme mee;
- Grote tent (nie om in te slapen
)
- Eigen soundsystem; het hoe of wat zijn we nog nie helemaal over uit.
- Lachgas ballonnen
- En vooral veel pep want ik ga gewoon weer 4 dagen nonstop door het geluid.
Ja nature one het ultieme naar de klote weekend van het jaar
Ik ga dit jaar voor de 3e keer,
enne we neme mee;
- Grote tent (nie om in te slapen
- Eigen soundsystem; het hoe of wat zijn we nog nie helemaal over uit.
- Lachgas ballonnen
- En vooral veel pep want ik ga gewoon weer 4 dagen nonstop door het geluid.
Ja nature one het ultieme naar de klote weekend van het jaar
fftjes een paar uurtjes je ogen gesloten hebben met rust beviel me allerbest vorig jaar......ff lekker douchen(warm) en wat eten en dan weer trug naar de camping om verder te feesten.....optimaal!!
en wat die controle betreft....ze zijn echt moeilijk...ze trekken je hele auto leeg...checken alles...bloedproef en op het feest als je eruitgepikt werd werd je helemaal gestript en gefouillerd
en wat die controle betreft....ze zijn echt moeilijk...ze trekken je hele auto leeg...checken alles...bloedproef en op het feest als je eruitgepikt werd werd je helemaal gestript en gefouillerd
laatste aanpassing
Ja ALS je word gepakt zijn ze moeilijk,
maar ik ben al naar tig feeste in Duitsland geweest.
En heb nog NOOIT een controle meegemaakt,
maar beetje oppassen ken geen kwaad natuurlijk
maar ik ben al naar tig feeste in Duitsland geweest.
En heb nog NOOIT een controle meegemaakt,
maar beetje oppassen ken geen kwaad natuurlijk